marți, 29 aprilie 2014

www.tedi.ro concurs 2014

Presupun ca toti copii sunt topiti dupa Tedi. Ei bine, Tedi, pe langa gustul placut, ofera si premii in 2014. Cumpara produsele particpante la promotie, gaseste codul de pe sticker si introdu-l pe www.tedi.ro.
Poti castiag prin tragere la sorti o tableta Ipad. Alte premii pe care le poti castiga instant schimband codurile in premii: ceasuri, trollere, tricouri, umbrele, parasolare si umbrele

Codurile se introduc pe www.tedi.ro. Mai multe coduri, mai multe sanse de castig. Castigatorii ii puteti afla pe www.tedi.ro la sectiunea castigatori.
Perioada promotiei 28 martie - 30 iunie 2014.

21 de comentarii:

  1. eu nu inteleg de ce trimiteti codul aici. omul a spus clar ca se introduce pe www.tedi.ro
    sunteti idioti?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu reusesc sa gasesc codul poate mi explica cineva cum se procedeaza

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum eu nu stiu daca voi toti ati avur stichere stralucitoare dar eu am avut.
    Si codul care mil arata este:twewrrghwq
    Adresa se email este:stefan_stefy01
    Si sper sa pot castiga si eu niste premi
    sau premiul cel mare excursia la barcelona!
    MULT NOROC LA TOTI !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mesajul de sus care incepe cu Acum eu nu.........
    Puteti sa copyati acea adresa de email si sa ma contactati va rog!
    BAFTA ALL!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. cum sau unde pot sa inscriu codul tedi? ajutorrr

    RăspundețiȘtergere
  6. Voi sunteti tampiti? Scrie clar ca acel cod se introduce pe site-ul lor, adica pe tedi.ro sau se trimite prin SMS la numar 1718. Nu mai puneti codurile pe alte site-uri !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. DACA TRIMIT PE SITE CODUL DIRECT, DUPA CUM URMEAZA INSTRUCTIUNILE, CUM SE STIE UNDE SA-MI TRIMITA "PREMIUL" CAND NU SE DESCHIDE NIMIC PENTRU A TRIMITE DATE DE CONTACT, EX. E-MAIL. ANONIM

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai mai omule, tu iti faci cont pe site-ul lor, tedi.ro si te intreaba de adresa, nume, numar de telefon. Dupa aceea poti introduce codurile din contul tau!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. ba voi sunteti tampiti ca mie nu imi apare nimic xsi am incercat mai bine renunt ca mai mult ma enervez la mine era codul asa:47tpew994n

    RăspundețiȘtergere
  10. Va oferim o mana de ajutor la renovarea apartamentului.

    Veniti sa vedeti oferta noastra pentru voi:
    http://www.rldc.ro/
    http://www.rldc.ro/zugraveli-si-finisaje

    RăspundețiȘtergere