miercuri, 22 mai 2013

Catalog Yves Rocher iunie 2013

Vom încerca ca lună de lună să postăm și cataloagele de la Yves Rocher. Îmi displace complet modul de organizare a cataloagelor de la Yves Rocher. Atâtea hârtii irosite degeaba nu am văzut pe nicăieri. Sper într-o altă organizare a catalogului și de ce nu, un mod eco. Fără hârtii, doar catalog online. Mai jos aveți un catalog primit prin poștă, așa cum primesc toți clienții Yves Rocher. Puteți trimite comanda prin poștă sau prin telefon. Vă recomand să comandați telefonic pentru rapiditate.
Catalog Yves Rocher valabil până la 22 iulie 2013.


2 comentarii:

  1. Buna seara!
    Imi puteti spune, va rog, daca este oferta personalizata sau poate comanda oricine?
    Stiu ca s-au mai gasit oferte pe internet si cand s-a sunat pentru a se face comanda, operatoarea a spus ca doar clientii care primesc cataloagele cu ofertele respective prin posta pot beneficia de diverse cadouri, in cazul de fata parfumul Comme une Evidence si rimelul, intrucat este oferta personalizata. Eu de exemplu, nu am primit-o, dar as dori cateva produse din aceast catalog + cele 2 cadouri si sunt putin nedumerita. Multumesc anticipat si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. oferta este valabila pentru clientii existenti.

    RăspundețiȘtergere