luni, 30 iunie 2014

www.pepsi.ro - concurs 2014 baxuri instant de Pepsi

La voi au ajuns sticlele Pepsi cu etichetă promoțională? Pepsi derulează o campanie începând cu 4 august 2014. Poate vă întrebați de ce sticlele de Pepsi ce au coduri sub capac au apărut și concursul începe pe abia 4 august. Deoarece distribuția produselor reprezintă un procedeu mai îndelungat, ambalajele au ajuns în piață mult mai repede.

Promoția Pepsi începe pe 4 august 2014. Păstrați capacele și introduceți codurile de la aceea dată. Tot de atunci vor putea fi ridicate baxurile de doze din centrele care vor fi postate pe www.pepsi.ro. Asta dacă ai găsit sub capac mesajul aferent castigarii unui bax de 6 doze Pepsi
 Se va introduce codul de sub capac pe www.pepsi.ro, pe www.facebook.com/Pepsi sau prin SMS la numarul cu tarif normal 1882.
Premiile constau in:
instant: 100.000 baxuri de 6 doze Pepsi
- o umbrela pe ora
- un cooler pe saptamana
- marele premiu: o vacanta in Romania pentru tine si gasca ta 
Pentru mai multe detalii, Regulamentul Oficial este disponibil, in mod gratuit pe site-ul promotie.pepsi.ro, pe site-ul www.facebook.com/Pepsi, sunand la numarul de telefon 021 205 30 77, numar cu tarif normal cu program de luni pana vineri intre orele 10:00 - 18:00 sau la adresa promotiepepsi@voxline.ro.

79 de comentarii:

  1. Cu acest cod nu pot activa minutele in cosmote? Sau cu acest cod particip la extragere pentru premii?
    a

    RăspundețiȘtergere
  2. care sunt magazinele de unde se pot lua dozele????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In orice magazin care are promotia dhaaaa

      Ștergere
    2. Vad ca pepsi ne ia la misto in legatura cu capacele dozele le fura agenti vad ca magazine cu promotia nu sunt niste nesimtiti

      Ștergere
  3. unde trb sa trm codul asta

    RăspundețiȘtergere
  4. tot nu prea am inteles cu codul asta nu pot inkrca cartela de cosmote???unde pot sa-ol inscriu codul???!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ninette
    Am trimis codul prin SMS, mi-a venit un mesaj ca am cistigat un premiu instant(?) si ca sa-l revendic!!Si ca sunt inscrisa la tragerile la sorti...Se pare ca nu vad unde e inscris regulamentul promotiei (in afara de 3 vorbe privind cum sa-l trimiti si perioada de concurs)unde putem vedea cistigatorii, magazinele participante la campanie de unde iti poti ridica dozele de Pepsi, etc. se pare ca ANPC reglementeaza "termeni si conditii" dar nu verifica cum se desfasoara decit cind soliciti asta... Oameni buni, de azi ati inceput campania. Site-ul este inca in constructie? Ce programatori aveti?

    RăspundețiȘtergere
  6. DE UNDE POT SA IMI RIDIC DOZA DE PEPSI ,CARE SUNT MAGAZINELE PARTICIPANTE SECTOR 5

    RăspundețiȘtergere
  7. am introdus codul dar nu inteleg cum incarci cu minutele ?

    RăspundețiȘtergere
  8. de unde se ridica dozele de pepsi in buzau

    RăspundețiȘtergere
  9. unde se trimit codurile dati date mai exacte

    RăspundețiȘtergere
  10. de unde se ridica dozele de colectie castigate pt sector 6 crangasi?? k toata lumea ma refuza....

    RăspundețiȘtergere
  11. am fost dupa doza de colectie cu capacul in magazinul unicarm de pe str,Decebal din Oradea iar caserita zicea ca ea nu stie, atunci cine sa stie, domniilor de la pepsi va faceti de rusine.

    RăspundețiȘtergere
  12. cum trebuie sa bag codul ca sa-mi ankrc cartela?

    RăspundețiȘtergere
  13. ce e cu abrambureala asta?

    RăspundețiȘtergere
  14. unde pot sa trimit codul ?

    RăspundețiȘtergere
  15. Codul se introduce pe www.pepsi.ro

    RăspundețiȘtergere
  16. frate....este o zapaceala si nimeni nu stie nimic. e aiurea sa te tot plimbe de colo colo...rusine voua Pepsi!

    RăspundețiȘtergere
  17. dc nu aratati cum se introduce codu asa fraerit numa

    RăspundețiȘtergere
  18. eu de unde imi ridic premiul instant ///

    RăspundețiȘtergere
  19. am introdus codul si imi da eroare. cum vine asta?

    RăspundețiȘtergere
  20. si la mine tot eroare da cand introduc codul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai încearcă se mai întâmplă

      Ștergere
    2. Aoleu stety prosty codu se intr dupa 15 mai

      Ștergere
  21. cum pot sa ridic premiul instant dati mai multe date

    RăspundețiȘtergere
  22. unde introduc codul pepsi:P

    RăspundețiȘtergere
  23. ati mai pierdut un client!

