miercuri, 22 februarie 2012

Catalog Oriflame C5 2012 - brosura 5 pentru luna aprilie

Continuam seria cataloagelor Oriflame cu brosura C5 2012. Mai jos aveti catalogul in suedeza. De ce postez cataloagele pentru Suedia intai. Acolo apare primul catalog din Europa urmand ca in cateva zile sa apara si la noi. Preturile sunt afisate in coroane suedeze. 1 coroana suedeza = 0.49 lei.
Pentru a vedea catalogul Oriflame C5 in format fullscreen dati click pe catalog.
Daca doriti sa fiti informat cand apare catalogul Oriflame 5 pentru Romania lasati adresa de email in comentariu.

CATALOG ORIFLAME C5 2012. La multi ani Oriflame.
Cine este din Iasi si vrea sa faca comanda la oriflame din catalogul 5: sa imi lasati e-mailul cu mentiunea PT COMANDA si va contactez eu...Va astept!:) 



34 de comentarii:

  1. buna treaba. multumesc pt efort ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. placa de par este in c5 ca nu am gasito?

    RăspundețiȘtergere
  3. offf vreau campANIA 5 IN ROMANA

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu vreau sa primesc catalogul c5,e superrrrrrrrrr germy_geo_2008

    RăspundețiȘtergere
  5. imi poti trimite si mie cataloagele care vor aparea de acum? in limba romana. inclusiv C5 2012. Multumesc. adresa de e-amil: bianca_b_92@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. buna si eu vrea catalogul C5 in romania...zuzy_girl_94@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu vreau catalogul c5 in romania cryss_blondutzza93@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu vreua catalogul 5 in romana,purcariucarmen68@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu as dori catalogul 5 in romana. danielle_sweet88@yahoo.com va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. AS DORI SI EU CATALOGUL % IN ROMANA

    mary_vali1987@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. si eu as dori catalogul 5 in romana

    RăspundețiȘtergere
  12. doresc si eu catalogu 5 in romana plz
    mary_vali1987@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  13. doresc si eu catalogu 5 in romana plz
    mary_vali1987@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. buna as dori si eu catalogul c5 in romana
    brunetzikaa90@yahoo.com multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. buna si eu vreau catalogul 5 in romana pe adresa de mail soseacristina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. buna ziua as dorii si eu catalogul c5 pe adresa de email oana_kiss11@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. si eu vreau catalogul c5 germy_geo_2008@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna.Numele meu este Ioana. As dori s eu catalogul in limba romana
    id meu este ioantza_me07@yahoo.com.Multumesc anticipat!!

    RăspundețiȘtergere
  19. cromih@gmail.com si eu doresc catalogul in lb romana

    RăspundețiȘtergere
  20. vreau si eu catalogul in limba romana:
    adriana_psih@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. ioana_brunetika19@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. sa fie mai ieftine
    cind apare informat

    RăspundețiȘtergere
  23. si eu tot catalogol 5 in romana l-as dori
    nutzik_anculia@yahoo.com

    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  24. npop57@yahoo.com as dori si eu catalogul in romana

    RăspundețiȘtergere
  25. anuntatima si pe mine cand apare catalogul c5 in romania
    dana.visanoiu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  26. buna
    vreau si eu catalogul in romana.multumesc
    sabina_rina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  27. alinanastase2007@yahoo.com va rog mult de tot as dori si eu catlogul c5 oriflame dar in romana....va multumesc,

    RăspundețiȘtergere
  28. extra_cudy@yahoo.com multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna,pot sa ma anunti si pe mine cand apare C6 in Suedia, krystina_Gg@yahoo.com .Multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  30. loredana_liga@yahoo.com. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  31. vreau si eu catalogul c 6 in limba romana germy_geo_2008@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  32. eu as dori catalogul c6 in romana
    va rog !
    pupici :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  33. C5 in romana as dori si eu. email: emimartinesc@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  34. Vreau si eu cutiuta cu minuni, ce trebuie sa fac?

    RăspundețiȘtergere