marți, 5 noiembrie 2013

Concurs Deichmann 2013 - jucati si castigati

La Deichmann gasim incaltaminte la moda, pentru toate grupele de varsta, la o calitate buna si preturi inegalabile. Este firma mea preferata de unde imi achizitionez incaltaminte foarte comoda, care imi vin ca o manusa, fara sa creeze vreun disconfort de la prima purtare. Daca sunteti la curent cu tendintele la moda din fiecare anotimp, trebuie sa demonstrati asta participand la jocul organizat de Deichmann. Pentru a participa si castiga trebuie sa:
- intrati pe site-ul www.deichmann-ro.fps.hu si sa jucati
- dati click pe poze in aceeasi succesiune pana reusiti sa acumulati 15 puncte.
Daca ati reusit sa cobtineti 15 puncte veti reusi sa treceti mai departe si trebuie sa va inregistrati completand formularul cu nume si prenume, data nasterii, e-mailul si codul postal. Astfel aveti sansa de a castiga un vocuher de cumparaturi la Deichmann in valoare de 50 lei.
Premiile constau in:
- 30 de vouchere de cumparaturi Deichman in valoare de 50 lei.
Daca va veti numara printre castigatori, veti fi anuntati pe adresa de e-mail.
Este foarte simplu acest joc, trebuie doar sa fiti foarte atenti. Eu deja m-am inscris si astept sa castig unul din vocuhere (sper). E un joc care va antreneaza memoria...
Concursul se va desfasura pana pe 17 noiembrie 2013 iar tragerea la sorti a castigatorilor va avea loc pe 18 noiembrie 2013.
Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu