vineri, 3 februarie 2012

MagnetoSlim cercel de slabit, hai, mă lași?

Sunt inregistrat pe zeci de siteuri mai mult sau mai putin dubioase in primul rand din curiozitate, sunt tentat sa aflu tot ce se afla pe internet si nu numai. Am inceput sa rad cand am vazut ca a aparut si cercelul de slabit.
Magnetoslim este un cercel bazat pe procedeu biomagnetic pentru slabit, incredibil de puternic. Asa zice in mail, nu l-am incercat si nici nu recomand produsele de slabit ca o fi capsule, pastile, ceaiuri si nu mai stiu ce.
Publicitatea se face prin intermediul Dr Li Wong, cel care a realizat MagnetoSlim iar strategia a fost pusa la punct foarte bine. Spui ca MagnetoSlim costa 149 lei si il oferi gratuit primelor 1000 de persoane care il comanda. In pagina urmatoare a comenzii stai ca de fapt costa ceva, 39 lei, dar nu pentru cercelul de slabit ci pentru transport.
Firma care se ocupa de asa ceva este S.C. Biroul European "Siluetă şi Sănătate" S.R.L.

15 comentarii:

  1. L-am incercat eu
    Este o mare pacaleala
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria, si ai mai platit alte taxe de expediere in afara de cei 39 lei?

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am primit mailul acesta

    RăspundețiȘtergere
  4. si mai trebuie trimis un sms la orange care costa 9 euro

    RăspundețiȘtergere
  5. de ce nu il trimite si sa platesti la posta? pentru ca vreau sa isi incarce telefoanele nu va lasati pacaliti

    RăspundețiȘtergere
  6. si stai sa vezi ca de fapt sunt 9 euro la care se mai adauga si tva...halal!

    RăspundețiȘtergere
  7. buna,am primit mailul acesta si eu,si de curiozitate am cautat pe goagal "DR. LI WONG".Am gasit intr-adevar un domn respectabil dr. LI WONG,din Australia care estre maestru in taichi,arte martiale,acu si presopunctura...i-am trimis un mail,sa il intreb daca are idee despre miraculosul 'CERCEL DE SLABIT"...omul mi-a raspuns stupefiat ca nici macar nu a auzit despre asa ceva si ca este o frauda grosolana,creata pentru oameni disperati si creduli,care pentru a slabii 2-3 kg ar kumpara ori ce.Ar trebui dati in judecata hotii

    RăspundețiȘtergere
  8. tot eu...asta este adresa oficiala a realului dr din australia
    http://www.masterliwong.com/index.htm

    RăspundețiȘtergere
  9. buna. am primit si eu un mail care spune ca e gratuit ptr mine cercelul biomagnetic dar il primesc cu o conditie... trebui sa ii spun in fiecare luna tipm pe 3 luni cat am slabit.....puteti sa-mi spuneti si mie ce sa fac?imi dau datele sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna,

    Citeste si tu comentariile de mai sus si nu mai pune intrebari stupide

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu este vorba despre acelasi dr. Li Wong, pozele nu corespund (cel din Australia se intampla sa aiba acelasi nume, dar arata diferit de cel din poza cu cercelul magnetic). Probabil ca exista mii de oameni in lume cu acest nume (nici nu stim exact ce natie este: chinez, corean, cert este ca este vorba despre cineva de origine asiatica). Nu stiu daca este o schema de pacarile a oamenilor... dar sigur exista aceasta metoda pe care au folosit-o multi in lume si chiar si in Romania...

    RăspundețiȘtergere
  12. Si cabbage forte este o MARE pacaleala, l-am luat eu si m-am ingrasat 4 kg in loc sa slabesc, asa ca reclamele iti ia ochii si banii

    RăspundețiȘtergere
  13. l am comandat si eu dar m am ingrazit cind am citit ca este o pacaleala o sa va tin la curent

    RăspundețiȘtergere
  14. Da este o pacaleala! Tocmai l-am primit si eu. (Da, l-am comandat, ca prostu')
    Nici macar "magnetul" ala nu e functional! Sta supercercelul in ureche doar daca il lipesti cu superglue! Si primesti in plic tot felul de rahaturi pe care sa le comanzi ca sa participi la nush ce mare tombola! PACALEALA!

    RăspundețiȘtergere
  15. asa patesti daca esti bombalau ;)))

    RăspundețiȘtergere