sâmbătă, 19 mai 2012

BB Cream Garnier Miracle Skin Perfector - 22 de lei in perioada 15-21 martie in Carrefour

BB Cream Miracle Skin Perfector de la Garnier este o crema colorata pigmentata care netezeste tenul, hidrateaza, protejeaza tenul de radiatiile solare UVA/UVB avand FPS 15, confera luminozitate, estompeaza ridurile si micile imperfectiuni, are un miros placut, contine vitamina C si pigmenti naturali. Eu am descoperit prima data aceasta crema acum 7 luni pe YouTube si o voiam neaparat vazand efectele ei uimitoare dar din pacate atunci nu aparuse inca in Romania si am cautat-o pe diverse site-uri dar era disponibila doar in alte tari si la un pret cam mare. Spre fericirea mea saptamana trecuta pe facebook Garnier ne-a informat ca a aparut in Romania si la un pret chiar mic. Nici nu am mai stat pe ganduri si am incercat monstra inainte de a o cumpara si chiar este uimitoare, imi place, este usoara, aerata, netezeste tenul si nuanta se uniformizeaza perfect pe ten si numai buna in orice anotimp. In magazine se gaseste la un pret de aproximativ de 30 de lei dar daca va grabiti in perioada 15-21 martie o gasiti in Carrefour la pretul de numai 22 de lei. Aceasta crema colorata este disponibila in doua nuante: 03-medium si 02-light. Va recomand sa incercati cu incredere BB Cream Miracle Skin Perfector si sa va convingeti de actiunea sa. Inainte sa o am vazusem multe comentarii in care multe fete declarau ca s-au indragostit de ea si nu prea imi venea sa le cred, dar pana nu incerci nu ai de unde sa stii, acum pot spune si eu asta, o folosesc in fiecare zi si are un miros fresh de suc de portocale;)). Garnier Romania va ofera posibilitatea sa o testati intrand pe facebook accesand aplicatia respectiva.
Mai nou aceasta minunatie se gaseste in farmaciile Sensiblu dar si in Kaufland la pretul de 21,65 lei deci e mai ieftina si mai convenabila pe zi ce trece;)).
Ieri, 29 mai am vazut aceasta crema in Carrefour la pretul de 20 lei, pe zi ce trece se ieftineste tot mai mult;)).

Un comentariu:

  1. Pretu este bun ,produsul e bun ,il stim ,este bb crema romancelor
    Recomand si eu, BB crema BRONZE Este deosebita si are spf 50 fara parabeni .
    Produsul e de la skin79.ro Am luat-o ,.. si tare,ma bucur ca vine vara

    RăspundețiȘtergere