luni, 15 august 2016

www.bereciucas.ro - concurs Ciucaș 500 lei pe oră

Timp de 2 luni, Ciucaș premiază clienții norocoși cu 500 lei pe oră dacă trimit codul unic de promoție pe www.bereciucas.ro sau prin SMS la 3773.

Pe lângă cei 500 lei pe oră. una din cele 2 milioane de produse Ciucaș pot fi câștigate pe loc. Poți afla de pe www.bereciuas.ro de unde poți ridica doza câștigătoare.

Promoția Ciucaș e foarte simplă având în vedere că produsele participante sunt marcate corespunzător cu o etichetă promoțională. De asemenea, dozele vor putea fi ridicate din supermarketuri/magazine de cartier listate pe site-ul promoției.
www ciucas ro concurs


19 comentarii:

  1. De unde pot ridica dozele de bere ciucas,de la care am luat cheitele pe care scrie,,doza''fara nici un cod!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bag codurile și la unele mi a dat eroare .după am încercat sa bag codul iar,și mi apărea ca,codul a fost introdus.e vrajeala cu codurile

    RăspundețiȘtergere
  3. 83W777P3,9FT85HTW,3W5LCLMA,8XFXH8MW,4899A4R9.

    RăspundețiȘtergere
  4. a zis ca dupa 5 zile lucratoare se afisaza castigatori

    RăspundețiȘtergere
  5. Care este email ul pe care sa pun poza cu cheita???

    RăspundețiȘtergere
  6. Care este adresa de mail la care pot trimite poza capacului câștigator???

    RăspundețiȘtergere
  7. Sat boboli nr 252 strada biserici boboli

    RăspundețiȘtergere
  8. E TEAPA , am bagat peste o suta de coduri !!

    RăspundețiȘtergere
  9. numai va strofocati fratilor ca nu castigati nimic, poate doze !!

    RăspundețiȘtergere