marți, 2 octombrie 2012

www.tempodelalaband.ro Concurs biscuiti Tempo si Lala Band

Ai gasit biscuitii Tempo Lala Band? Aflati ca exista un concurs. Pentru a participa la acest concurs, trebuie sa cumperi in perioada 1 octombrie - 31 decembrie 2012 biscuiti Tempo care contin un sticker promotional, pe care este inscriptionat un cod promotional alfanumeric. Pe baza acestui cod care trebuie introdus pe site-ul www.tempodelalaband.ro sau pe pagina www.facebook.com/tempodelalaband te-ai inscris in campanie.
Lista castigatorilor va fi desemnata prin tragere la sorti asa ca mai multe coduri inscrise iti vor oferi mai multe sanse de castig.
Premii:
- zilnice: 10 seturi constand in tricouri, port-telefoane, 5 vocuhere de o luna pe voyo.ro;
- saptamanale: 1 PSP;
- o vizita la fabrica Ulker, producatoarea biscuitilor Tempo, impreuna cu trupa Lala Band;
- o excursie la munte pentru 5 castigatori alaturi de Lala Band.
Pastreaza stickerul pentru validarea premiilor.



46 de comentarii:

  1. Premiile sunt foarte tari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. 3D56ED86 ACESTA ESTE UNUL DINTRE CODURI

    RăspundețiȘtergere
  3. fratilor unde scri codu ????

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt fanul nr1 lala band am fost la toate concertele lala

    RăspundețiȘtergere
  5. unde scrieti codul va rog spunetimi si mie

    RăspundețiȘtergere
  6. acesta este nunul dintre coduri : 3C4BF229

    RăspundețiȘtergere
  7. Unde pot sa scriu codul,va rog sa imi scrieti unde pot scrie codul.PLS sa imi scriei cat mai repede.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut nici eu nu stiu unde sa scriu codul , dar nici tu eu sunt Adrian Robert si am sa scriu si eu un cod dar nu stiu unde sa - l scriu si codul meu este urmatorul:773f46b1. Salut!

      Ștergere
  8. Apropo premiile imi plac foarte mult imi doresc sa castig si eu unul din premii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si cam cat dureaza aprobarea aceea?Ma gandeam cat la suta va place de lala band,mie imi place 100/100.Dar am un coleg in clasa care are caiete cu lala band

    RăspundețiȘtergere
  10. unde scrie codul va rog imi spuneti si mie love lala band <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  11. codul este 5D299E79>>>66362150>>>64B96D0B>>>4318BD06>>>7A68Fo7D sunt doar cateva <3 love lala band <3

    RăspundețiȘtergere
  12. codul se scrie pe adresa www.tempodelalaband.ro sau pe pagina de facebook www.facebook.com/tempodelalaband

    RăspundețiȘtergere
  13. este o trebuie un nr. anume de coduri?
    spunetiim va rog

    RăspundețiȘtergere
  14. super premi asta o sa si fac!

    RăspundețiȘtergere
  15. va inscrieti pe "Tempo de LaLaBand" simplu

    RăspundețiȘtergere
  16. am foarte moolte aptipilduri cu lala band de la biskuitii TEMPO va iubesk lala band dar j biskuitii TEMPO ....j mai ales PARIU CU VIATA...:*:*

    RăspundețiȘtergere
  17. unde introduc codul ca la naiba nici morta gasesc?:-*

    RăspundețiȘtergere
  18. iubesc lala band!am vazut fiecare ep. din pariu cu viata!va iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. fratilor sunt foarte tari premiileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  20. te iubesc lala band as vrea sa va cunosc



    RăspundețiȘtergere
  21. iubesc lala band am vazut toate episoadele din pariu cu viata va iubesc

    RăspundețiȘtergere
  22. Au toate pachetele coduri ?

    RăspundețiȘtergere
  23. spuneti-mi unde se scrie codul!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. codul se introduce pe adresa de concurs www.tempodelalaband.ro sau pe pagina de facebook www.facebook.com/tempodelalaband

    RăspundețiȘtergere
  25. unde scriem codul????.....i love lala band....:-x

    RăspundețiȘtergere
  26. dupa ce teai inscris unde scri celalalt cod

    RăspundețiȘtergere
  27. eu o sa merg in film in pariu cu viata

    RăspundețiȘtergere
  28. ce tare e concursul!as vrea sa mai cumpar biscuiti dar sunt la profi si e foarte departe!ma mai lasau parintii pe acolo dar acum stiti voi....e iarna e cu gheata!

    RăspundețiȘtergere
  29. pls spunetimi unde se scrie codul vvvvaaaaa rrrroooogggggggg!!!!!!! Sunt multi care nu stiu unde sa scrie codul la ce bun un sait daca nu va uitati la el,lala band!!! va dezamagiti fanii!!!!! De ce va mai dati mari cu trupa daca nu va intereseaza de fanii vostri,ar trebuii sa va fie rusine!!!!Si da, te-ai ingrasat foarte rau Ioana

    RăspundețiȘtergere
  30. Lalabend voarte tare fratilot

    RăspundețiȘtergere
  31. iubesc pariu cu viata si imi place la nebunie trupa lalaband

    RăspundețiȘtergere
  32. imi spuneti si mie va rog unde bag codul ? va rooog

    RăspundețiȘtergere
  33. UNDE SE SCRIE CODUL CA NIMENI NU STIE!!!!!!!!!!!!!SPUNE-TI CA NU CASTIGA NIMENI ASSSSSSSA!!!!!CINE CASTIGA SA SCRIE:EU AM CASTIGAT RESTUL SUNT PROSTI!LALABAND DACA NU VA PASA DE FANI NU MAI FACE-TI NICI UN SAIT!!SI VA DA-TI MARI CU TRUPA! SUNT TRUPE IN TARA CARE ISI RESPECTA FANII NU CA ASA ZISII LALABAND!!!!!!FACE-TI SI VOI CA ELE DACA SUNTETI TRUPE ADEVRATE...SAU DE UMPLUTURA...................????????!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  34. unde bag codul??? va rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  35. te iubes lala band mai ales pe tina Alina Eremia

    RăspundețiȘtergere
  36. va iubesc si as vrea sa pot merge la un spectacol de-al vostru....darnu am posibi;itate

    RăspundețiȘtergere
  37. va iubesc pe toti.sunteti super sper sa castig.caci abbia pot sa-mi iau un pachet tempo lala band

    RăspundețiȘtergere
  38. anca si vlad va iubesc cel mai mult din lala band

    RăspundețiȘtergere