luni, 29 aprilie 2013

Doze personalizate de Coca Cola

Consumatori de Coca Cola, pregătiți-vă pentru o surpriză. NU e vorba de un concurs sau promoție ci de o campanie cu doze personalizate de Coca Cola. Începând cu 15 mai 2013 în rafturile din magazine veți găsi doze personalizate de Coca Cola. Mai pe înțelesul tuturor, cele mai comune nume din România vor fi imprimate pe dozele de Coca Cola.

Gigantul îndeamnă consumatorii să se pozeze cu o doză personalizată a cărui nume să fie a unu prieten și dă dea share. Va fi ceva în genul "Share a Coca Cola with Maria".
Toată nebunia cu dozele de colecție va dura toată vară. Și uite că ne-am mai trezit cu un trend, după "Vara nu dorm" urmează dozele cu nume.
Camionagii vor ieși mai ieftin dacă își vor pune o doză cu numele lor în parbriz.

E nevoie să fac câteva corecturi. E vorba de sticle personalizate de 0.5L și 1L. Până acum am văzut sticle de Coca Cola cu următoarele nume: Maria, Ioan, Iuliana, Constantin, Florin, Andrei, Andreea, Ioana, Vasile, Claudia, Claudiu, Valentin.

Au apărut și sticle la 2L dar și doze. Și altfel de nume: "Prietenul meu" "Prietena mea" "Familia mea"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu