vineri, 8 iulie 2016

www.makechange.ro - concurs Marlboro 2016 - Act Today, change forever

La această campanie promoțională participă pachetele Malboro Blue Ice, Filter Plus, Gold, Red, Round Taste, XL Touch Clear Caps, Fine Touch care conțin coduri unice formate din 8 caractere alfanumerice tipărite in interiorul capacului pachetului.
Perioada: 4 iulie - 11 septembrie 2016
Înscriere codurilor se face pe www.makechange.ro sau prin SMS la 1848. De asemenea, este disponibilă și aplicația Make Change pentru Android și iOS.
Premii: 100.000 pachete Marlboro, 2000 căști wireless, 70 smartwatch Vector sau Samsung, 1000 boxe Blue, 70 iPhone 6S sau Samsung Galaxy S7, 500 rucsac Samsonite, 10 premii tip experiență (cină de 5 stele pe yacht, curs aerografie, concert simfonic, prânz cu un antreprenor de succes, curs social media,

Update: Concurs Marlboro 2017. Cititi pentru mai multe detalii

105 comentarii:

  1. Daca tot esti fumator incearca sa ajuti.

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce pe data de 9 si 10 nu am putut trimite coduri ?am pierdut puncte in aceste 2 zile ,nu e corect,ati blocat conturile care au avut premiu revendicat pe ele,nu santeti firma serioasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Aici orice minune tine 3 zile pana afla dusmanul si le strica.
    Acum iar trebuie sa baleez toata piata pana sa gasesc o tigara buna. Le-au stricat si pe astea. Calitatea continutului nu conteaza?
    Participati voi ca pe mine Marlboro m-au pierdut de client.
    Caut o alta marca de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Din data de 10 mi s-a blocat contul.golanie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am patit la fel.Bagi 5 coduri in 5 zile si nu e bine.Am cumparat degeaba 3 cartuse de tigari pentru un concurs premeditat sa isi imparta premiile mari intre ei.Eventual directorul sau vreun var de al lui sa ia casa aia.
      Nu am crezut vreodata ca exista un concurs unde ti se cere sa cumperi zeci de produse de la ei sa te scoata din el pentru ca ai cumparat prea multe.Numai in RO se poate asa ceva.

      Ștergere
    2. Da si eu am facut la fel..si m-am trezit cand am ajuns la 620 de puncte cu contul blocat.. Traim in romania si totul este posibil... Ma cac pe concursul si pe rasa lor..

      Ștergere
    3. scrie clar in regulament , daca timp de 5 zile atingi limita de 5 coduri pe zi , nu mai poti introduce alte coduri pana la finalul campaniei

      Ștergere
    4. Stie cineva cum ii putem contacta sau cum facem reclamatie? Am pus 3 zile la rand cate 5 coduri , pauza o zi, alte 2 zile cate 5 coduri si contul e blocat. Nu am pus 5 zile la rand . Vreau sa fac o reclamatie sa imi deblocheze contul

      Ștergere
  5. Aveti un personal de nimic am sunat la nr de tel de mi l-ati trimis prin sms si am fost foarte dezamăgit de cum stie sa vorbească domnisoara.Oricum când am sa mă întorc in Elvetia am sa va fac un denunt.va multumesc pentru intelegere.Sunteti o firma neserioasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu in schimb am vb de 3 ori la tel cu diverse persoane si au fost super amabili super ok... Regulamentul este de cakt.. Si ar trebuii sa facem plangere si sa ne returneze bqnii cheltuiti pana la momentul blocarii contului..

      Ștergere
  6. Sunteți o firmă serioasă,așa cum am crezut eu,sau sunteți neserioși așa cum rezultă din coment-uri?Înclin să dau dreptate oamenilor(clienți)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Par seriosi.. Dar nu sunt.. Au facut regulamentul in asa fel incat sa nu mai tii minte cand ai bagat coduri.. Si te trz cu contul blocat ca ai depasit numarul admis.. Mars ma.. Pai cevtreaba ai tu.. Daca eu nu am timp sa intru sa bag cate un cont si intru camd am timp si bag mai multe.. Ce le scot de la mn din burta codurile? Niste hoti.. Varza concurs..huooo

      Ștergere
    2. Un om normal nu fumează mai mult de 5 pachete pe zi....sa fim serioși. Au tot dreptul sa facă reguli de genul acesta ca sa putem câștiga și noi premii, noi cei care fumam marlboro pentru ca ne place!

      Ștergere
  7. Made in Romănica.
    Noi suntem de vină...intrăm in jocurile lor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu reusesc sa trimit coduri nu se deschide pagina

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu este ceva serios, dupa cateva zile ti se blocheaza contul fara motiv. Am citit regulamentul, nu am incercat niciodata sa bag mai multe coduri decat cele permise, nu am introdus niciun cod gresit. La mesaje nu raspund. Este de contactat Protectia Consumatorului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de acord cu cele scrise mai sus.. Anpc sa faca un control daca regulamentul este sau nu ok..eu cred ca nu...o mizerie de concurs...

      Ștergere
  10. Eu una am trimis msg si am si castigat..acum astept poate voi fii castigatoarea marelui premium, doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere
  11. Un regulament de ,,2lei,,...bataie de joc am ajuns la 620 de puncte si mi-au blocat contul... Deci premiul de 65k$ sa dus..pai eu m-am inscris in concursul asta pt un rucsac de 2 lei?sau pt premiul cel mare?... Fiti de ras cu concursu vostru cine o mai participa vreodata ..sa ma c a c pe ala de a scris regulamentul...

    RăspundețiȘtergere
  12. Pentru toti cei care zic ca li sa blocat contul.Scrie clar in regulament , daca timp de 5 zile atingi limita de 5 coduri pe zi , nu mai poti introduce alte coduri pana la finalul campaniei

    RăspundețiȘtergere
  13. Voi chiar nu va prindeți DC au pus ei regulamentul asta? Ideea concursului este ca numărul de pachete vândute de ei sa crească exponențial nu sa loto voi pachete de la prieteni și sa le înscrieți în contul vostru .

    RăspundețiȘtergere
  14. @Unknown nu creste nimic, eu am coduri de anul trecut care merg si acum. mereu le pastrez si fumez doar un pachet pe zi. cat despre aia cu 5 coduri in 5 zile am patit la fel.. am sa bag cate 4 sa vedem ce zice..

    RăspundețiȘtergere
  15. Niste hahalere.. De cand mi-au blocat contul .. Eram aproape de 800 de puncte si puteam sa particip latragerea finala...m-au pierdut de client.. Si chiar eram un client bun le bagam 1500 lei pe luna in conturi...acu umlpu conturile la british american...and.fuck philp morris....

    RăspundețiȘtergere
  16. Au ramas fara pachete se tigari ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Regulamentul este pentru prostimea care le cumpara produsele.a mai fost un concurs Marlboro,la fel ,nu raspundeau la msg. si de faft ,ii doare in c.., deoarece este firma Americana si nici ANPC,nu poate face nimic. Nimic nu s-a schimbat : ieri,lumina calauzatoare venea de la Moscova ,astazi lumina( a se citi coruptie ,minciuna,spoiala






    vine de la americani / nemti,francezi etc. pleaca stapini vin altii mai rai si mai flamanzi ca de, colonie mai darnica si prost guvernata ( nu avem presedinte decat scriptic,faptic are statut de guvernator) nu mai gasesc astia pe planeta.Este numai vina noastra-manifestam cu miile la meciuri dar pentru drepturile noastre mai nimic-meetinguri ocazionale facute de sindicate-pe rand nici macar toate odata-,.astia suntem; pane ed circum.

