sâmbătă, 7 iulie 2012

Cutremur 7 iulie 2012 (Romania)

Astazi 7 iulie 2012, ora 01:49 s-a simtit un cutremur destul de puternic pentru Romania. Cred ca a fost in jur de 5 grade pe scara Richter si s-a simtit cateva secunde. Cu detalii vom reveni in curand...

La voi s-a simtit? Iata si cateva detalii....de fapt a fost 4.5



Magnitude mb 4.5
Region ROMANIA
Data 2012-07-07 01:48
Coordonate 45.72 N ; 26.67 E
Adancime 97 km

sursa http://www.emsc-csem.org

Cred ca nu vor fi replici, sau daca vor fi nu se vor simti...
Din ce inteleg..cateodata e bine sa se mai zguduie un pic pamantul mai ales cand avem o zona ca Vrancea pentru a elibera presiunea exercitata de falii.
Gata, a trecut, noapte buna.



156 de comentarii:

  1. Ma uitam pe net si m-am speriat. Credeam ca cineva mi-a spart casa cand s-au miscat lucrurile pe aici putin, dar la a doua zguduitura m-am speriat rau. S-a simtit destul de tare in Iasi.. Pe la voi cum a fost?

    RăspundețiȘtergere
  2. La Iasi s-a simtit, tocmai cautam pe google sa vad daca mi s-a parut sau n.

    RăspundețiȘtergere
  3. am simtit...cu vreo ora si ceva inainte cainii erau agitati rau...scriu din Republica Moldova, 30km la sud de Balti

    RăspundețiȘtergere
  4. Da. Eu l-am simtit destul de bine. Am un papagal in camera si a inceput sa se agite foarte tare in colivie in momentul cutremurului.

    RăspundețiȘtergere
  5. In Iasi s-a simtit timp de 3 secunde!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si la Bacau s-a simtit destul de tare , dar doar pt 2 sec ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Si la mine s-a simtit, in Bucuresti, Crangasi...eu stau la etajul 8!

    RăspundețiȘtergere
  8. Da.Prima oara nu sa simtit eram la birou...dar a doua oara sa miscat rau de tot..:(.

    RăspundețiȘtergere
  9. s-a simtit si in R. Moldova...or. Falesti(30 km la sud de Balti)

    RăspundețiȘtergere
  10. in Vaslui de asemenea m-am speriat tare la a doua zguduitura

    RăspundețiȘtergere
  11. Si in bacau s-a simtit destul de puternic...oricum sa speram ca nu va urma o replica mai puternica,de fapt sa speram ca nu va mai urma vreo alta replica a seismului

    RăspundețiȘtergere
  12. bacau, sa simtit binisor cateva secunde.

    RăspundețiȘtergere
  13. s-a simtit si in R. Moldova...or. Falesti(30 km la sud de Balti)

    RăspundețiȘtergere
  14. In Iasi s-a simtit chiar bine,prima faza am zis ca poate e curent de la geamul deschis,dar a doua oara ma uitam la dulap in momentul respectiv si am vazut ca se zguduie,noroc ca stau la casa :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Si catelul meu era la fel agitat... La Bacau s-a simtit destul de tare...

    RăspundețiȘtergere
  16. si invaslui sa simtit cutrmurul destul de tare cred ca a fost 6,5

    RăspundețiȘtergere
  17. da s a simtit la Iasi!!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Si pe la Roman a fost, am simtit doar o secunda doua...destul de tare !

