duminică, 7 septembrie 2014

www.freedom14.ro - promoție Winston Freedom Island 2014

In exclusivitate online vă aducem la cunoștință ca Winston ca începe campania promoționala Winston Freedom Island din 4 august 2014. www.freedom14.ro este gata cu pagina de start. Mai urmează doar să înceapă oficial campania pentru a introduce codurile pe site sau prin SMS Până atunci poți aduna codurile care să-ți aducă premii, din pachetele participante la promoție. Vom reveni cu detalii despre mecanismul campaniei promoționale, premii și durata campaniei.

Premii:

  • 100.000 premii garantate constand in brichete Winston
  • 30.000 premii instant in pachete de produse promotionale
  • 1680 premii instant constand in vouchere eMag (500 lei)
  • 4 premii mari constand in calatorii pentru doua persoane pe o insula din Oceanul Indian.
Participantii pot trimite codul prin SMS la 1896 sau online pe www.freedom14.ro Poti itnroduce maxim 10 coduri valide pe zi. Campania se va desfasura in perioada 4 august - 12 octombrie 2014. 



51 de comentarii:

  1. Imi plac concursurile Winston...Castig mai mereu,iar tigarile marca Winston sant preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca am trimis 50 de coduri si nu am cistiga nici o bricheta,adevarat nu la un concurs winston,de aceasta data sper sa am mai multa bafta.
    mult noroc

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-a mai buna marca de tigari...eu fumez de 7ani winston blue lung si nu as renunta la ele pentru nici o alta marca de tigari!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sunt bune nici un fel de tigari pentru sanatatea noastra, dar winston-ul e bun si nu ustura gatul de la ele... ;-)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce plm de adresa e asta ca nu o gasesc ca sa ma inscriu??? e vrajeala k pana la urma tot sms sa trimiti...

    RăspundețiȘtergere
  6. pe piata la ora asta nu exista pachete de campanie... deci cum le-am putea strange? magie?

    RăspundețiȘtergere
  7. ce retard esti nu vezi ca din data de 4 incepe toata afacerea

    RăspundețiȘtergere
  8. wiston da premii celor care castiga brichete si pachete de tigari dar cand trebuie sa faca plata pt alte castiguri ,sa terminat concursul

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt fumator de multi ani,dar ca winston blue alte marci mai bune de tigari nu am gasit,am si gastigat pachete de de tigari,brichete la concurs,dar acum e randul meu sa castig marele premiu. Bafta tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  10. am castigat o bricheta, de unde o pot ridica?

    RăspundețiȘtergere
  11. De und e se ridica premiile

    RăspundețiȘtergere
  12. Care este codul campaniei?

    RăspundețiȘtergere
  13. unde pot sa introduc si eu codurile de la winston pentru ca nu imi merge freedom14.ro

    RăspundețiȘtergere
  14. degeaba castigi ca nu ai de unde sa ridici premiul. E vrajeala.

    RăspundețiȘtergere
  15. De unde ridic premiul???

    RăspundețiȘtergere
  16. de ce nu putem accesa situl freedom14?

    RăspundețiȘtergere
  17. De unde se ridica premiul?

    RăspundețiȘtergere
  18. OMV Petrom de pe Corneliu Coposu pentru cei din bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  19. bhatie de joc!!! bagi coduri in prostie si nimica, mai bine nu ziceau ca este concurs !

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce ne prosteste..ne da la inceput o amarata de bricheta si dupa tot poti baga coduri cate vrei ca nu mai castigi nimic..

    RăspundețiȘtergere
  21. nu se poate asa ceva am introdus 34 de coduri si am castigat o singura bricheta e vrajeala mare

    RăspundețiȘtergere
  22. nnnnnnnnnuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ppppppoooooooottttttttttt iiiiiiinnnnnntttttrrrrrrAAAAAAAAAA iiiiiiiiinnnnnnnn ccccccccccooooooooooooonnnnnnnnnnttttttttuuuuuuuuuuuuuullllllllll mmmmmeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuu ,,,,,,,, cum procedez
    ]

    RăspundețiȘtergere
  23. cum pot sa inscriu codul?

    RăspundețiȘtergere
  24. De unde ridic premiul???in suceava....pls

    RăspundețiȘtergere
  25. Pentru cei care nu stiti de unde sa ridicati premile!
    Premiile se pot ridica de la benzinariile OMV, Inmedio(care se gaseste in supermarketuri) si din minimarketurile GajMarket. Sper ca v-am putut fi de folos! Sa aveti bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  26. chiar ca o adresa de cct este ca nu gasesti freedom14 asta

    RăspundețiȘtergere
  27. Cum se intra in posesia premiilor?

    RăspundețiȘtergere
  28. De unde se ridica premiile?

    RăspundețiȘtergere
  29. adevarat un rahat de concurs....

    RăspundețiȘtergere
  30. Este enervant rău, nu pot intra să trimit codul

    RăspundețiȘtergere
  31. AM CASTIGAT O BRICHIETA DE UNDE SE POATE RIDICA

    RăspundețiȘtergere
  32. Nu se poate trimite codul! de ce?

    RăspundețiȘtergere
  33. www.freedom14.ro. daca nu puneti punctul la sfarsit nu merge siteul!

    RăspundețiȘtergere
  34. As avea o intrebare! Inafara de primul cod introdus, care a fost castigator, toate celelate coduri sunt necastigatoare?

    RăspundețiȘtergere
  35. nu trebuie pus nici un punct la sfarsit :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  36. Vă rugăm nu mai adăugați codurile pe acest site. Site-ul oficial al campaniei este www.freedom14.ro. Noi suntem doar un mijloc de comunicare a campaniilor existente.

    RăspundețiȘtergere
  37. Unde pot intra ca sa trimit coduri? E o simpla bataie de joc. Sa trimiti dar unde?

    RăspundețiȘtergere
  38. Minciuni si cei care le faceti reclama sunteti la fel sau sunteti angajati

    RăspundețiȘtergere
  39. Cum particip la tragerea la sorti pt marele premiu? Care este versiunea desktop?

    RăspundețiȘtergere
  40. niste nesimtiti....nu se mai castiga nimic la ei

    RăspundețiȘtergere
  41. Fratilor fumatori eu sunt consumator profi de Winston Plus,Plus in buzunarul lor eu am numai necastigator pe sms si la sanatate.Vrajeala cu premiile nu ajunge la noi

    RăspundețiȘtergere
  42. daca nu doriti sa publicati msj-ul meu ffff bine fratilor nu mai jucati ca jucati doar degeaba mai consumati si netu si curentul degeaba ca oricum este degeaba cea mai naspa posibila campanie facuta de winston (fumator de 10 ani de winston)

    RăspundețiȘtergere
  43. fffff fain winstonul blue il recomand la toti este awesome

    RăspundețiȘtergere
  44. dacă nu mai am acel talon, pot ridica bricheta câștigată ?

    RăspundețiȘtergere