miercuri, 14 martie 2012

Catalog Oriflame C6 2012 - brosura 6 pentru luna aprilie - mai

Continuam seria cataloagelor Oriflame cu brosura C6 2012. Mai jos aveti catalogul in suedeza. Preturile sunt afisate in coroane suedeze. 1 coroana suedeza = 0.49 lei.
Pentru a vedea catalogul Oriflame C5 in format fullscreen dati click pe catalog.
Pentru cei ce se intreaba de ce postez intai cataloagele in suedeza. Oriflame provine din Suedia si normal ca acolo va apare in premiera brosura Oriflame pentru campania viitoare. Apoi urmand ca celelalte tari sa isi stabileasca catalogul in functie de catalogul principal (aranjament, preturi).
Daca doriti sa fiti informat cand apare catalogul Oriflame 5 pentru Romania lasati adresa de email in comentariu.




31 de comentarii:

  1. te rog sa-mi trimiti si mie catalogul 6 cand apare
    , catalina_flory2003@yahoo.com , multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Va rog sa ma anuntati cand apare urmatoarea brosura in limba romana ! E-mail : dede_deya1@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. e superrrr ,si eu vreau catalogul c6 knd apare germy_geo_2008@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau si eu catalogul 6 in romana.Multumesc!
    npop57@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu doresc catalogul C6 cand apare ! te pup :* mersii >:D<
    andreea_glevesanu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu doresc catalogul C6 cand apare ! te pup :* mersii >:D<
    yulienuk_94@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. as vrea si eu catalogul in romana la adresa mihaelita_89@yahoo.com plss ms mult :*

    RăspundețiȘtergere
  8. ela
    buna. si eu doresc catalogul C6 in romana la adresa andra_ela@yahoo.com. multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  9. as dorii si eu catalogul in limba romana cand apare oana_kiss11@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. as vrea si eu catalogul in romana la adresa adry_adrianaa@yahoo.com te rog.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. buna seara, as dori si eu catalogul nr 6 la adresa marianne782003@yahoo.com,multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  12. nu are nimeni catalogu c6 in romana

    RăspundețiȘtergere
  13. buna as dori si yo un catalog c6 la adreasa marylena_mar85 multumesc

    RăspundețiȘtergere
  14. buna as dori si eu catalogul 6.iti las adresa crysss_crys@yahoo.com.ms

    RăspundețiȘtergere
  15. as vrea si eu catalogul 6 in romana.... pink.pupix@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua.as dori sa aflu si eu cand apare catalogul c6 in limba rom.Multumesc
    email: luminitaelena09@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua! as dori si eu catalogul 6 in lb. romana...pe adresa ina_75ro@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. as dori si eu c 6 in romana emai:lavy_cool2@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  19. daca se poate vreau si eu catalogul in romana la ioana4_9_1983@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  20. just_me_io@yahoo.com Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  21. vreau si eu c6 oriflame cristacheana2011@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. Va ROG FRUMOS sa ma anuntati cand apare noul catalog C6,dar in limba romana.E-mailul meu este: sweetangel2686@yahho.com,sau id-ul:sweetangel2686.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  23. vreau si eu catalogul 6 cand apare in romana pe adresa alexutza_iarinuk@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. si eu vreau catalogul 6 oriflame adina_14_dana@yahoo.com
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  25. vreau si eu c06 daca se poate cristinakitykat@yahoo.com Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna as dori si eu catalogul 6 miha_pojoga_91@yahoo.com multumesc

    RăspundețiȘtergere
  27. cand apare C6 in limba romana

    RăspundețiȘtergere
  28. ai vazute cel mai recent catalog oriflame?daca te intereseaza produsele sau vrei sa iti incepi propria afacere nu mai ezita ...contacteaza-ma pe mail: oriflame_oriflame11@yahoo.ro si iti voi prezenta oportunitatea de castig, discount max 40% si premiile care le primesti la inscriere!!! succes!!!...

    RăspundețiȘtergere
  29. a aparut oriflame c7 2012 in rusia, daca nu stiai...

    RăspundețiȘtergere