    RăspundețiȘtergere
  19. In Vaslui s-a simtit tare dar pt o perioada scurda, cam 2 secune

    RăspundețiȘtergere
  20. in vaslui s-a simtit destul de tare

    RăspundețiȘtergere
  21. Mi sa cutremurat patul :))) zona falciu (Romania) 10 km peste prut pana in Cantemir (republica Moldova)Fratilor mas unii cu voi doar suntem acelasi sange;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu in Roman nu am simtit decat o singura zguduire, dar puternica. Cred ca am sa-mi concediez cainele, nu m-a atentionat deloc. E cam nesimtit, nu prea le simte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu pe al meu :-))) latrau toti cainii din jur, numai al meu dormea. Si la Chisinau s-a simtit

      Ștergere
  23. Am simitit si eu destul de puternic in Iasi. A fost scurt, dar puternic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar s a simtit tare in iasi.. Totusi a durat o sec maxim doua

      Ștergere
  24. la tv nimic. in buc, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  25. si la galati sa simtit destul de bine

    RăspundețiȘtergere
  26. Si in tulcea s-a simtit, dar nu are cum 6,5 grade.. Cel mult 4° Pe scara Richter..

    RăspundețiȘtergere
  27. urat si la bacau... nu cred ca este ceva mai infricosator ca si cutremurele

    RăspundețiȘtergere
  28. eu IN chisinau la al 15 etaj l-am simtit bine, mai intai ca am ametit si pe urma ca lustra se misca de colo incoace

    RăspundețiȘtergere
  29. Noroc de google ca m-am lamurit ce se intamplase. Tot din Iasi scriu, zona Nicolina.
    Mai rapizi am fost noi cu scrisul decat replicile cutremurului. O seara linistita.

    RăspundețiȘtergere
  30. In iasi s-a simtit.Era sa-mi cada narghileaua de pe dulap.oricum creepy

    RăspundețiȘtergere
  31. M-a trezit din somn desi nu stiu daca a durat mai mult de 2 3 secunde in Iasi

    RăspundețiȘtergere
  32. http://www.emsc-csem.org/Earthquake/earthquake.php?id=276981

    A fost de 4.5 Grade

    RăspundețiȘtergere
  33. Si in Onesti s-a simtit

    RăspundețiȘtergere
  34. multi dorm la ora asta....s-ar putea sa se fi simtit in toata Romania, din comentariile voastre reiese ca s-a simtit in Republica Moldova si zona Moldovei, Romania

    RăspundețiȘtergere
  35. sa simtit destul de bine si la sudul moldovei in cantemir

    RăspundețiȘtergere
  36. la Bacau s-a simtit cam 3.4 2-3 secunde la 1:48

    RăspundețiȘtergere
  37. am crezut ca a trantit ceva vecinul de la et superior, dar a2a oara am simtit cum s-a miscat c totul blocul, nu-mi vine sa cred ca am intrat in panica...

    RăspundețiȘtergere
  38. Da, la Iasi s-a simtit dstul de zdravan. Acum cautam pe net sa vad daca sunt noutati sau sunt eu nebuna... ma pregateam de culcare, s-a miscat patul cu mine...

    RăspundețiȘtergere
  39. S-a simtit tare si la Iasi! S-a miscat dulapul! Stiti daca s-a mai scris undeva?

    RăspundețiȘtergere
  40. Foarte scurt dar intens, in Iasi

    RăspundețiȘtergere
  41. s-a simtit si la Bucuresti cateva secunde si f slab

    RăspundețiȘtergere
  42. si la bacau s-a simtit.

    la tv e doar ponta,crin si cu basescu

    RăspundețiȘtergere
  43. Si la Bucuresti s-a simtit , cam 1 sec , dar m-am speriat rau, bine ca am gasit articolul asta ca altfel credeam ca sunt eu paranoia.

    RăspundețiȘtergere
  44. http://www.infp.ro/ trebuie sa arate cat a fost...

    RăspundețiȘtergere
  45. si in galati s-a simtit tare 2-3 secunde

    RăspundețiȘtergere
  46. S a simtit si in bucuresti...

    RăspundețiȘtergere
  47. da lam simtit papagalu meu era in colivie si se zbatea lam simtit foarte tare braila

    RăspundețiȘtergere
  48. la sudul moldovei sa simtit destul de bine in orasul Cantemir

    RăspundețiȘtergere
  49. s-a simtit si in dobrogea - in 2 reprize

    RăspundețiȘtergere
  50. In Iasi s-a simtit destul de tare...eram in balcon si am simtit ca pic cu totul. M-am speriat foarte tare..nu pot sa ma linistesc. Sa speram ca nu o sa fie replici..

