joi, 15 martie 2012

Concurs Cosmote 2012 | Optiunea Mini Cosmote

Se anunta premii mari la cel mai nou concurs Cosmote. Activeaza in perioada 12 martie - 30 aprilie 2012 optiunea Mini Cosmote si primesti 50 minute si 50 sms-uri in retea si 15 mb trafic internet. Pentru a intra in concurs, activeaza optiunea Mini Cosmote printr-un SMS la 2012. Optiunea costa 0.88 euro pentru prepay si 0.99 euro pentru abonament.
Mai multe optiuni Mini activate mai multe sanse de castig.
Premii: pana la 10000 euro zilnic sau marele premiu 40000 euro. Alte premii: 40 smartphone-uri si 20 tablete.

22 de comentarii:

  1. de unde stim noi cine castiga ,mersi de participat au participat toti dar rezultate va cam feriti sauu?

    RăspundețiȘtergere
  2. de unde stim noi cine castiga ,mersi de participat au participat

    RăspundețiȘtergere
  3. Am activat si m-ati inebunit cu cate 9 chiar si 10 mesaje zilnice.Cand se gata concursul nu stie nimeni si nici detalii nu ati dat.

    RăspundețiȘtergere
  4. vrajeala nu cistigi nimic

    RăspundețiȘtergere
  5. cum si in ce conditii se dau aceste premii(daca se dau)nu am auzit pe nimeni sa fi luat un premiu ....dc nu ati dat mai multe detalii?

    RăspundețiȘtergere
  6. nu stiu ce e cu concursul asta dar am cautat lista cu castigatori de pana acum pe www.cosmote.ro exact cum spune sms-ul si... nimic nici o lista. cred ca nu marita sa trimiti sms-uri.

    RăspundețiȘtergere
  7. stiu sigur ca acest concurs este pe bune. o vecina a jukat si a castigat o masina BMW. nu credeam ca este adevarat dar de atunci cred in acest concurs. am trimis si eu 9 sms-uri si poate o sa mai trimit dk am bani pt factura la tel. problema este unde sunt listele cu castigatori sa putem sa vedem castigatorii de la inceputul concursului pana se va termina

    RăspundețiȘtergere
  8. de ce nu se afiseaza listele cu castigatorii?
    de unde stim cine castiga premiile zilnice?

    RăspundețiȘtergere
  9. da chear as vrea si eu o lista cu castigatori e adevarat sau fals

    RăspundețiȘtergere
  10. Afisati lista cu castigatorii altfel pierdem increderea in acest concurs cum s-a mai intamplat si anul trecut.

    RăspundețiȘtergere
  11. cred ca este o mare teapa

    RăspundețiȘtergere
  12. eu am jucat dar sunt sigura ca e doar o vrajrala

    RăspundețiȘtergere
  13. e o prostie sa deranjezi pe cineva cu mesaje va ganditi ca persoana respectiva poate avea copii micii cum am si eu?

    RăspundețiȘtergere
  14. va dau in judecata. nu ma m-ai deranjati cu smsurile

    RăspundețiȘtergere
  15. ATENTIE! Sa-i ia dracu pe astia care trimit SMS-rile astea, este o mare, mare teapa, aveti grija ca le bagati bani frumosi in buzunarele unor puslamale!

    RăspundețiȘtergere
  16. Parerea mea ie să nu luati mesajul în considerare este o mare teapa gândestete că 10sms uri trimise la 2012 ei câstiga 10euro o mare teapa pe fată

    RăspundețiȘtergere
  17. unde sunt castigatori

    RăspundețiȘtergere
  18. care sunt castigatorii

    RăspundețiȘtergere
  19. Unde sunt castigatorii concursului?
    Ati trimis o gramada de SMS-uri si nu vad niciun castigator.Inseamna ca viitoarele concursuri sunt cacealmale(TEPE).Nu mai organizati astfel de hotii.

    RăspundețiȘtergere
  20. Am inteles ca pe 2 mai a fost,sau ar fi trebuit sa fie,marea extragere pt cei 40000 euro. Cine oare a castigat?Poate vreo fantoma.

    RăspundețiȘtergere
  21. Tocmai am fost anuntat ca ma castigat o tableta. Castigatorii urmeaza sa fie anuntati, dar numai cu acordul lor.

    RăspundețiȘtergere