joi, 13 februarie 2014

Extra confort la concursul Marlboro www.yourcode.ro

Acest articol a fost scris initial pentru a anunta promotia organizata de Marlboro in perioada 3 martie - 31 iulie 2014. Atunci, zeci de mii de castigatori s-au putut bucura de un premiu instant iar cei mai norocosi au intrat in posesia unei masini de lux introducand coduri pe www.yourcode.ro.
Stergem toate randurile scrise in acea promotie pentru a face loc noi promotii numite "Castiga urmatorul nivel de confort cu Marlboro Touch".
După cum v-ați dat seama din titlul concursului produsele participante la promoție sunt Marlboro Touch 6 și Marlboro Touch 4.
Codurile unice din pachetele promoționale vor putea fi introduse pe www.yourcode.ro sau prin SMS la 1848 în perioada 17 noiembrie - 11 ianuarie 2015. O perioadă ideală pentru astfel de concursi, dând oportunitatea participanților de a avea șanse la premii.
Sunt câteva reguli în ceea ce privește numărul de coduri greșit introduse pe site sau prin SMS dar vom trece peste acest aspect. Vă las să citiți regulamentul complet și gratuit pe www.yourcode.ro.
Doar câteva rânduri despre premii:
Premii zilnice: 56/premii/campanie, 1 premiu/zi
28 bucați iPhone 6
28 smartwatch

Premii zilnice: 8 premii/campanie; 1 premiu/saptamana (bilete la festivalul de muzică Tomorrowland 2015, Belgia)

Premii lunare: 2 premi/campanie; 1 premiu/luna (excursie în Laponia, Finlanda)

Detalii despre cum puteți intra în posesia Iphone 6 sau smartwatch în caz că ați câștigat aflați pe www.yourcode.ro.

101 comentarii:

  1. am incredere au tigari bune

    RăspundețiȘtergere
  2. Bataie de joc! Prea complicat . Oare nu se putea mai simplu? Ma intereseaza sa ajung sa bag un nenorocit de cod iar pentru asta trebuie sa caut de inebunesc. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca acest site a inceput cu intarziere de cateva zile fata de campanie

    RăspundețiȘtergere
  3. unde vad daca am castigat?

    RăspundețiȘtergere
  4. nu aveti rubrica pentru introducerea codurilor!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta este vrajeala nu ai unde sa ba gi cdul doar prin sms ca sa iti ia baniii nenorocitii numai hoti peste tot

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna... sunt o reprezentanta marlboro si concurentii care stiu sa acceseze yourcode.ro vin in permanenta sa ma anunte ca au castigat. te pronunti gresit si neinformat pentru ca nu stii cum sa accesezi un amarat de site.

      Ștergere
    2. Scz unde vad daca am castigat cu codul introdus? Ast rasp 0755686319 pa

      Ștergere
    3. salutare ! Am avut si eu mici probleme cu acest site la inceput. Acum este ok. Am si castigat o pereche de casti. Acum astept perioada sa ridic al 2-lea premiu adica boxa sau boxe,nu stiu exact.Ce nu imi este mie clar: de ce castile sunt negre si nu sunt rosii cum apar ele in talonul de concurs?

      Ștergere
    4. spune-mi si mie te rog ce model sunt castile

      Ștergere
  6. cit d ecomplicat sa fie ..bagi codul de pe tichet si atat .... si o faci direct pe site nu numai prin sms .....

