sâmbătă, 23 februarie 2013

Solutie pentru puncte negre si acnee

Genul acesta de afectiune cu cauze foarte complexe, necesita un tratament pe masura care sa actioneze la nivelul pielii, aceste probleme parca sunt facute pentru un tratament naturist, singurul care poate asigura o interventie blanda si eficienta lipsita de efecte adverse. Primul pas pentru o piele frumoasa fara puncte negre sau acnee, este detoxifierea, apoi alimentatia si un tratament adecvat. Dupa cum se stie acneea lasa urmari atat in plan fizic cat si psihic, iar cele din urma marcheaza persoana pe toata durata vietii. Eu am trecut prin aceasta experienta, timp de cativa ani m-am confruntat cu aceasta problema, am urmat un tratament, am scapat de ea, dar acu mi-e frica si daca-mi mai apare vreun cos, pentru ca nu mai vreau sa-mi mai apara vreodata.
Si trebuie sa evitam cat de mult posibil, grasimile saturate, ciocolata, zaharul alb, faina alba si prajelile. Si cum de puncte negre nu prea scapam usor de ele la fel si de aparitia unor cosuri enervante atunci cand suntem prea stresati, ori in perioada menstruatiei, si cum nici poluarea nu ne face prea bine pielii am gasit in plafar o solutie ideala de 8 zile. La inceput am fost putin sceptica, avand in vedere pretul atat de mic, de doar 6 lei, dar dupa cele indurate, nu mai vreau sa vad vreun cos si m-am gandit ca o solutie naturala nu-mi va face rau ci chiar poate bine. Solutia pentru puncte negre si acnee este de la Favisan si contine numai ingrediente naturale, blande cu pielea sensibila. Solutia se recomanda atat contra punctelor negre si acnee cat si in micoze. Aceasta contine:
- tea tree bio
- propolis
- nuca
- musetel.
Asigura o curatire blanda, elimina punctele negre si va colora putin pielea dar pana dimineata dispare acea culoare galbuie spre portocaliu. Se tamponeaza zona afectata cu un disc demachiant inmuiat in solutie, o data pe zi, recomandabil ar fi seara. Dupa  8-10 zile, punctele negre se elimina printr-o simpla spalare cu tarate de grau. Este un remediu eficient, surprinzator, care l-am incercat pe pielea mea, si chiar a dat roade. Iata ca natura intotdeauna ne surprinde cu puterea ei vindecatoare, ea ne ajuta si tot ea ne poate distruge daca nu avem grija de ea.

Un comentariu: