luni, 24 octombrie 2016

Tigăi și vase Domo de la Petrom - made in Italia

Petrom o ia pe urmele lanțurilor de magazine care mai oferă din când în când tigăi și cuțite la super preț în schimbul unul talon cu puncte, puncte ce se adună la cumpărături de X lei.
În benzinăriile Petrom, poți avea access la produsele din gama Domo (tigaie adâncă, cratita pentru sos, tigaie adanca, oala pentru paste cu capac perforat etc) la prețuri promoționale (reduceri de până la 71%.

Alimentează cu carburant sau achiziționează produse și service din benzinăriile Petrom și completează talonul cu puncte:
- 30 lei = 1 punct pentru autoturisme, 120 lei = 1 punct pentru camioane
- puncte suplimentare la alimentarea cu carburanți premium, pachetul de curățare a autovehiculului.





24 de comentarii:

  1. Eu am achizitionat 3 pana acum sunt super

    RăspundețiȘtergere
  2. Oala de spaghete sa exfoliat dupa prima gatire .
    Dezamagit total

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum am achizitionat si tigaia pt spaghete. Sper sa nu se exfolieze. De tigai sunt multumita,am 2 sin 3

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu n7 inteleg un lucru .. si as vrea sa se ia masurile necesare ..
    Eu ca sa primesc o tigaie adanca .. trebuie sa imi fac programare .. sa astept sa ma sune sa pot primi ... nu inteleg unde scrie in regulament aceasta obtiune ..
    Sunt afisate doar oara spaghete ... de sos si doua tigai mici restu toate sunt programate .. sau le tin pt vecina .. vecinu .. neamu .. si altii .. mi se pare iesit din comun asa ceva .
    Oare doar 10 tigai vin stoc .. am 3 saptamani aproape de cand ma chinui sa cumpor o tigaie adanca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zi merci ca primesti chitanta si nu te bate nevasta acasa cum am patit eu azi,pasami-te sa mai pot si deconta benzina de 129,70 lei

      Ștergere
  5. Buna,am luat deja două si sint super mulțumită, singurul lucru care mi se pare dubios de ce la Petrom Târgu Jiu nu au promoția chiar daca este afista ,la statia cutare aveau scule Heiner,un pic dubios,in schimb la statia Petrom Livezeni Hd au in stoc si de acolo alimentez deoarece si personalul de acolo este foarte cumsecade .Oricum alimentați si cumpărați !!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. La Târgoviște nu aduceți tigăi???suntem chemați din miercuri în miercuri până se termină compania???sau si tigăile se dau pe ochi frumoși??? RUȘINE!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. niste mincinosi
    nu-i mai credeti si nu mai alimentati de la ei

    RăspundețiȘtergere
  8. Intr-adevar sunt statii in care s-a epuizat stocul la anumite articole, dar eu am gasit disponibile si oalele si tigaile. Nu inteleg de ce sunteti asa suspiciosi...

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt bune si pt plita cu inductie ??

    RăspundețiȘtergere
  10. Că de obicei , Petrom se face de râs. Te duci in orice statie Petrom cu talonul acela completat în mână și ti se spune că nu au tigăi deoarece sunt foarte căutate. Așa au făcut și anul trecut cu telefoanele. Ce fel de promoție mai e și asta ? Oare cui ar trebui sa ne adresam pentru că fac reclama mincinoasa ? Completezi un talon cu 15 puncte și nu ai de unde sa cumperi ceva cu el . Sa le fie rușine celor de la PETROM !

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai de reclama si de angajații lor. Fugiti de petrom ca acolo functioneaza numai Pile. Cunostinte. Relatii

    RăspundețiȘtergere
  12. La ăstia nici nu poți reclama sau sesiza ceva

    RăspundețiȘtergere
  13. La petrom pe barbu vacarescu in bucuresti le au pe toate, la alte 2 petromuri audecat 2 3 pt ca atat le au ajins in stoc.. am.inteles ca stocurile se mai actualizeaza.

    RăspundețiȘtergere
  14. Oala pentru paste sa exfoliat dupa primele 5 minute de utilizare! Rusineee!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cratita s-a exfoliat dupa prima utilizare, sunt dezamagita!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am patit la fel cu oala de spagheti, unde facem reclamatie?

      Ștergere
  16. Ruşine sa va fie! Dupa atata chin ca sa intru in posesia lor constat acum ca nu functioneaza pe plita cu inducție. Se poate asa ceva? ...Pana si magazinele din colt de strada vand tigăi, cratite si oale compatibile cu orice sursa de gatit. Ruşine! Ruşine! Ruşine!

    RăspundețiȘtergere