luni, 5 august 2013

www.comoaradinpraga.ro: campanie promoțională Staropramen

Campania va fi lansata la data de 5 august 2013, ora 00:00 si va dura pana la data de 29 septembrie 2013, ora 23:59, inclusiv. Pentru a participa la concursul Staropramen 2013, consumatorii trebuie sa achizitioneze oricare produs Staropramen, sa descopere codurile unice de pe capace sau cheite si sa le inscrie in Campanie, prin una din cele 2 modalitati de inscriere:
- prin intermediul site-ului www.comoaradinpraga.ro
- prin SMS la numarul 1779, numar cu tarif normal disponibil in retelele Orange, Vodafone, Cosmote;
Premii:
28,000 Baxuri Staropramen (6 doze 0.5L/bax)
5 Excursii la Praga pentru 2 persoane
Sticla Staropramen de aur (sau contravaloarea ei in lei – 3000 EUR)

5 comentarii:

  1. Am incercat sa imi completez codul, deci sa ma inscriu pentru a obtine contul. Nu am reusit. Cred ca este o reclama mincinoasa , deoarece intra publicitate pentru alte firme.Deci nu am putut transmite codul pentru comoara din praga -bere staropramen. E-mail elenagrigore12@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru baxul de bere pe care inca nu l-am primit,dar ma bucur deocamdata pt.mesajul de confirmare primit

    RăspundețiȘtergere
  3. am primit un sms pe 30.09.2013 prin care mi se comunica faptul ca am castigat 6 pack staropramen dar nu le-am primit pana la aceasta data 04.09.2013 ce trebuie sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fost anuntat ca am 6 castiguri. Nu am primit decat pe ultimul. Pe celelalte din 8, 9, 10, 11 si 14 august 2013 nu le-am primit. Concursul este serios, sau o teapa ca multe altele? tel. 0734643348.

    RăspundețiȘtergere
  5. concursul este o teapa cu siguranta avand in vedere ca nici eu nu am primit premiul cistigat...

    RăspundețiȘtergere