    RăspundețiȘtergere
  7. buna ziua am castigat la premiul instant cum pot ridica premiul sant din galati

    RăspundețiȘtergere
  8. cum aflu daca am castigat

    RăspundețiȘtergere
  9. In regulament nu se specifica modelul, insa acestea sunt caracteristicile boxelor:
    Dimensiune: 40 mm
    Baterie: 400mA/ora
    Timp de redare: ~ 3 ore
    Voltaj de încărcare: 5V
    Frecvența: 90Hz-20KHz
    Culoare: negru

    RăspundețiȘtergere
  10. Scuze, ai zis casti! Ca si in cazul boxelor, nici modelul castilor nu este specificat. Acestea sunt caracteristicile castilor:
    Pliabile
    Material: plastic
    Frecvența: 20Hz-20KHz
    Diametru: 40mm
    Priză: 3.5mm stereo
    Culoare: negru

    RăspundețiȘtergere
  11. In caz ca va veti numara printre castigatori veti primi un SMS, dupa care veti fi contactati telefonic pentru validare. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  12. DAr ai idee ce firma sunt? ms

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am imcercat de pe 3 telefoane sa trimit codul si tot eroare imi dadea...iar daca incerc sa intru pe site,imi zice ca nu e legitim...apai ru ce sa mai cred....

    RăspundețiȘtergere
  14. eu am castigat scrumiera si boxa super tare situ merge bine si foarte simplu spor la premiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  15. ...in fine ai sa incerc ...... ca daca `ar fi sa ma iau de pe urma a cit fumez Marlboro........ trebuie sa`mi dea astia premiu oficial

    RăspundețiȘtergere
  16. UNDE I OPC-UL ALA SA INSCRIU CODUL???

    RăspundețiȘtergere
  17. ba nu ma introduceti eu am castigat odata in 4 ani un duster atat...dar trebuie sa bagi sute/

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunteti prea prosti ca sa bagati coduriile pe site :))

    RăspundețiȘtergere
  19. am dat sms 7-8 si spune ca este cod din 6 si gasesti 8 cifre si litere:)) ghiceste 6 din 8:)) jucam pacalici? >:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu stiu ce este atat de complicat!! Introduci datele cerute, codul, iar daca esti castigatorul unuia dintre premiile zilnice, ai de ales intre doua premii. Eu am castigat pana acum o scrumiera (pe care am si primit-o), urmand sa primesc boxa(la inceputul lunii aprilie). Totul este f. clar si corect.

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu inteleg ce li se pare unora atat de complicat. Totul e f. simplu si corect. Completezi datele cerute, introduci codul si poti castiga. Eu, pana acum, am castigat o scrumiera( am putut alege intre bricheta si scrumiera) si boxe( o sa le primesc la inceputul lunii aprilie). Ce e atat de complicat?!?! Castigi daca ai noroc sa ai codul castigator. SIMPLU!!

    RăspundețiȘtergere
  22. cum aflu daca am castigat la premiile zilnice sau lunare ca nu gasesc nicaieri codul extras la sorti sa pot verifica ??

    RăspundețiȘtergere
  23. Daca am castigat un premiu instant(boxe), sunt inscrisa si in tragerea la sorti pt premiile zilnice\lunare ?

    RăspundețiȘtergere
  24. La tragerile la sorti zilnice vor fi inclusi toti participantii (identificati dupa numarul de telefon mobil) care au
    inscris cel putin 1 cod valid in ziua anterioara tragerii la sorti, prin oricare din modalitatile de participare si care nu au mai castigat in aceasta campanie promotionala un premiu zilnic, voucher eMAG. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  25. Va rog sa ma ajutati sa pot vizualiza lista castigatorilor.VA MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  26. tototomita2013@gmail.com23 martie 2014 la 11:25

    VA ROG SA MA INVATATI CUM SA VIZUALIZEZ LISTA CASTIGATORILOR.MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  27. DE UNDE POT RIDICA PREMIUL INSTANT O SCRUMIERA.

