miercuri, 28 martie 2012

Favorita Eurovision 2012

Cine castiga Eurovisionul anul acesta? E intrebarea pe care si-o pun multi pariatori in 2012. Mai este mai putin de 2 luni pana la evenimentul care se va desfasura in Baku. Predictiile pe Eurovision au dat cam tot timpul gres in afara de 2009 cand Alexander Rybak era vazut favorit 100%.
Am avut cateva melodii bune de ascultat printre cele 42 care le puteti asculta si dumneavoastra pe canalul youtube oficial Eurovision. Eu as paria ca Suedia va fi castigatoarea Eurovision 2012 pentru ca toti zic asta dar am ceva dubii in privinta Serbiei. Loreen interpreteaza foarte bine melodia in ciuda celor care spun ca nu se aud versurile. Asa-i la house/trance, bine ca ea poate sa cante live. Cota 3/1.





Russia socheaza, au trimis cateva batranele simpatice, iar videoclipul de pe Youtube sare de 1 milion de vizualizari. Cota 8/1. Nu pariati pe Rusia.

Serbia. Zeljiko Joksimovic. Artistul nu este strain de acest concurs, el ocupand locul 2 pentru Serbia si Muntenegru in 2004. Cota 15/1. Favoritul meu.

Un comentariu:

  1. Si eu sunt aproape sigura ca castiga Suedia insa nu mi se pare prea stralucita :|. Mie una imi place Cipru, Grecia si Serbia. :)

    RăspundețiȘtergere