miercuri, 24 iulie 2013

www.freedom13.ro - campanie promoțională Freedom Island 2013

Campania promoțională Winston Freedom Island 2013 se desfășoară în perioada 1 iulie - 8 septembrie 2013. Codurile unice promoționale se pot trimite prin SMS la 1866 sau fie prin intermediul www.freedom13.ro. Un participant poate înregistra într-o zi de concurs maxim 10 coduri valide.
Câștigătorii pachetelor pachete de produse promoționale trebuie să se prezinte până pe 15 septembrie în magazinele precizate în regulamentul de pe www.freedom13.ro și să comunice codul promoțional unic declarat câștigător.
În cadrul acestui concurs Winston se vor acorda 30792 premii în valoare minimă de aproximativ 1700000 lei cu TVA după cum urmează: 600 premii garantate constând în camere foto digitale subacvatice acordate săptămânal, participanților care înregistrează săptămânal 15 coduri valide necâștigătoare de premii instant, numai prin intermediul site-ului www.freedom13.ro. Alte 70 de premii instant, cu o rată de câștig de 1 premiu pe zi, constând în mini tablete se vor acorda instant prin înregistrarea unui cod unic valid, conform unor momente orare prestabilite.
100 de premii votare constând în genți de umăr Samsonite se vor acorda instant, conform unor momente orare prestabilite, participanților care votează una din lucrările de galerie, expuse pe www.freedom13.ro.
2 premii mari se vor acorda primilor 2 care înregistrează la sfârșitul campaniei cele mai multe voturi pentru lucrările lor, înscrise în concurs pe www.freedom13.ro, pe baza voturilor primite și constă în 2 călătorii pentru 2 persoane pe Freedom Island, în Caraibe.


21 de comentarii:

  1. unde introduc codul pt Winston?

    RăspundețiȘtergere
  2. ori sunteti prosti,ori va bateti joc de oameni.unde dracu se trimit codurile? va tot caut pe www.freedom .13.r0

    RăspundețiȘtergere
  3. unde se introduc coduri ?cred ca va bateti joc.frumos din partea voastra si faceti atata reclama

    RăspundețiȘtergere
  4. unde dracu se inregistreaza codurile astea?

    RăspundețiȘtergere
  5. unde dracu inregistrez codurile?

    RăspundețiȘtergere
  6. nu gasesc unde sa trimit codurile :(

    RăspundețiȘtergere
  7. serios acuma unde draq se introduce codu asta ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Am trimis 15 coduri prin sms e ok pana aici dar unde rezolv temele pe care le dati e. O mare teapa

    RăspundețiȘtergere
  9. isi bat joc cu siguranta,eu am introdus 1 cod dupa imi apare nr de tel gresit sau parola gresita de para eu sunt senila si nu le mai stiu,niste nesimtiti.

    RăspundețiȘtergere
  10. https://www.yournewstyle.ro/register

    trebuie sa iti faci cont..dar nu merge sa trimiti codurile..spune ca sunt gresite

    RăspundețiȘtergere
  11. e campanie ptr angajati!!!!!!!!! stati cuminti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. sa va fie rusine va bateti joc de cumparatori ,nu se poate face cont pt ca nr de telefon cica e gresit

    RăspundețiȘtergere
  13. e o vrajeala cu "concursurile" astea, se fac manarii cu premiile garantate si cele instant,ce sa vorbim de marele premii.vreti sa va convingeti urmariti martea la orele 0:00 cum premiile garantate sunt epuizate pe toata saptamana in conditiile care nr maxim de coduri sunt 10 pe zi si 15 necesare pentru lntrarea in cursa premiilor garantate.deci,10 coduri luni fiind prima zi si minim 5 marti incepand cu orele 0:00,dar premiile sunt de-asa epuizate.este imposibil, deci se fac magarii ca tot suntem in romania si prostii pun botu si cumpara produsele "concursului"fiti macar mai atenti.

    RăspundețiȘtergere
  14. In ce consta "pachet promotional" ? Adica, ce am castigat?

    RăspundețiȘtergere
  15. daca veti fi atenti, veti reusi sa introduceti codurile, am cistigat instant un pachet de winston

    RăspundețiȘtergere
  16. asa ceva..ce jegosi..premiile garantate sunt epuizate pe saptamana aceasta si mesajul asta la 00:00 luni spre marti.. nu e posibil sa se schimbe statusul in 2 sec cat iti ia sa dai trimite pt 5 coduri..mare teapa!! niste ordinari!

    RăspundețiȘtergere
  17. AM VORBIT CU UN TIP LA INFOLINE SI MI-A SPUS CA DK VREI PREMIU INSTANT GARANTAT TREBUIE SA BAGI A DOUA ZI 5 CODURI IN PRIMELE 10 SECUNDE CA SA CASTIGI.
    ORICUM MI SE PARE O NEBUNIE NECURATA CA SA CASTIGE 50 DE PERSOANE IN CATEVA SECUNDE. MAI ALES CA TREBUIE SA ALEGI SI 3 PUNCTE DE INSTERES IN CLOTUL TAU. E TRASA DE PAR RAU DE TOT. CRED CA VOI TRIMITE UN MAIL LA ANPC CA SA SE INTERESEZE SI EI DE PROMOTIA ASTA.

    RăspundețiȘtergere
  18. eu am castigat o mini tablet la ei anul asta, inca nu am primit-o, in schimb premiul garantat nu am reusit.

    RăspundețiȘtergere
  19. UNDEEEEEEEEEEEEE BAGGGGGGGGGGG CODULLLLLLLLLL??????????????????????????ȘARLATANILOR!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Am castigat o pereche de ochelari, am facut validarea; premiul nu a sosit nici pana in ziua de azi!

    RăspundețiȘtergere