    RăspundețiȘtergere
  51. In Vaslui s-a simtit tare,cu 3 ore inainte pisica mea era agitata si voia sa se bage sub pat!

    RăspundețiȘtergere
  52. si in galati s-a simtit, m-a speriat un pic. ma uitam prin camera sa vad daca e cazul sa-mi iau portofelul si sa o zbughesc afara :))

    RăspundețiȘtergere
  53. In Focsani va dati seama cat de bine s-a simtit...

    RăspundețiȘtergere
  54. In Galati sa simtit putin si repede , io stau la etajul 2 .

    RăspundețiȘtergere
  55. Eo is din Cj shi tzin sa va anuntz ca nu am simtzit nimic :-??

    RăspundețiȘtergere
  56. pfff... imi faceam idei cu fantome acum :)))... dei l-ati simtit si voi, nu sunt nebuna!

    RăspundețiȘtergere
  57. In Iasi s-a simtit destul de tare pentru vreo 2-3 secunde.

    RăspundețiȘtergere
  58. da ba si la mine a fost cutremur mi sa cutremurat pwla:))

    RăspundețiȘtergere
  59. Da, s-a simtit si la Roma (italia)! :-j

    RăspundețiȘtergere
  60. braila sa simtit pt cateva secunde

    RăspundețiȘtergere
  61. 4,5M, zona Vrancea, apare pe harta:
    http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/eventpage/usb000b08a#summary

    RăspundețiȘtergere
  62. La Focsani a fost scurt, am inteles ca de prin Vrancea a plecat si ca ar fi avut 4.5 grade

    RăspundețiȘtergere
  63. S-a simtit destul de zdravan si in Buzau. La ora 1:47 AM si de-atunci ma tot uit pe net sa ma conving ca nu mi s-a parut :)

    RăspundețiȘtergere
  64. s-a simtit tare la iasi...si eu stau la parter..dar a mai fost unul azi si cam multe luna asta:(

    RăspundețiȘtergere
  65. S-a simtit la Iasi desultory de tare.. Vibrau geamurile de la vitrina si m-am trezit. Nu a durat mult, doar vreo cateva secunde.

    RăspundețiȘtergere
  66. In Iasi - am simtit o zguduitura puternica a patului si a fost suficient sa ma sperii zdravan. nu mai pot sa adorm.

    RăspundețiȘtergere
  67. Uitati-vamai bine, ala a fost la ora 22 ! de 4.5 si acuma este ora 1.57... asa ca nu e ala

    RăspundețiȘtergere
  68. sa simtit super tare si scurt iasi

    RăspundețiȘtergere
  69. SI IN CIUCUROVA JUD TULCEA SA SIMTIT FOARTE TARE

    RăspundețiȘtergere
  70. Stateam pe net si am simtit o usoara zguduire,s-a miscat un pic monitorul. In Bucuresti s-a simtit un pic,cam 2 sec. La tv nimic,pana acum vad ca acesta este singurul site care pomeneste ceva de seism!

    RăspundețiȘtergere
  71. Si in Braila s-a simtit. Eu l-am simtit cam 5-6 secunde, m-am speriat de imi era frica sa mai cobor din pat...toti mentionanti de animale agitate... eu ma uitam la Hachiko...eu eram ce agitata in ecuatia asta ...ahaha

    RăspundețiȘtergere
  72. tot iasi: dormeam, a inceput sa se miste patul destul de tare, apoi mai tare. (stau la etajul 10). inainte cantau broastele de pe bahlui :))

    RăspundețiȘtergere
  73. braila ...

    sa simtit ceva tinand cont ca eu stau la casa
    ciudat dar catei din vecini au anceput sa fie agitati abia dupa ce sa terminat cutremurul ,nu cumva e doar anceputul ...la ceva mai mare

    RăspundețiȘtergere
  74. In Bucuresti nu s-a simtit...adica nu l-am simtit eu :|

    RăspundețiȘtergere
  75. POT SA URMEZE CEVA REPLICI?