    RăspundețiȘtergere
  28. In cazul in care, inscrierea codului desemnat castigator de premiu instant se va face prin SMS sau prin intermediul aplicatiei digitale „Be First”, castigatorul va primi instant mesajul de confirmare a castigului prin SMS, pe numarul de telefon de pe care a transmis codul sau cu care a fost inscris in aplicatia „Be First”. In acest caz, pentru a-si alege tipul de premiu instant si locul de livrare a acestuia, castigatorii trebuie sa acceseze website-ul www.yourcode.ro unde trebuie sa introduca codul confirmat castigator si numarul de telefon de pe care a fost facuta inregistrarea codului sau cu care a fost inregistrat in aplicatia „Be
    First” la trimiterea codului. De asemenea, castigatorii pot obtine informatii cu privire la modalitatea de alegere a premiului instant si livrarea sa, apeland numarul 021.308.83.88 (cu tarif normal).
    In cazul in care inscrierea codului desemnat castigator de premiu instant se va face prin site-ul www.yourcode.ro, castigatorul va primi
    instant mesajul de confirmare a castigului prin intermediul website-ului. In acest caz, castigatorul va fi directionat imediat in website pentru a-si alege tipul de premiu instant si locul de livrare a acestuia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna.
      Am si eu o intrebare. Am intrat pe yourcode , am castigat ,dar nu am putut trece judetul pt ca am intrat de pe o generatie mai veche de android. Intrebarea e : daca am specificat la localitate ca acolo vreau sa se livreze ... O sa se intample astq ?

      Ștergere
  29. Buna ziua tototomita2013! Numele castigatorilor de premii zilnice (voucher eMag) si lunare (autoturism marca BMW) vor fi afisate pe
    site-ul concursului www.yourcode.ro pe masura validarii lor si vor fi publicate in cotidianul “Romania Libera” in data de 1 septembrie 2014.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  30. Teapa ! Am trimis o gramada de coduri adresa nu se poate accesa

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna ziua anonim36! Ulterior tragerii la sorti, castigatorii de premiu zilnic sau lunar vor fi contactati telefonic pentru validare, la numarul de
    telefon mobil de la care a fost primit codul unic de participare, intr-un interval de maximum 3 zile lucratoare de la data tragerii la sorti. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  32. ma tantalailor voi nu stiti sa cititi www.yourcode.ro mai simplu nu se poate

    RăspundețiȘtergere
  33. Mda eu am castigat de saptamana trecuta o pereche de casti .. si nu am primit niciun sms de confirmare si nici nu m-au contactat telefonic . Am sa ma duc astazi in plimbare la Petrom :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Fratilor cum de apare numele si prenumele ca eu am bagat nr telefon anul ziua luna de nastere codul si nimic de numele meu si prenumele ,curios dar este o ciudatenie totala vrajeli ori sa pacaleasca pe cei care dau sms ori o vrajeala sa se cumpere tigarile ori ....................... !

    RăspundețiȘtergere
  35. regulamentul campaniei nu este la vedere, ti se ofera gratis sunand la infoline (tarif normal)
    premiile nu ti le alegi tu
    desi pe cupoane scrie clar MAI MULTE CODURI, MAI MULTE SANSE DE CASTIG, mie mi-au blocat accesul dupa 53 de coduri

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna mai mara! Regulamentul campaniei este la vedere intrand pe site-ul concursului www.yourcode.ro. Acesta se afla exact sub datele pe care trebuie sa le introduci, inclusiv codul, jos in mijlocul paginii alaturi de programul si numarul de telefon la care puteti suna. Trebuie doar sa apesi pe "Regulament campanie" si poti citi tot ce vrei sa afli despre campanie. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna seara. am o indoiala... deci am castigat un.premiu instant si apar pe lista castigatorilor , insa daca castig spre exemplu un voucher emag, cum ma anunta deodata ce eu ma inscriu doar cu numarul de telefon ??? Pt ca la castigarea premiului instant nu mi-au dat nici un sms/apel de confirmare pur si simplu m-am gasit in lista castigatorilor. multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  38. Multumesc pt raspuns,observ că răspundeţi doar la întrebarile idioţilor. care habar n-au sa bage un cod pe site ;) !! Sau poate vi s-a parut prea grea întrebarea !! Byee

    RăspundețiȘtergere
  39. Eu am castigat un voucher emag, dar am fost sunata la numarul pe care l-am intrdus pe site si atunci mi-am dat toate datele unde sa-mi trimita premiul.:)

    RăspundețiȘtergere
  40. Am castigat castile(asa am ales) cand am bagat codul si mi s-a spus sa merg la o benzinarie omv. Pe ce baza imi dau aia premiul ? Trebuie sa primesc vreun mesaj?

