luni, 29 septembrie 2014

Promotie Chesterfield cu trimitere de coduri pe www.yourcode.ro/merit

Din auzite, Philip Morris ar derula o campanie promoțională pentru brandul Chesterfield. Nu sunt un înrăit în astfel de chestii, de unde nici nu aș putea afla informații despre concursul cu premii Chesterfield. Și având în vedere că nu e nimic mediatizat aș paria pe un concurs mic, derulat pe o perioada scurtă de timp.

Dacă vă mai aduceți aminte, în 2003 Chesterfield a organizat campania "Din Orient în Lumea Nouă" în care s-au oferit 1000 radiouri cu ceas deșteptător și excursii la Miami, Rio Janeiro și Rucia.

Voi reveni cu detalii când voi afla mai multe despre concursul Chesterfield 2014.

Update.

Site-ul www.yourcode.ro/merit este pregatit pentru dumneavoastră pentru a introduce codurile. Promoția se desfășoară în perioada 3 noiembrie - 14 decembrie 2014.
Premii: 42 iPhone 6.

14 comentarii:

  1. Chesterfield 100's Black este o provocare buna.Are un gust finete & rafinata cu un ambalaj de unisex ;-) Norby

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu este o promotie transparenta. Extragerile fie nu se fac fie sunt masluite. Spun asta pentru ca nu apare castigatorul zilei si nu poate fi invocat motivul ca nu au fost participanti din moment ce personal am introdus coduri valide.
    Succes !

    RăspundețiȘtergere
  3. Unde se pot introduce codurile? Aceasta din cite observ nu este o campanie transparenta

    RăspundețiȘtergere
  4. paco.angajati un om care se pricepe.sit.ul nu exista.rusinos pt. o multinationala cu pretentii'''.s-a transformat intr-o firma romaneasca

    RăspundețiȘtergere
  5. repet intrebarea.unde se introduce codul.?sa va fie rusine

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce nu dati numele castigatorilor?!!! Sunteti o companie serioasa? De ce ati lansat acest concurs-numai pentru cresterea vanzarilor!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. unde dracu se introduce codul???

    RăspundețiȘtergere
  8. Care sunt castigatorii?????????

    RăspundețiȘtergere
  9. DE UNDE STIU CARE E CODUL VANZATOAREI ? NU AM INTELES

    RăspundețiȘtergere
  10. o mare sarlatanie! premiile se impart intre apropiatii lor! de ce nu se fac publice codurile castigatoare extrase zilnic!

    RăspundețiȘtergere
  11. am primit un sms cu un cod de la chesterfield si mi-au spus sa ma duc cu acest cod intr-un magazin participant sa-mi primesc cadoul, ideea e ca nu e niciunul dintre ele mai aproape de mine si nu am chef sa ma duc pentru o bricheta, a mai primit cineva asa ceva? stiti cumva ce ar putea sa-mi dea?

    RăspundețiȘtergere
  12. da-mi mie codul, nu te mai deranja :))...

    RăspundețiȘtergere
  13. anonim, e prea tarziu am aflat ce era cu codul...cu acel cod la cumpararea unui pachet iti mai dadea inca un pachet gratis...

    RăspundețiȘtergere