    RăspundețiȘtergere
  76. mda cateii mei dorm si acum vai de capul lor la ultimul cutremur erau drepti cu o ora innainte. ced ca au imbatranit:)

    RăspundețiȘtergere
  77. Gabriel - Sihlea, Vrancea...l-am simtit 2 secunde. m-am panicat un pic. dar bine k nu a fost mai tare! oricum, printre cele de luat in seama, din ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
  78. s-a miscat patul cu mine destul de tare...

    RăspundețiȘtergere
  79. adormisem destul de bine, de vreo ora, cand m-am trezit simtind cum se misca patul, vreo 2 sec, apoi cu o pauza de alte doua, si apoi ceva mai tare cateva secunde! nu stiam ce sa cred... m-am ridicat din pat, am tras o tigara sa ma adun un pic, si apoi pe net, ca eram tare curios daca mi s-a parut sau nu... se pare ca nu. din Iasi scriu. noapte linistita! oricum, tare senzatia, sa fii trezit asa :D ciao

    RăspundețiȘtergere
  80. si la bacau s-a simtit . cu vreo 10 min inainte latrau cainii din jurul blocului in draci. cu cateva min inainte de a fi cutremurul nu mai latra unul.la 1 48 s a simtit

    RăspundețiȘtergere
  81. Si eu l-am simtit in Bucuresti, la et. 5.
    Mona

    RăspundețiȘtergere
  82. La fel şi la mine. A început să se clatine scaunu' şi monitoru'. Căutam ceva pe net .. mi-am luat o panică îngrozitoare. Doamne.. a fost destul de puternic dacă l-am simţit fix eu :)) În Moldova cred că în mare parte a fost. Eu sunt din Iaşi, şi stau şi la bloc. şi acum îmi bate inima.

    RăspundețiȘtergere
  83. da' pe la constanta nimik? care stie?

    RăspundețiȘtergere
  84. Din Iasi si eu. A avut 1 replica mica din ce am inteles...m-am panicat oleaca...

    RăspundețiȘtergere
  85. Eu sunt din Roman, jud Neamt. Ma uitam la Poltergeist in momentul cutremurului... Aproape ca am facut pe mine :)
    Frate-miu doarme in continuare linistit...

    RăspundețiȘtergere
  86. Oare vor urma replici?

    RăspundețiȘtergere
  87. si in Galati l-am simtit..de abia atipisem..cred ca a durat vreo 2 secunde..

    RăspundețiȘtergere
  88. Cutremurele se creeaza fiindca fuge Chuck Norris.

    RăspundețiȘtergere
  89. s-a simtit si la constanta timp de vreo 2 secunde

    RăspundețiȘtergere
  90. la Iasi nu prea doarme lumea....cei mai multi sunt din Iasi care l au simtit, inclusiv eu....

    RăspundețiȘtergere
  91. in iasi galata s-a simtit destul de bine la etajul 2 sormea intrase in panica:) a fost de vreo 2 secunde

    RăspundețiȘtergere
  92. Da s a simtit destul de bine si la Iasi. Destul de lunga durata, cam in doua prize la scurt timp una dupa alta. Eu cred, imi dau doar cu parerea ca magnitudinea e mai mare un pic decat cea preconizata. Sa ne apere Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  93. S-a simtit bine si la husi :D pentru 1-2 secunde

    RăspundețiȘtergere
  94. De ce am impresia ca majoritatea ati scris cutremur pe google si ati ajuns aici? :))

    RăspundețiȘtergere
  95. Iasi, paun....s-a simtit f puternic ... Spuneti ca a mai fost unul la 22? Eram afara si mi s-a parut ceva dar am zis ca visez...cainii latra in continuare

    RăspundețiȘtergere
  96. Stau in Iasi si nu am simtit nimic si culmea este ca stau la etajul 6 udne se simte destuld e bine de obicei. Imi dadeau prietenii mesaje ca a fost cutremur dar credeam ca glumeste lumea :)).