    RăspundețiȘtergere
  41. Am castigat castile(asa am ales) cand am bagat codul si mi s-a spus sa merg la o benzinarie omv. Pe ce baza imi dau aia premiul ? Trebuie sa primesc vreun mesaj?

    RăspundețiȘtergere
  42. Am castigat prin alegere castile dupa ce am bagat codul pe tableta de la un reprezentat si mi s-a spus sa merg la o benzinarie omv(asa am ales tot eu) sa imi ridic premiul. Intrebarea mea este pe ce baza imi da acest premiu ? Trebuie sa primesc vreun mesaj?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te duci cu buletinul si cu tichetul castigator. Asa am procedat eu.tot pt o pereche de casti si tot de la omv. Se aud foarte misto. Nu ma incanta culoarea. Nu sunt rosii ca in imaginea de pe cupon! Sunt negre. bafta in continuare !

      Ștergere
    2. dar ce model de casti sunt? ca nimeni nu stie

      Ștergere
  43. Am introdus o gramada de coduri pe sait si tot de geaba nam castigat nimic

    RăspundețiȘtergere
  44. nu ai avut noroc la un premiu instant sau zilnic. mai ramane cel lunar bafta

    RăspundețiȘtergere
  45. pt cei care nu se pricep la pc sau nu stiu sa inscrie un cod
    1. intrape internet explorer sau alt browser
    2. introducere adresa de web www.yourcode.ro
    3 selectează chenarul “ VREAU SA INTRODUC UN COD PROMOȚIONAL“
    4 completează toate câmpurile ziua data anul , nr de tel, confirmarea nr de tel. codul exact cum este pe cuprinsul promoțional, bifati pătratică de acceptul termenilor si scrieti codul aparut de verificare exact cum se vede.
    5. daca ai un cod cu premiul instantaneu o sa te puna sa alegi unul din doua premii oferite
    6 completează numele si selectează benzinării de la care vrei sa iti ridici premiul.
    7. tot acolo vei vedea cand poti ridica premiul.
    8. la data ridicării mergi la benzinării care ai selectato la pasul 6 cu cuponul castigator.
    Pentru alte premii zilnice sau lunare veti fi contactat dupa extragerii facute.
    bafta tuturor inclusiv mie :—)))

    RăspundețiȘtergere
  46. Deci, stie cineva ce marca sunt castile? Poate dintre cei ce au castigat deja si au si ridicat premiile...

    RăspundețiȘtergere
  47. deci stie cineva ce marca sunt castile?

    RăspundețiȘtergere
  48. te-apuca groaza!Castile au pe ele un b sau nu scrie nimic(no name) ??wtf e greu???cica se aud misto!!!
    deci poate cineva sa spuna marca model sau sunt plastice si ma bucur degeaba?

    RăspundețiȘtergere
  49. Eu nu zic nimic...o vrajala cat capul lor de mare

    RăspundețiȘtergere
  50. A luat careva boxele,cum sunt?

    RăspundețiȘtergere
  51. Deci dintre cei ce au ridicat castile, puteti spune ce marca sunt?

    RăspundețiȘtergere
  52. va rog eu mult,spuneti-mi si mie ce firma sunt castile..dintre cei care ati castigat va rog. sunt peste tot intrebari cu ce model sunt castile dar nicaieri nu e vreun raspuns concret

    RăspundețiȘtergere
  53. Eu o sa ridic castile pe 29 apr, si voi posta aici ce marca sunt, ca vad ca nimeni nu poate spune, e vreun secret de stat... sau poate se hotaraste cineva pana atunci sa spuna.

