marți, 24 iulie 2012

Telefoane mobile la oferta RDS | Samsung Galaxy S2 si S3

In ultimele zile am auzit de super ofertele de la RDS. Cineva mi-a zis...bai hai nu iti iei si tu Samsung Galaxy S2 la 500 lei de la RDS? O da..hai ca imi iau...din pacate, in punctul RDS la care am fost mai ramasese cateva telefoane Samsung. Dau pe site-ul oficial RDS RCS, nici o informatie despre oferta de smartphone RDS. Daca aveti ceva informatii despre locatii RDS unde se mai gasesc telefoane Samsung Galaxy S2 sau chiar S3 nu ezitati sa lasati un comentariu.
Alte telefoane RDS la abonament pe 24 luni: Abonament Digi Mobil Smart 12

- Samsung Galaxy W 100 lei
- Samsung Galaxy SL 100 de lei
- Samsung Galaxy S Plus 250 lei
- Samsung Galaxy SII 500 de lei

9 comentarii:

  1. "mai ramasese cateva telefoane Samsung" dar NU S2, pentru ca oferta inca nu a fost definitivata pentru Bucuresti.
    daca tii neaparat sa iei S2, mergi in Oradea, Buzau ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. si samsung s3 il vezii cumva in oferta rds azii ,sau cumvape pza aia ??????????????



    ps cred ca mintiiii,dupa aceasta treaba sa iti sara site de .... in prima pagina

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu vad nici o minciuna de a mea pe aici pur si simplu am intrebat daca este sau nu pentru ca asa am auzit de la cineva. Citeste cu atentie inainte de a acuza.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si in plus daca erai atent anonimule acuzator aceasta postare este din 25 iulie nu este din octombrie.

    RăspundețiȘtergere
  5. stie cineva daca in constanta au telefoane??

    RăspundețiȘtergere
  6. Pana cand a fost valabila oferta .. sau mai este inca valabila .. ?

    RăspundețiȘtergere
  7. in ct am mers a doua zi dupa ce s-a lansat oferta nu mai aveau s2

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiti cumva cand apar si in Valcea?

    RăspundețiȘtergere
  9. Stie cineva daca la Iasi s-au mai primit smartphon-uri?

    RăspundețiȘtergere