    RăspundețiȘtergere
  97. la iasi s`a simtit tare 3-4 secunde

    RăspundețiȘtergere
  98. si in onesti jud bacau s-a simtit bine

    RăspundețiȘtergere
  99. S/a simtit destul de tare in Iasi, zona Nicolina ... sa speram ca totul v/a fi bine de aici in colo .

    RăspundețiȘtergere
  100. o dumnezeule tocmai s-a prabusit bolcul din fata vine sfarsitul lumi luatii tot ce puteti si fugiti nu va uitati in urma vor fi foarte mult replici mult mai puternice tata sete seismolog si a spus ca trebuie sa ne pregatim pt ce e mai rau ... mai frica ajutor

    RăspundețiȘtergere
  101. si la bacau sa simtit destul de tare,mam speriat f tare.

    RăspundețiȘtergere
  102. Sterge ma postu ca bagi panica, si mai citeste vreo unu cu inima.

    RăspundețiȘtergere
  103. Da, clar a fost. In Bucuresti, Titan, a fost un singur soc, dar evident. Din fericire, foarte scurt...

    RăspundețiȘtergere
  104. toata lumea exagereaza ca a simtit cutremurul tare a fost doar un fleac sa vadeti pe parcursul 2012 ce se va intampla atunci panica totala

    RăspundețiȘtergere
  105. Iasi bucium, casa. o mica trepidatie. stateam la birou si am simtit ca vibreaza. destul de scurt.

    RăspundețiȘtergere
  106. Dar astia de la realitatea/antena 3...chiar nimic...pff..numai base ponta antonescu...

    RăspundețiȘtergere
  107. cineva are chef de glume

    RăspundețiȘtergere
  108. Nu de alta,dar eram pe Wc si ar fi fost cam rusinos sa mor in timp ce ma cacam :

    RăspundețiȘtergere
  109. Da, la Bacau m-a trezit din somn, s-a zgaltait patul si s-a miscat TV-ul

    RăspundețiȘtergere
  110. La Suceava s-a simtit? Stie cineva ?

    RăspundețiȘtergere
  111. La Suceava s-a simtit ? Stie cineva?

    RăspundețiȘtergere
  112. eu am simtit ceva ciudat da nu am dat importanta :)) ...da jale cu voi =))

    RăspundețiȘtergere
  113. Nimic pe realitatea sau antena 3...doar ponta base si antonescu...pfff...

    RăspundețiȘtergere
  114. a fost si acum 3 4 ninute altul???

    RăspundețiȘtergere
  115. A fost destul de puternic (piata CUG) stau la parter .

    RăspundețiȘtergere
  116. Cred ca plange pamantul pentru basescu.sunt blestemele lui.

    RăspundețiȘtergere
  117. dumnezeu s-a hotarat sa stearga moldova de pe fata Pamantului in noaptea asta. ati belit phula :))

    RăspundețiȘtergere
  118. La Focsani , data fiind experienta vrancenilor in cutremure, s-a simtit a fi un cutremur peste 4 grade. Replici e posibil sa mai fie dar vor fi mai mici ca acesta. Culcati-va linistiti

    RăspundețiȘtergere
  119. Si eu l-am simtit.
    (Roman)

    RăspundețiȘtergere
  120. Nu a fost si acum 3-4 min. mai lasa bautura :))

    RăspundețiȘtergere
  121. latra cainii intr-una in pacurari, de vreo 4 minute incoace si se aude o bufnita. e clar

    RăspundețiȘtergere
  122. de abea acum a inceput sa publice si mass media :)) traziu fratzilor ..cam tarziu

    RăspundețiȘtergere
  123. Sunt Din R.Moldova si l-am simtit si eu pentru prima data in viata mea :S

    RăspundețiȘtergere
  124. a fost un cutremur de 4.5 11km wsw of Nereju, Romania in data de 7 iulie 2012 ora 1:48 http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/map/ UTC + 03:00 system time, care s-a simtit bine la iasi chiar daca a fost foarte scurt

    RăspundețiȘtergere
  125. de ce va speriati in halul asta? doar ce a trantit basescu sticla pe masa...

