sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Cutremur 22 noiembrie 2014 Romania


Un cutremur mare a avut loc astazi, sambata 22 noiembrie 2014 Romania. Dupa estimarea mea, cutremurul a avut magnitudinea de 5.5 pe scara Reichter.


Asta ar fi cel mai puternic cutremur din acest an.

La voi ati simtit cutremurul din 22.11.2014?

Cutremurul a tinut in jur de 30 secunde.

Acum, după ce cutremurul a trecut și INFP a confirmat ca a fost vorba de 5.5 grade, ce ati face in cazul unui cutremur si mai puternic? Eu stau la etajul 4 si nu am stiut cum sa reactionez. O parte din mine ar fi plecat pe scari si as fi incercat sa ies din bloc. Stiu ca nu e o idee buna, dar care e cea mai buna modalitate de actiona in cazul unui cutremur atunci cand stau la bloc, la ultimele etaje?


5 comentarii:

  1. A durat mai mult decat de obicei si s-a simtit puternic in ialomita.

    RăspundețiȘtergere
  2. In Iasi s-a simtit chiar tareeeee, m-am speriat, credeam ca nu se mai opreste, a inceput usor si tot mai crestea in intensitate :(

    RăspundețiȘtergere
  3. desi ai fost primul care ai scris ai estimat destul de bine magnitudinea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar si eu ma gandeam, daca peretii se darama ce fac.......stau sub tocul usii sa se darame pe mine ca asa se zice ca e bine si sigur. Doamne fereste! :))))))))))))))))).

    RăspundețiȘtergere