    RăspundețiȘtergere
  24. fratilor este foarte simplu intrati pe www.pepsi.ro selectati optiunea de introducere a codului introduceti codul de sub capac si toate datele care vi le cere apoi dati "TRIMITE" o sa va apara o pagina care va informeaza ca vati inscris in concurs dar nu toate codurile detin un cod de reincarcare cosmote ,credetima am bagat o gramada de coduri de sub capacele cosmote si am castigat minute in cosmote nu e vrajeala

    RăspundețiȘtergere
  25. STIMATI TOCILARI DE LA PEPSI , FITI MAI CONCRETI SI NU VA MAI BATETI JOC DE CONSUMATORI.

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu gasesc nici un magazin de unde sa primesc doze de colectie si nici adresa unde pot trimite codurile de sub capac....nu stiu cum altii au castigat minute si alte chestii..

    RăspundețiȘtergere
  27. si daca e cutie de 330 ml unde e codul?

    RăspundețiȘtergere
  28. La aceste intrebari raspunde cineva? Am cautat doze la toate magazinele si nu am gasit. Ce rost are acest concurs daca nu beneficiem de el? Este cumva facut doar pentru a creste vanzarea, adica o tehnica de marketing?! Mai exact clientii iau doar teapa.

    RăspundețiȘtergere
  29. codul de reincarcare unde il trimiteti?

    RăspundețiȘtergere
  30. nu gasesc nici un site cum sa revendici premiul instant

    RăspundețiȘtergere
  31. este o mare teapa ......

    RăspundețiȘtergere
  32. de unde pot sa revendic premiul instant?

    RăspundețiȘtergere
  33. SUNTETI PRAF VA FACETI DE RAS PEPSI DRACILOR!!!AM BAGAT 20 DE CODURI SI TOATE ZIC CA NU SUNT VALIDE??AR TREBUII SA BAG O SUTA?

    RăspundețiȘtergere
  34. este o porcariee acest concurs atatea antrebari dar nici un raspuns de la eii

    RăspundețiȘtergere
  35. de undese ia codul unde tastam codu?

    RăspundețiȘtergere
  36. cum imirevendic premiul instant castigat?fiti mai expliciti,va rog.

    RăspundețiȘtergere
  37. ce fac cu codul cosmote?

    RăspundețiȘtergere
  38. buna ziua! sunt un viitor fost client pt produse pepsi....introduc codul prin SMS(pe site pepsi.ro doar dracu poate)si primesc mesaj sa revendic premiul pe evidentul pepsi.ro. ???????? aloooo? nu se oboseste nimeni de la pepsi sa raspunda la atatea sesizari? veti mai avea clienti din parti...pe viitor nu voi mai cumpara NEVER Pepsi si voi povesti si mai departe prietenilor...

    RăspundețiȘtergere
  39. am si eu o intrebare...unde drak se introduce codul?

    RăspundețiȘtergere
  40. am castigat cv si mi.a venit msj sa intrupe www.pepsi.ro sa revendic premiu dar nu gasesc asa cv ajutatima

    RăspundețiȘtergere
  41. intrati pe www.pepsi.com si introduceti codul..o sa va dea alt cod si acela il tastati in tel *135*cod unic#

    RăspundețiȘtergere
  42. io am bagat codul si am castigat un ipad si 7 coduri de rencarcare cosmote la 7 capace intrebarea mea este daca activez cum spune ei minutele mele dp cartela raman sau mi le ia ?

    RăspundețiȘtergere
  43. cum naiba trimiti codul asta instant cosmote,trebuie sa ai cumva o cartela de cosmote

    RăspundețiȘtergere
  44. NU MAI IAU PEPSI NICIODATA CA SUNT MINCINOSI MAI BINE LUATI COCACOLA CA AIA SUNT MAI SERIOSI

    RăspundețiȘtergere
  45. mai fratilor ma lamureste si pe mine cineva unde trebui sa introduc codul de sub capac? totul ieste neclar pt. mine.

    RăspundețiȘtergere
  46. fratilor, vreti doar sa castigati la toaote concursurile... cei de la pepsi au pus si un regulament oficial, cititi si regulamentul... scrie foarte clar acolo tot... dar va scriu si eu: introduci codul de sub capac si daca ai castigat un cod de incarcare cosmote, introduci codul nou primit la *135*CODUNIC#

    RăspundețiȘtergere
  47. am castigat o doza de colectie

    RăspundețiȘtergere
  48. Eu am primit un msj ...de la pepsi ca am castigat un ipod nano

    RăspundețiȘtergere
  49. romeo dlc Google+28 aprilie 2013 la 19:12

    Nu stiu oameni buni cum cititi voi,dar eu,in perioada concursului am vorbit numai din codurile lor.Atat eu,cat si toata familia mea..))
    Iti multumesc Pepsi..

    RăspundețiȘtergere
  50. Introdu codul ca si cum ai reincarca cartela cosmote. Va merge garantat.