    RăspundețiȘtergere
  126. pe ce canal? vad ca pe otv vorbesc despre cutremur

    RăspundețiȘtergere
  127. Iasi Tudor sa simtit bine de sa sguduit bine dulapurile si stau si la 4 :((

    RăspundețiȘtergere
  128. daca nu era net, majoritatea dormeati!:)) eu nu l-am simtit la Targu Frumos langa Iasi , eram in pat:)).

    RăspundețiȘtergere
  129. m-am documentat putin si am aflat ca (mb) ce am gasit noi 4,5( mb) e calculata la primele 5 secunde de la inceputul cutremurului. (Ms) este maxima cutremurului, deci e posibil sa fie peste 4,5. trebuie sa asteptam gradele in( ms)

    RăspundețiȘtergere
  130. Iasi
    De aproape o ora caut o confirmare. Pe pagina INFP nici acum nu a aparut vreo informatie.

    RăspundețiȘtergere
  131. Uite aici confirmarea: http://www.infp.ro/detalii-cutremur?orid=at-2012-156-188

    RăspundețiȘtergere
  132. Eram la geam cand am auzit un vuiet puternic venind de afara, insa nici o zdruncinatura. Sunt din Iasi si stau la et 1

    RăspundețiȘtergere
  133. Postati un link unde massmedia a scris vreo ceva despre acest cutremur

    RăspundețiȘtergere
  134. Cu început iar câinii sa latre:|

    RăspundețiȘtergere
  135. si in rahova sa simtit, atipisem,ma-am speriat asa de rau ca nu imi venea sa mai cobor din pat,se balanganea lustra mea...

    RăspundețiȘtergere
  136. Si in Botosani s-a simtit.

    RăspundețiȘtergere
  137. in cazul asta nu mai vin in romania!!!mia ajuns 1luna de cutremure si replici in italia

    RăspundețiȘtergere
  138. si la braila sa simtit destul de tare .stau la curte si cainele meu ciobanesc a simtit cam cu o ora inaunte ca era foarte agitat.cred ca a fost de 6,5 grade. daniela br

    RăspundețiȘtergere
  139. a fost l iasi sa simtit binisor ..aveam erectie si deo data cine crezi ca sa urcat deasupra?? era daniela crudu incerca sa linisteasca cutremurul:)))

    RăspundețiȘtergere
  140. La Braila sa simtit nu binisor ci foarte bine.
    E prima data in 17 ani cand simt un cutremur si adormisem de vreo 2 ore.

    RăspundețiȘtergere
  141. Sunteti prea exagerati. Trebuia sa traiti momentele de la cutremurul din Emilia Romagna din Italia,si sa vedeti cum cadea orasul cu voi. Ca sa nu mai vorbim de replicile care au durat o luna.
    Din cate am inteles epicentrul a fost Vrancea,care este zona seismica,deci nimic nou.
    Calm down!

    RăspundețiȘtergere
  142. si la galati sa simtit destul de tare ..

    RăspundețiȘtergere
  143. Vai, deci eram in pat nu adormisem si inainte de cutremur papagalul meu [care sta la capatul patului cu 2 secunde inainte sa inceapa cutremurul a inceput sa bata tare din aripi dar fara sa tipe :| Se zguduia patul timp de 2-3 sec. Credeam ca se clatina casa. Mama mea era in bucatarie si statea pe scaun si inainte de cutrmur a auzit un huiet de sub pamant si caini nu latrau :| A fost, ciudat.

    RăspundețiȘtergere