marți, 9 decembrie 2014

Uraturi pentru sefi

O urare sau o uratura, ca e tot buna, sefului adresata e ceva frumos chiar principalul scop e lingusirea
úratura pentru sef, uraturi pentru sefi amuzanteacestuia traind cu speranta ca peste cateva luni salariul tau va creste si vei avea mai multe zile de concediu. Totusi, sa excludem aceasta ipoteza putin probabila si sa ne bucuram de spiritul sarbatorilor de Craciun si Anul Nou. Raspandeste mai departe acest spirit colegilor, parintilor, familiei. La serviciu, seful sau sefii. Ce uraturi pentru sefi amuzante sau nu pot fi trimise in acest an?


Aho, Aho de Anul Nou
Am si eu un sef misto
Nu ca altii ca un bou
Seful meu este cinstit
Harnic nu posomorat
Ca totul ii merge bine
Cand lucreaza [si] cu mine!
Hai, Hai, manati mai

Sa se auda in alte firme
Ca am un sef cum n-are nimeni.
Sefule, nu uita, ca eu sunt cu Dumneata
Si la bine si la rau
Si asa voi fi mereu
Hai, Hai, manati mai...
Eu ca angajat model
Invat multe de la el

-----------------------


Draga deaga SEF
Am un mare chef
Sa-ti spun o urare
Drept felicitare!
Sa traiesti multi ani
langa ai tai fani
pentru ca-ntr-o zi
cand nu vom mai fi
sa ne amintim
ca azi te iubim!
LA MULTI ANI
Si-un popor de fani!

SARBATORI FERICITE, SEF!


----------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu