marți, 7 februarie 2012

Referitor la concursul Lays cu banii in punga

Mi se pare cel mai tampit concurs organizat de cineva. Sa pui bani intr-o punga e foarte simplu. De ce sa te chinui cu un site optimizat pentru introduc coduri sau cu o extragere? De ce sa faci un call center de a informa clientii cu privire la concurs sau de ce sa faci un concurs serios si cu sanse egale de castig?
Ma gandesc eu, pungile cu Lays, Krax si Star care au bancnotele mari de 500 sau 100 lei nu sunt "distribuite" in locatii stiute? Ziceti ca spun prostii dar uite ca am un exemplu: cineva1 stie pe cineva2 intr-o firma X care a organizat un concurs tip razuieste pe produs si castiga. Cineva2 ii spune la cineva1 unde vor fi distribuite produsele castigatoare. Cineva1 se duce in magazin si cumpara tot raftu si iese in castig.
Sau se pot scana pungile alea de chipsuri.

8 comentarii:

  1. eu cred ca esti putin paranoia la faza asta. mi se pare cel mai fair concurs, gandeste-te la miile de pungi castigatoare, cine pana mea ar sti care sunt dintr-un bax intreg si unde sa le distribuie? tu stii cum arata un tir cu snacksuri? :))) nu poti gasi o punga cu 500 de ron decat daca stai sa le deschizi pe toate. si ti-ar lua o gramada. ;) daca ai intrebari sau ceva, ii gasesti pe facebook, mie mi-au rasp acolo la tot ce i-am intrebat.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt paranoia? Cum de se intampla ca in aceasta perioada de cand a inceput concursul am cumparat de la 4 magazine de cartier in jur de 20 de pungi. Cum de se intampla sa nu fi prins nici macar 1 leu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am castigat 100 lei in seara asta in o punga de Lay's cu sare...
    Dar na, eu cumpar zilnic cate o punga...

    RăspundețiȘtergere
  4. io am gasit intr-o punga de lays o jumatate de bacnota de 5 lei nici macar 5 lei intregi nu pot baga in punga aia

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am castigat 10 lei la punga mare

    RăspundețiȘtergere
  6. Scamatorii...eu nu am castigat decat 1 leu la zeci de pungi...hai sa fim seriosi!

    RăspundețiȘtergere