luni, 30 ianuarie 2012

Saptamana Asiatica la Lidl un mare fâs

Lidl se promoveaza intens, vad reclama la tv, aud la radio, bannere peste tot, afise si concursuri. Produsele sunt acceptabile ca pret si calitate.
Lidl incearca ceva ce nu a mai fost prin supermarketuri. Sa aduca produse speciale. De azi a inceput saptamana asiatica. Cu un accent de chinez, voice-over-ul din reclama ne indeamna sa venim la Lidl unde veti gasi taitei, sosuri chinezesti chiar si bere chinezeasca.
Un mare fâs, sunt produse speciale create pentru Lidl dar nu au specific chinezesc. Ce legatura au snacksurile de creveti cu bucataria asiatica?
Si ca sa vedeti cat de smecheri pot fi cei de la Lidl, pe snacksul cu creveti scrie 27% creveti dar de fapt sunt 18%.




6 comentarii:

  1. Nu-mi plac snacks-urile lor. Iti recomand ceva mai bun si mai sarac in grasimi: Lay's Rumeniti in Cuptor :) Sunt din cartofi copti, nu prajiti, iar asta e nemaipomenit ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristina, nu-mi plac snacksurile dar m-a tentat gustul de creveti. Oricum nu au nici un gust

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai mare fas in Saptamana Asiatica de la Lidl este ca nu au produsele din oferta. Si dupa cum am inteles nici nu vin prea curand. Cica creveti congelati si altele congelate au avut doar in prima zi, dar eu am trecut in prima zi pe la ora 12.00 si nu aveau. Nici pe 31.01, nici pe 01.02. Asa ca avem pliante dar nu avem marfa...misto.

    RăspundețiȘtergere
  4. Numi plac snacks-urile si nici nu le recomand nimanui. Oricum nu au nici un gust.

    RăspundețiȘtergere
  5. dezamagit de saptamana asiatica ,am ajuns marti ora 16.00 nu mai era decat 3-4 produse asiatice mai bine-i zicea lunea asiatica DEZAMAGITOR.sunt un fan al magazinelor lidl din 1994 in germania unde nu se intampla asa ceva,cineva-i dadea in judecata.Rusine

    RăspundețiȘtergere
  6. Am fost la Lidl din orasul meu,Buzau , am cumparat si mi-au placut sosurile de mango,chili, soia,taiteii CHOW MEIN NOODLES si WOK-EIER-NUDELN,uleiurile de susan si alune,varza si ghimbir,litchi si compot de ananas,toate astea le-am pregatit si am consumat ,sunt lipsite de grasimi,usoare si consistente in acelasi timp.Dupa trei zile am mers din nou la cumparaturi la Lidl si nu am mai gasit decat legumele si cateva pungi de taitei , sper sa revina cu cat mai multe produse asiatice.Despre kimchi,o mancare asiatica stiu ca e a 5-a cea mai sanatoasa mancare din lume clasata astfel de Org.Mondiala a Sanatatii,mai e si ramyun-ul si multe altele.

    RăspundețiȘtergere