    RăspundețiȘtergere
  51. merge! *134*10# si vedeti daca sau activat minutele bonus, dupa ce ai dat mesaj la *135*cud# :D bafta!

    RăspundețiȘtergere
  52. domnilor ce promoti de prostit lume mai aveti am 1 capac cistigator cu o doza de colectie si nu gasesc de unde sa iau premiu de la ce magazin din hunedoara

    RăspundețiȘtergere
  53. UNA E RECLAMA SI ALTU-I ADEVARUL.IN RECLAMA SPUN CA SE CASTIGA CU ORICE CAPAC. IN REALITATE...CASTIGI DACA NU CUMPERI ZEAMA LOR. POPOR ROMAN, TE LASI CONDUS DE RECLAME DE 2 LEI. RUSINE COMPANIA PEPSI CU TOTI SMECHERII TAI CARE TE PROMOVEAZA

    RăspundețiȘtergere
  54. am trimis prin SMS nu unul ci sase coduri si de fiecare data mi sa dat eroare ; e clar sunt niste sarlatani ,voi sesiza protectia consumatorului tot pe net precum si oficiul de investigare a fraudelor , va sfatui pe toti sa faceti la fel ca mine ,caci numai uniti putem sa le aratam ce ticalosi sunt

    RăspundețiȘtergere
  55. tot nu am inteles de unde se pot ridica sticlele de pepsi castigate?

    RăspundețiȘtergere
  56. unde se trimit codurile ca nu gasesc nicaieri...imi trimite cineva un link ,va rog?

    RăspundețiȘtergere
  57. Publicati lista cu magazinele participante,va rog!

    RăspundețiȘtergere
  58. Produsele participante la Campanie au urmatoarele caracteristici:
    (a) ambalajele produselor participante sunt cele de Pepsi Cola 0,5L, 1,25L, 1,75L, 2L,
    2,25L, 2,5L, 2,75L si 2x2.25L, Pepsi Twist Lemon 0,5L, 1,25L, 1,75L, 2L, 2,25L, 2,5L,
    2,75L si 2x2.25L comercializate pe teritoriul Romaniei;
    (b) produsele Pepsi participante cu ambalajele Pepsi Cola 0,5L, 1,25L, 1,75L, 2,25L,
    2,5L, 2,75L si 2x2.25L, Pepsi Twist Lemon 0,5L, 1,25L, 1,75L, 2,25L, 2,5L, 2,75L si
    2x2.25L sunt identificate prin: (i) capace de culoare verde avand tiparit pe partea
    superioara, in exterior, mesajul „Uita-te sub capac – Gol sau bara?” si in interior,
    dupa caz, un cod format din 8 caractere alfanumerice (in continuare „codul”) sau
    mesajul „Ai castigat o doza Pepsi” si (ii) eticheta promotionala cu inscriptia „Simte
    ritmul fotbalului!”.
    Produsele Pepsi participante cu ambalajele Pepsi Cola 2.25L si Pepsi Twist Lemon
    2.25L, din interiorul pachetului 2x2.25L sunt identificate prin: (i) capace de culoare
    verde avand tiparit pe partea superioara, in exterior, mesajul „Uita-te sub capac –
    Gol sau bara?” si in interior, dupa caz, un cod format din 8 caractere alfanumerice
    (in continuare „codul”) sau mesajul „Ai castigat o doza Pepsi” si (ii) eticheta
    promotionala cu inscriptia „Simte ritmul fotbalului!”.

    Produsele Pepsi participante cu ambalajele Pepsi Cola 2L si Pepsi Twist 2L vor fi
    identificate doar prin capace de culoare verde, neavand eticheta promotionala.

    RăspundețiȘtergere
  59. Pentru a fi validat drept castigator al premiilor orare, zilnice, saptamanale sau al Marelui Premiu participantul are obligatia de a prezenta Organizatorilor de indata:
    (a) capacul continand codul alfanumeric desemnat castigator, Participantul fiind obligat sa le pastreze pentru validare;
    (b) orice alte documente considerate necesare de catre Organizatori in functie de situatia particulara a participantului (copie BI/CI pentru premiile saptamanale, in vederea achitarii impozitului);
    Documentatia de Validare trebuie trimisa prin posta, cu scrisoare recomandata cu confirmare de primire, la adresa: SC VOXLINE COMMUNICATION SRL, Bucuresti, Oficiul Postal nr. 15, Casuta Postala nr. 15, Romania.

    RăspundețiȘtergere
  60. Niste ecscroci.Nimic clar.....totul confuz....

    RăspundețiȘtergere
  61. Subscriu la comentariul ca "...sunt tiganii romanesti" ca multe altele de la noi.

    RăspundețiȘtergere
  62. la ce intru ca sa pot trimite codul de sub capac pe plus ca am scris adresa de pe eticheta si nu imi da sa bag codul

    RăspundețiȘtergere
  63. cei mai tari de la pepsi

    RăspundețiȘtergere
  64. Vreau si ru lista cu centrele de priemiere

    RăspundețiȘtergere