    RăspundețiȘtergere
  18. SINGURA SOLUTIE SI CEA MAI BUNA/RAPIDA SPRE SOLUTIONARE -BOICOTAT PRODUSELE MARLBORO SI SCRIS LA FIRMA MAMA CAUZA BOICOTULUI.AM INCETAT SA MAI CUMPAR MARLBORO ,SUNT SI ALTE TIGARI ,UNELE CHIAR MAI BUNE.PRACTIC CUMPAR TUTUN.

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu am atins de mult acel targhet de 200 respectiv 400 puncte pentru o boxa sau căști care se dau fără tragere la sorti si am primit o pula mare. Joc de căcat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ce culoare avea pula? Era frumoasa? Te-ai folosit de ea?

      Ștergere
    2. Măcar de o vedeam nu îmi era ciudă.������

      Ștergere
  20. Cine dreaqu va citeste voua regulamentul ala de 50 de pagini? Zici ca e contract de credit. Faceti drequ un concurs simplu cu niste reguli simple afisate direct in aplicatia de pe smartphone. Am bagat coduri ca prostu si nu gasesc informatii despre castigatori, poate oi fi unul dintre ei....habar nu am..oricum nu premiul conteaza..dar sa concepi asa un concurs de cacat ce rivalizeaza cu birocratia de stat nu pot concepe. S-al dea drequ afara pe directorul ala prost; sa se angajeze la stat.

    RăspundețiȘtergere
  21. Regulament de hoti. Pai frate, bag in plm cate 5 coduri pe zi si imi blochezi contul. Putea sa faca altfel, ai atins limita , incearca maine. Dar nu sa blocheze contul , pai lumea da bani pe pachetele alea de tigari si voi va bateti joc. Cu aceasta ocazie voi renunta si eu sa mai fumez Marlboro. ma axez pe altceva, Sa fiti de ras!

    RăspundețiȘtergere
  22. DAR CE VRETI S-A CISTIGATI VOI ? CISTIGA FIRMA, VOI DOAR PLATITI !

    RăspundețiȘtergere
  23. o asemenea nesimtire si atitudine de doi lei nu am pomenit in viata mea la fetele de la Philip Morris sau de unde o mai fi, care raspund la numarul de telefon unde trebuie sa suni pt revendicarea aaapremiului

    RăspundețiȘtergere
  24. Am bagat coduri si am castigat o pereche de casti wireless. Deci se poate.
    Iar voi, astia care va plangeti ca v.au blocat conturile...asta meritati, nu cred ca fumati 5 pachete pe zi ca sa validati 5 coduri. Regulamentul e ok pentru cei care nu iau coduri de la prieteni. ;)
    Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  25. Vreau si eu sa imi fac cont si nu merge sa bag parola sa intru in cont zice parola invalida.care stie cum sa fac va rog sa ma ajutati si pe mn.multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Concursul s-a terminat in 11 septembrie, asta cred ca e cauza.

      Ștergere
    2. Concursul s-a terminat in 11 septembrie, asta cred ca e cauza.

      Ștergere
  26. Limita de coduri este pentru a avea participantii sanse egale.ce faci cu unul care lucreaza intr-un bar si aduna 30 de coduri pe zi?ce sanse mai are acela care trimite un cod sau 2?

    RăspundețiȘtergere
  27. Limita de coduri este pentru a avea participantii sanse egale.ce faci cu unul care lucreaza intr-un bar si aduna 30 de coduri pe zi?ce sanse mai are acela care trimite un cod sau 2?

    RăspundețiȘtergere
  28. A primit cineva premiile de la ei ?!

    RăspundețiȘtergere
  29. Caut lista cu castigatorii !!!
    Ar trebui sa ne fie trimisa prin email, este??? dlor organizatori???

    RăspundețiȘtergere
  30. Unknown - da am castigat un samsung s7 :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Și eu am câștigat un samsung s7 dar s-a stricat și cei de la service nu-l repară ca telefonul nu a fost însoțit de dovada achiziției. Știe cineva cum iau legatura cu organizatorii?

    RăspundețiȘtergere