miercuri, 5 martie 2014

Concurs www.coca-cola.ro 2014 - o minge pe minut

Coca-Cola este sponsor oficial al Campionatului Mondial de Fotbal 2014 care se va desfasura vara asta in Brazilia. Acest mare eveniment se sarbatoreste cu un concurs de tip trimis coduri sub capacele sticlelor de Coca-Cola pe www.coca-cola.ro sau prin sms la 1789 din 28 aprilie. De asemeni mirajul concursului consta in premiile sub forma de excursii in Brazilia, castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti. Si cum orice concurs trebuie ofere si ceva instant, poti castiga o minge pe minut.

Trimite codul unic de sub capacele de Coca-Cola de 0.5, 1 L, 1.5L, 2L si 2,5L sau de sub eticheta sticlelor de 0.250 prin SMS la 1789 – tarfi normal sau pe www.Coca-Cola.ro in perioada 28 aprilie – 22 iunie 2014. Centrele de premiere vor fi publicate pe site-ul campaniei. Pana atunci daca aveti informatii despre asa ceva va rugam sa postati comentarii.
 

36 de comentarii:

  1. sall unde pot baga codu le sub capac la noua promotie? 30.04.2012

    RăspundețiȘtergere
  2. sall de unde pot sa ridic doza de colectie si unde pot baga codul de sub capac?

    RăspundețiȘtergere
  3. stii cumva unde gasesc lista centrelor de premiere disponibila pentru acest concurs?

    RăspundețiȘtergere
  4. Sall am castigat o minge de fotbal uefa mult noroc si voua

    RăspundețiȘtergere
  5. am castigat o minge la coca-cola la promotia aia cu euro 2012 unde-s centrurile de premiere din bacau?va rog ajutatima

    RăspundețiȘtergere
  6. am castigat o mingie unde suncentrele alea???... vreau si yoo listea va rog daca se poate

    RăspundețiȘtergere
  7. ziceti ma direct de unde o pot lua

    RăspundețiȘtergere
  8. intrati aici: ,, https://promotiecupacoca-cola.ro/#/castigatori " si vedeti daka ai castigat cu adevarat :P

    RăspundețiȘtergere
  9. http://promotie.cokeeuro.ro/downloads/centre_de_premiere_mingi_Coca-Cola_EURO_2012.pdf

    RăspundețiȘtergere
  10. sall! unde gasesc lista castigatorilor??

    RăspundețiȘtergere
  11. unde gasesc lista gastigatorilor

    RăspundețiȘtergere
  12. stie cineva unde sint centrele de ridicare a mingilor,din botosani??
    va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  13. unde sunt centrele de ridicare a mingilor din arad

    RăspundețiȘtergere
  14. unde sunt centrele de ridicare a mingilor din alba

    RăspundețiȘtergere
  15. unde este centrul de premiere pentru mingi in ploiesti

    RăspundețiȘtergere
  16. am castigat 10 capace k doze dar nimeni nu vrea sa le primeasca si nu stie d und pot sa le iau.simona din bragadiru

    RăspundețiȘtergere
  17. pentru a ridica mingea la care centru mă prezint cu capacul.
    sunt din Craiova. cod de premiu 90183551

    RăspundețiȘtergere
  18. UNDE POT SA VAD SI EU DACA AM CISTIGAT?

    RăspundețiȘtergere
  19. Trebuie sa scrii si numarul de telefon de pe care ai trimis SMS-ul pentru a primi detalii .

    RăspundețiȘtergere
  20. Ba am castigat o doza de coca cola dar nu stiu unde pot sa dau capacul pentru doza
    App:daca este sa castig vreo minge coca-cola unde ma pot duce sa o pot lua?

    RăspundețiȘtergere
  21. JoKeRu de unde se iau mingile alea de la cocacole din bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  22. alex

    parerea mea este k dozele sunt o mare teapa,cel putin in Dr Tr SEverin nu da nimeni doze de colectie,nici la peco,nici in supermarket-uri pe niciunde....:(

    RăspundețiȘtergere
  23. asa o campanie de...caca-cola, mai rar! nimeni nu stie de unde trebue sa ridici premiile! Felicitari caca-cola!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. da, dupa aprobare! ce sa va spun! am 7 capace castigatoare, umblu de nebun de 10 zile la billa, benzinarii, mici magazine, cora...nimeni nici macar nu are habar de unde se pot ridica premiile. pe sticle nu scrie partenerii...etc. asa ca ramane cum am mai scris: felicitari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. ar trebui sa ne adresam toti la protectia consumatorului...uitati-va si la comentarile aprobate:aproape toti intreaba: eu de unde pot sa ridic premiul?

    RăspundețiȘtergere
  26. OAMENI BUNI! E teapa!!!!!!!!! Sunt din BUC ,am doar 4 capace cu doze.M-am dus la 6 centre diferite si mi-au spus la toate ca nu mai au doze si mingii .Am fost si luna trecuta si azi ...Nici unul din prietenii mei nu a putut sa isi ia dozele sau mingile ...cica nu au....Premiile din promotia asta sunt vrajeala curata!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ciao! E cineva din Timisoara si e interesat sa faca schimb de capace pt.actuala promotie cu paharele? Daca da, sa-mi lase mesaj! :D

    RăspundețiȘtergere
  28. De unde pot ridica si eu mingea din bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  29. sunt din Brasov ,am castigat o minge ,mai exact de unde pot sa-mi revendic premiul,multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  30. in Brasov unde se ridica premiile -cetre

    RăspundețiȘtergere
  31. bah zicetimi si mie unde sa bag codul

    RăspundețiȘtergere