luni, 6 februarie 2012

Alcachofa de Laon ceai de slăbit

M-am saturat sa tot vad la teleshopping reclamele cu Alcachofa de Laon mai ales ca nu e un produs bun. De fapt nici un produs nu-i bun de slabit. Ce au facut respectivii domni de la Telestarshop: au vazut ca sunt foarte multe comenzi, hai sa profie in continuare. Si pe langa Alcachofa de Laon au mai adaugat in oferta si ceaiul de slabit Alcachofa de Laon. Aceleasi proprietati si un pret mai mic, 69 lei 30 pliculete de ceai.
Fetelor, va zic inca o data, nu mai dati banii pe prostii si incepeti sa faceti sport. E sanatosa aghinarea dar sub forma de extract inclus intr-un produs de slabit in niciun caz.

7 comentarii:

  1. minciuni nu slabesti nici macar 100g NU CUMPARATI eu am luat plasa

    RăspundețiȘtergere
  2. publicati numai ce va convine PACAT

    RăspundețiȘtergere
  3. va rog asteptati moderarea comentariilor

    RăspundețiȘtergere
  4. Produsul cu anghinare te scapa de cateva kilograme (nu zeci de kilograme !!) daca tot ce ai de rezolvat sunt doi trei colacei de grasime datorati unei disfunctii minore a bilei (bila lenesa) si eventual unei vieti sedentare. Nu toata lumea se ingrasa din cauza bilei, si deci nu toata lumea va slabi cu produsul asta. Efectele sunt trecatoare daca nu se modifica dieta (eventual pe baza sfatului medicului, nu din auzite) in vederea protejarii bilei. Ca si pana acum, nu exista panaceu pentru obezitate si nici maniera usoara de a o trata. Cum spunea cineva mai sus, mancati sanatos, faceti sport si verificati - la doctor ! - daca nu exista alte cauze ale ingrasatului. Obezitatea poate avea cauze serioase care se pot agrava in urma folosirii "dupa ureche" a diverselor leacuri minune, si daca produsul nu e o sarlatanie grosiera care sa nu aiba nici un efect, te trezesti ca ti-ai agresat si acutizat cine stie ce disfunctie si sfarsesti prin a fi nu numai mai gras, dar si mai bolnav ! Obezitatea e o boala, nu un moft estetic, si trebuie luata in serios - nu tratata la vraci si doftoroaie, fie si in varianta moderna zisa "teleshopping"...

    RăspundețiȘtergere
  5. nu exista banditism mai mare ca acest produs, l-am probat am tinut regin , nu am slabit nici un kg.pot sa va spuyn ca singurul medicament este vointa si grija fata de ce bagati in voi

    RăspundețiȘtergere
  6. nu se slabeste cu acest produs nici macar 1 gram.....mare teapaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!1

    RăspundețiȘtergere
  7. normal ca nu slabiti daca bagati in voi ca porcii! eu am luat si sunt foarte multumita. nu m-am ingrasat un gram dupa si a trecut un an de atunci. plus ca acum beau ceaiul alcachofa care mi-a reglat tranzitul intestinal. fraierilor,vorbiti aiurea...mi bine faceti cura cu sarmale si fast food,ca sigur corpul vostru va suporta schimbari.

    RăspundețiȘtergere