marți, 27 mai 2014

Digi Online cu internet de la Orange

Sa fiu eu oare singurul caruia nu ii merge aplicatia de Android Digi Online cu internet de la Orange? Sa nu intelegi ca nu intra in aplicatie doar ca streaming-ul nu vrea pe internetul de la Orange si am impresia ca ii place doar internetul de la RDS. Probabil e o tampenie dar as vrea sa ma linistesc, nu cred ca e asa paranoia.

Digi Online, din punctul meu de vedere al abonatului RDS, mi se pare o idee foarte buna dar ar putea fi fructificata 100%. Din traficul meu lunar de 1 GB pot rupe cateva zeci de mega pentru a vedea un meci de tenis pe care orice alt abonat Romtelecom sau UPC nu l-ar putea vedea. De exemplu, canelele TV Digi: Digi Sport 1,2 si 3, Digi24, Digi Film, Digi World, Digi Life, Digi Animal World, UTV.

Asadar, merge Digi Online cu traficul de date de la Orange?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu