sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Internet pe calculator/laptop de la telefon cu Android

Acum imi dau seama cat de bun e un stick de internet sa il ai la tine. Aveam laptopul la mine ieri si nu aveam WIFI nicaieri. Si imi vine ideea de a cauta o aplicatie pe Android Market ce transforma telefonul intr-un hotspot.
Si am reusit, aplicatia e foarte simpla. Wifi Hotspot and USB Tether iti ofera posibilitatea de a partaja conexiunea de date pe telefon (poate si 4g) cu alte terminale WiFI. Inca nu am priceput ideea daca se poate conecta si prin USB la un calculator fara WiFi dar aplicatia e misto de tot.
Eu am luat-o la versiunea trial iar pretul costa 33 lei. Zic eu ca e un pret bun pentru un asa mare avantaj. Nici ca nu imi mai trebuie stick de internet.

Azi am aflat ca sunt telefoane care au deja instalat din fabrica Wireless Hotspot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu