duminică, 3 aprilie 2016

BCR Prima Casa 2016 - aprilie - nu se mai acorda creditul prima casa

Daca sunteti la inceput cu creditul Prima Casa la BCR sau alte banci, pregatiti-va de vesti proaste. Creditul Prima Casa sta undeva blocat intre statul roman si banci. La BCR cu siguranta nu se mai acorda credite Prima Casa pentru ca fondurile s-au terminat si nu sunt vesti cu privire la suplimentarea lor. 

Reprezentantii BCR nu au declarat nimic in aceasta privinta, lasand doritorii de credite sa-si plaseze dosarul impreuna cu un mini credit (card de credit). Daca tot nu se mai da Prima Casa, macar sa luam si noi un ban ceva...nu?

Si sa va spun de ce mai exista Programul Prima Casa la BCR?

Resursa online (pagina de pe server) unde gaseai mai multe informatii despre Prima Casa a fost stearsa. Pe 1 aprilie pagina era acolo. Astazi 3 aprilie, nu mai e. 

Vom reveni cu detalii direct de la sursa daca ceva s-a schimbat.


15 comentarii:

  1. Căutați un împrumut? sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Global Finance Limited da împrumuturi companiilor și persoanelor fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. vă rugăm să ne contactați prin e-mail prin intermediul camilapedro93@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua, numele meu este Adriana Javier, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor false. i-au pierdut aproximativ 45.000 €, deoarece am nevoie de un capital mare de 200.000 €. Aproape că a murit, am avut nici un loc pentru a merge afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu am putut sta din nou, acest lucru se întâmplă. în decembrie 2014, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, dna Camila pedro, că în cele din urmă m-au ajutat obținerea unui credit într-o companie. mamă bună Vreau să folosesc această ocazie pentru a vă mulțumesc, și poate Dumnezeu să continue să vă binecuvânteze. Am dori, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegii români, că există mai mulți escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, înregistrați numai prin dna Camila pedro prin e-mail: camilapedro93@gmail.com. De asemenea, puteți să mă contactați prin intermediul acestui e-mail: javieradriana93@gmail.com. dacă aveți orice îndoială. te rog ea este singura persoană de încredere și de încredere.
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,
    Sunt dna Esther Patrick, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa:
    (estherpatrick83@gmail.com)


    APPLICATION DATA

    1) Numele complet:
    2) Țara:
    3) Adresa:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Starea civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Numărul de telefon:
    9) Poziția curentă în locul de muncă:
    10) Venit lunar:
    11) Suma creditului necesare:
    12) Durata creditului:
    13) Scopul creditului:
    14) Religia:
    15) V-ați aplicat înainte de:
    16) Data nașterii:
    Mulțumiri,

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna..

    Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti facturile astăzi? Sunt dl Benson, un creditor privat și legitim de împrumut, vom da toate tipurile de împrumuturi pentru oameni, cum ar fi masina de împrumut, împrumut de afaceri, student de împrumut, împrumut de Crăciun and.t.c ok.

    Așa că, dacă vă interesează într-un împrumut de urgență astăzi, aș dori să vă trimit un e-mail (mrbensonloanfirm@gmail.com), deci de mai jos este firma formularul nostru de cerere de împrumut de mai jos de umplere și de a reveni bine
    Numele complet:
    Țară:
    Stat federal:
    Sex:
    Superior:
    Sumă împrumutată:
    Termenul creditului:
    Scop:
    Venit lunar:
    Telefon:

    Completați și să se întoarcă astfel încât să putem continua.
    Mulțumesc foarte mult
    Dl. Benson

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai nevoie de asistență financiară? Noi dăm afară de împrumut 2% cu dobândă
    Rata, daca sunteti interesati sa ne contactati prin e-mail:
    (Cartercreditunionoffer.link@gmail.com) pentru mai multe detalii.

    * Credite comerciale.
    *Imprumuturi personale.
    * Credite de afaceri.
    * Investiții Credite.
    * Dezvoltarea Credite.
    * Achiziționarea de credite.
    * Împrumuturi pentru construcții.
    * Credite de afaceri și multe altele:

    vom face tot felul de împrumut în servicii bune, contactați-ne prin e-mail:
    (Cartercreditunionoffer.link@gmail.com)
    Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună ziua,
    suntem Beverley Home Management Limited, o companie de împrumut privat care oferă un împrumut de oportunitate pe viață. Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a vă achita datoriile sau aveți nevoie de un împrumut pentru a vă îmbunătăți afacerea? Aveți nevoie de un împrumut de consolidare sau de ipotecă? căutați mai mult, pentru că suntem aici pentru a face toate problemele dvs. financiare un lucru din trecut. Acordăm fonduri persoanelor fizice care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau au nevoie de bani pentru a plăti facturile, să investească în afaceri la o rată de 3%. Vreau să folosesc acest suport pentru a vă oferi un împrumut. Deci, contactați-ne astăzi prin e-mail la:
    (Startuploanfirm@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  7. buna
    Aceasta este de a informa publicul general că organizația creștină romano-catolică a deschis o oportunitate financiară pentru a ajuta oamenii în nevoi de ajutor, cum ar fi asistența financiară. Deci, dacă vă confruntați cu dificultăți financiare sau dacă vă aflați în orice problemă financiară și aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere sau pentru a vă plăti facturile, cu o durată lungă și scurtă pe care ați ales-o, cu dobândă redusă la 2% pe an pentru persoane fizice și companii. Contactați-ne astăzi prin e-mail: (romancatholic19@gmail.com) Biblia spune (Luca 11:10) Căci oricine cere, primește; cel care caută găsește; și celui care bate, ușa se va deschide. Așa că nu pierdeți această ocazie, pentru că Isus este același ieri, astăzi și pentru totdeauna. Vă rog, acest lucru este pentru oameni serioși și cu temere de Dumnezeu Primiți saluturile noastre sincere de la organizația creștină romano-catolică, Contactați-ne astăzi prin acest e-mail: (romancatholic19@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  8. buna
    Aceasta este de a informa publicul larg că societatea de credit Natwest a deschis o oportunitate financiară pentru a ajuta oamenii în nevoi de ajutor, cum ar fi asistență financiară. Deci, dacă vă confruntați cu dificultăți financiare sau dacă vă aflați în orice problemă financiară și aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere sau pentru a vă plăti facturile, cu o durată lungă și scurtă pe care ați ales-o, cu dobândă redusă la 2% pe an pentru persoanele fizice și companiile. Contactați-ne astăzi prin e-mail: (natwestloancompany321@gmail.com) Biblia spune (Luca 11:10) Căci oricine cere, primește; cel care caută găsește; și celui care bate, ușa se va deschide. Așa că nu pierdeți această ocazie, pentru că Isus este același ieri, astăzi și pentru totdeauna. Vă rog, acest lucru este pentru serios minte și Dumnezeu se tem de oameni Primiți sincere saluturi noastre de la compania Natwest împrumut, Contactați-ne astăzi prin intermediul acestui e-mail: (natwestloancompany321@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  9. Numele meu este Angeliki Eu locuiesc in Kavala. Am auzit despre această companie care acordă împrumuturi și am mers să solicit un împrumut. Am auzit oameni spunând despre înșelătorie, dar nu am fost niciodată înșelat înainte ca această companie să mă ajute cu împrumutul meu, astfel încât oricine are nevoie de un împrumut poate solicita împrumuturi. Adresa de e-mail este rapidă și sigură aldenmooresloanfirm@gmail.com. Sunt atât de fericit, am împrumutul solicitat în cont. DUMNEZEU te binecuvântează domnule ALDEN MOORE...

    RăspundețiȘtergere
  10. Îmi amintesc că am fost cu adevărat surprins de cât de rapid a fost procesată și aprobată cererea mea de împrumut în numerar. Numele meu este Érico Breiso din Tavira, Portugalia. Eram îngrijorat că scorul meu de credit scăzut va fi o problemă, dar când am mers să aplic, mi s-a spus să nu-mi fac griji. Am obținut de fapt banii de care aveam nevoie pentru a-mi repara mașina și, în consecință, am putut continua să muncesc pentru a face bani. Eram prea speriat să-mi pierd locul de muncă pentru că nu aveam altă modalitate de a ajunge la muncă, dar împrumutul primit am avut grijă de toate. mulțumesc companiei de împrumuturi Alden Moore că mi-ai acordat un împrumut rapid. Sfătuiesc pe oricine are nevoie de un împrumut rapid și sigur pentru a aplica prin această adresă de e-mail aldenmooresloanfirm@gmail.com ... pentru că am primit împrumutul de la ei fără întârziere.

    RăspundețiȘtergere
  11. Halo, sunt Helena Julio din Ecuador, vreau să vorbesc bine despre Serviciul de finanțare Le_Meridian pe acest subiect. Serviciul de finanțare Le_Meridian îmi oferă sprijin financiar atunci când toată banca din orașul meu a respins cererea de a-mi acorda un împrumut de 500.000,00 USD. Am încercat tot ce am putut pentru a obține un împrumut de la băncile mele aici, în Ecuador, dar m-au respins cu toții, deoarece creditul meu era scăzut, dar cu harul dumnezeiesc, am aflat despre Le_Meridian, așa că am decis să încerc să solicit acest împrumut. Cu Dumnezeu dispus să-mi acorde un împrumut de 500.000,00 USD cererea de împrumut pentru care băncile mele din Ecuador m-au refuzat, a fost foarte grozav să fac afaceri cu ele, iar afacerea mea merge bine acum. Iată Le_Meridian Financing Investment Email / WhatsApp Contact dacă doriți să aplicați împrumuturi de la ei.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Contact: + 1-989-394-3740.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună tuturor, sunt Patricia Sherman în Oklahoma SUA chiar acum. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea de a împrumuta 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o afacere nouă. Totul a început când mi-am pierdut casa și mi-am luat lucrurile din cauza politicii bancare și am întâlnit niște facturi și unele nevoi personale. Așa că am devenit foarte disperat și am început să caut fonduri în toate felurile. Din fericire pentru mine, o prietenă a mea, Linda mi-a spus despre o firmă a companiei de credit, am fost intrigată de fraudă, dar am fost intrigat de situația mea și nu am avut de ales decât să primesc sfaturi de la prietenul meu despre această companie. contactarea lor chiar s-a pus la îndoială din cauza experienței mele anterioare cu creditorii online, știai asta puțin? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Această companie a fost foarte utilă pentru mine și colegul meu și astăzi, datorită acestei companii de credit, mândrul proprietar al muncii și responsabilităților bine organizate, mi-au zâmbit. Așadar, dacă aveți nevoie cu adevărat să vă dezvoltați sau să vă începeți propria afacere sau dacă aveți nevoie cu adevărat de a împrumuta bani în orice dificultate financiară, vă recomandăm să găsiți astăzi o oportunitate de dezvoltare financiară în afacerea dvs. {E-mail:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... online pentru creditul nu este o victimă a înșelătoriei. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt foarte recunoscător față de firma de împrumuturi Elegant pentru că m-a ajutat să obțin un împrumut de 600.000 USD cu ajutorul ofițerului de împrumut Russ Harry și voi fi întotdeauna recunoscător. Viața mea s-a schimbat, banii mi-au fost plătiți, dețin acum o afacere pe care o întrețineam pentru familia mea. Sunt recunoscător pentru tine, domnule Russ, și Dumnezeu să vă binecuvânteze. Le puteți contacta pentru asistență financiară pe e-mail: Elegantloanfirm@hotmail.com pentru asistența dvs. financiară.

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut,
    Căutați un împrumut? tu esti locul potrivit pentru solutiile tale de credit chiar aici! Global Finance Limited oferă împrumuturi companiilor și persoanelor fizice la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 2%. pentru tot personalul sau persoanele, vă rugăm să ne contactați imediat pentru ajutor financiar imediat sau stres, suntem mândri de angajamentul nostru față de clienții noștri; Desigur, împrumuturi personale, împrumuturi auto, afaceri / împrumut de investiții, împrumut pe termen scurt pentru a începe să te gândești la obținerea unui împrumut? Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a vă începe propria afacere? Ești în datorii? Aceasta este șansa dvs. de a vă îndeplini dorința, de a vă oferi împrumuturi personale, împrumuturi pentru afaceri și împrumuturi corporative și de orice fel, puteți contacta doamna Augusta Ibramhim și pur și simplu vă puteți înscrie cu doamna Augusta Ibramhim prin e-mail: augustaibramhim11@gmail.com. De asemenea, puteți să mă contactați prin intermediul acestui e-mail: juliasimon460@gmail.com. dacă aveți vreo îndoială. vă rog, el este singurul care este fiabil și demn de încredere.
    Mulțumiri.

    E-mail: augustaibramhim11@gmail.com


     APPLICATION DATA

    1) Numele complet:
    2) Țara:
    3) Adresa:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Starea civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Număr de telefon:
    9) Poziția curentă la locul de muncă:
    10) Venit lunar:
    11) Suma imprumutata necesara:
    12) Durata împrumutului:
    13) Scopul împrumutului:
    14) Religia:
    15) Ați aplicat înainte:
    16) Data nașterii:

    Mulțumiri

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună ziua tuturor, aceasta este o mărturie cu privire la modul în care mi-am luat împrumutul, am fost înșelat de atâtea companii care s-au pretins că sunt creditori reali, dar tot efortul meu a fost în zadar, am pierdut peste 4200 de euro față de creditorii falși care pretind să fie ceea ce nu sunt. Până când prietenul meu nu mi-a prezentat creditorul potrivit pe care l-am contactat și am primit împrumutul cu succes de la ei în doar 48 de ore, voi sfătui pe oricine dorește să-l contacteze fără nici o teamă prin e-mail: mobilfunding1999@gmail.com sau WhatsApp: +12342411827 și obțineți împrumutul cât mai curând posibil.

    RăspundețiȘtergere