    RăspundețiȘtergere
  54. Abia ce am ridicat castile, sunt complet negre nu au nici un nume de firma pe ele si se pot folosi doar cu telefoanele mobile.

    RăspundețiȘtergere
  55. BUNA ZIUA,DE UNDE SE RIDICA PREMIILE?SUNT DIN SEBES SI AM GASTIGAT O SCRUMIERA SI NU STIU DE UNDE SE RIDICA PREMIUL.VA MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  56. eu sunt o persoana care foloseste pc o data pe luna,deci nu ma pricep la calculatoare,dar a fost foarte usor sa accesez sit-ul si sa introduc datele

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna ziua Maria Ana! Daca inscrierea codului desemnat castigator de premiu instant a fost facuta prin SMS sau prin intermediul aplicatiei digitale „Be First” trebuie sa accesezi website-ul www.yourcode.ro unde trebuie sa introduci codul confirmat castigator si numarul de telefon de pe care a fost facuta inregistrarea codului sau cu care a fost inregistrat in aplicatia „Be
    First” la trimiterea codului sau poti obtine informatii cu privire la modalitatea de alegere a premiului instant si livrarea sa, apeland numarul 021.308.83.88 (cu tarif normal). Succes!

    RăspundețiȘtergere
  58. Buna care cod la tigari unde e codul ca in pachete am gasit doar un bilet cu ...noul touch less smell. Ca celelalte coduri le am alea cu concursul cu ce castigi .dar unde e codul de la tigari ? Mc

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna ziua! Daca ai specificat localitatea si adresa completa este corecta o sa ajunga premiul la tine. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  60. eu am bagat codul pe calculator pe yourcode.de unde se ridica premiile?

    RăspundețiȘtergere
  61. am dat cred ca vreo 60 de sms....dar nimic...cred ca cei cu relatii(pile)traim in romanica

    RăspundețiȘtergere
  62. Am castigat o pereche de casti si astazi le-am ridicat. Pentru cei ce intreaba ce marca sunt : Nu au nici un nume, sunt din plastic culoarea neagra. Nu se gaseste nici o firma, nume sau nr pe ele sau pe cutia alba cu care vine (nici macar certificat de garantie..etc). Pot spune ca ele vin prin fancurier si se ridica de castigator de la omv si se aud foarte foarte bine. Cat despre cei ce spun ca am bagat sute de coduri si nu am luat nimic....Ei bine fratilor, daca nu aveti noroc la castiguri de genul asta sunt sigur ca aveti in dragoste :) . Eu am castigat 1 pereche de casti din primul cod bagat. In total am bagat 3 coduri. De unde stiu daca voi castiga un voucher? Ma uit saptamanal pe lista castigatorilor unde imi scriu numele la casuta Cautare.... Foarte simplu oameni buni :)

    RăspundețiȘtergere
  63. cum pot schimba destinatia ridicarii premiului
    '?

    RăspundețiȘtergere
  64. Salutare!
    Participa si Marlboro Touch la acest concurs? Eu am introdus codul, insa am eroare la acceptare termeni si conditii.

    RăspundețiȘtergere
  65. Buna ziua Lori! Pentru a nu avea eroare la termeni si conditii trebuie sa bifezi casuta termeni si conditii. La campanie participa orice produs din gama Marlboro ce contine un cod unic promotional. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  66. urez noroc la toti participantilor succes

    RăspundețiȘtergere
  67. Care dracu ii codul din pachet la marlboro touch? Ca vanzatoarea mi-a zis sa trimit codul ce mi la dat ea si codul din pachet

    RăspundețiȘtergere
  68. Daca cineva ar avea curiozitatea sa se uite la lista castigatorilor ar observa ca mai mult de jumatate din premii sunt castigate de cei din Bucuresti. Acordarea premiilor instant si extragerea premiilor zilnice si lunare se face in functie de orasul in care locuiesti sau de "noroc"?

    RăspundețiȘtergere
  69. Asa e, si eu am ca si Sergiu (de mai sus) doua coduri:unul in pachet si altul lipit pe un sticker. Iar SMS -ul la care se cere trimiterea codurilor este 1796. Sa inteleg ca e o capcana?

    RăspundețiȘtergere
  70. Buna ziua, am si eu o intrebare legat de codurile introduse pe yourcode.ro. La cumpararea pachetelor mai primesc un cod, mi s-a spus ca le introduc impreuna cu codul din pachet.. cum anume? am incercat cu spatiu intre ele, fara, inaintea si dupa codul din pachet... nu imi merge nicicum , imi da eroare iar apoi imi da eroare si cand incerc sa introduc codul simplu din pachet. Adica imi zice cod invalid.

    RăspundețiȘtergere
  71. Codul care trebuie trimis este pe un talon care se afla in interiorul pachetului. Codul se afla pe spatele talonului intr-un chenar rosu sub care scrie "cod promotional". Eu am castigat pana acum 2 brichete (care sunt Zippo), 2 casti(sunt negre, nu este scris nimic pe ele, nici macar pe cutie, dar se aud super!) si o scrumiera care urmeaza sa o ridic de la Omv. Toate codurile le-am inscris pe yourcode.ro. Multa bafta tuturor!.

    RăspundețiȘtergere
  72. Foarte simplu..eu am castigat 4 boxe si o bricheta pana acum!

    RăspundețiȘtergere
  73. castile sunt Beats by DR DRE...am castigat eu....is foarte faine...si originale nu fake uri

    RăspundețiȘtergere
  74. imi pare rau pt ultimul anonim dar nu sint beats ...am castigat eu la fanta beats by dre ...si iti spun sigur ca nu sint ....in general ele sint bune nu am ce zice dar nu se compara nici decum una cu alta sorry

    RăspundețiȘtergere
  75. Consultand lista castigatorilor, am constatat ca cei care au castigat bmv sau voucher nu au mai castigat si altceva - sa inteleg ca, odata castigat unul din premiile instant, nu mai am acces la cele 2 premii (voucher / bmv) ? s-au s-a intamplat ca acei destul de multi castigatori sa fi avut noroc cu primul "loz" si nu au mai continuat ?
    Unde pot gasi Regulamentul oficial ? Nu pot deschide linkul de pe site.
    Multumesc-

    RăspundețiȘtergere
  76. 98 de coduri si nimica . foarte frumos .....

    RăspundețiȘtergere
  77. MIE LA ORICE COD PE CARE IL INTRODUC IMI SCRIE COD INCORECT... STIE CAREVA DE CE??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie tot asta scrie, daca aflii ceva te rog sa-mi csrii si mie

      Ștergere
  78. buna
    cu malboro less smel ce tableta se poate castiga?

    RăspundețiȘtergere
  79. Valentin Matei nu schimbi o boxa cu casti???

    RăspundețiȘtergere
  80. Ma duc la OPC sa va fac plangere pt zecile de mil de lei cheltuiti si peste 100 de coduri introduse, se poate verifica pt ca le am si sunt in baza voastra.Apoi voi face plangere si voi da pe media si presa toata mascarada asta.
    ovi_lucefarul@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  81. @Ultimul anonim cu OPC-ul tau. Esti prea prost pentru lumea asta. Faci umbra pamantului de pomana. Doar pt ca n-ai castigat ajungi sa te duci la OPC-ul tau de cacao. Esti PENIBIL. Get a life and get rekt !

    RăspundețiȘtergere
  82. A castigat cineva iphone 6 ?

    RăspundețiȘtergere