miercuri, 27 iunie 2012

Cele mai bune jocuri de Android (1)

Chiar nu stiu ce aplicatii noi vor mai aparea pe Android dar la jocuri, infinitul exista. Saptamana asta, incurcata si dificila mi-a dat totusi un timp liber (inainte de somn) sa incerc cateva jocuri pentru Android. Asadar vom incepe lista de cele mai bune jocuri, lista se va updata atunci cand mai am timp sa mai caut prin Android Market.
Alegerea este subiectiva asa ca sa nu imi sariti in cap ca ce jocuri sunt acestea. Prefer jocurile bine facute, nu prea mari unde implica gandire "inginereasca".



Mi-a luat ochii "100 floors", joc care a facut furori pe Iphone. Deocamdata pe Android, nivelele au ajuns la 50 dar dezvoltatorii ne-au propus ca vor adauga noi nivele. Toata lumea careia i-am aratat jocul m-a intrebat dar cum se joaca...e atat de simplu..dar atat de complicat poate fi cateodata. Scopul jocului e sa descoperi cum se deschide usa liftului la fiecare etaj, etaj ce constituie un nivel. Combinatii ingenioase, chiar a fost tare cum la un nivel pentru a deschide usa liftului a trebuit sa dau telefonul pe silence.

Locul 2 in saptamana asta e luat de Puzzle with matches. Tot de logica, ai de ales intre 2 moduri: forme geometrice sau calcule. E mai greu la forme geometrice. Joaca, nu te vei plictisi.

Si ultimul din lista: Wild Cherries..am facut cateva nivele si e placut, e numai bun pentru serile in care nu prea ai somn si doresti sa dormi.

Toate cele 3 jocuri sunt gratuite si sunt de pe Google Play (fostul Android Market)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu