miercuri, 28 martie 2012

www.cupacoca-cola.ro concurs Coca Cola

E promotie Coca Cola. A inceput pe 5 martie, culmea, si eu nu am vazut nicaieri un afis cu acest concurs. Produsele care participa la concurs sunt cele de 0.5 L si fac parte din familia Coca Cola: Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta Portocale, Fanta Lamaie, Fanta Struguri si Spite.
Iti vei da seama de produsele participante la promotie prin eticheta pe partea de sus cu mesajul: Castiga mii de premii pentru tine si liceul tau. In interior se gaseste un cod alfanumeric din 8 caractere.
Codul respectiv trebuie introdus pe www.cupacoca-cola.ro, prin SMS la numarul 1884 sau pe pagina de facebook www.facebook.com/CupaCocaCola.
Se pot castiga casti audio marca Philips, ceasuri Nooka, 8 Iphone 4S sau marele premiu un cec de 10000 euro pentru decorarea unei sali de sport.
Mai multe detalii despre regulamentul concursului pe www.cupacoca-cola.ro.

28 de comentarii:

  1. Nu am codul pe eticheta. E eticheta promo dar cod nicaieri. Si eu am vazut abia acum ca e un concurs la Coca Cola

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu pe ce baza se ofera premiile , mi se parea normal sa aveti o pagina unde sa putem vizualiza sansele de castig

    RăspundețiȘtergere
  3. unde pot trimite codurile ca nu casesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Beti din suc pentru a vedea codul, este pe verso-ul hartiei ce inconjoara sticla. Sms cu codul la 1884

    RăspundețiȘtergere
  5. am castigat castile....stie cineva cum arata?

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am castigat castile ....

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am primit ieri castile ..pt cei interesati sunt PHILIPS SHP1900. CAUTATI PE GOOLE

    RăspundețiȘtergere
  8. in cate zile ati primit castile de la instiintare ?

    RăspundețiȘtergere
  9. am castigat si eu casti la cola si inca nu le-am primit

    RăspundețiȘtergere
  10. cate zile mai trebuie sa astept

    RăspundețiȘtergere
  11. Bodo prin curier ti-a venit sau prin posta

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat timp a durat de cand ati sunat sa revendicati castile si pana au ajuns la voi acasa? Eu deja astept de o saptamana:(

    RăspundețiȘtergere
  13. pai eu am castigat pe 12 aprilie si nici acu nu au nu mi-a venit premiu acasa

    RăspundețiȘtergere
  14. eu am castigat pe 12 aprilie am primit sms ca am castigat o pereche de casti si nici acu nu mi-a venit premiu acasa

    RăspundețiȘtergere
  15. eu am castigat ceasul,dar am introdus codul de pe capacul la sticla,inca nu am revendicat premiul pt ca mi-a sosit mesaj vineri,dupa ora la care trebuie sa suni!astept pana luni sa vedem ce si cum!era cumva vreun cod pe sticla?cel din interiorul capacului nu e cel bun?

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu am castigat undeva in jurul zilei de 3 aprilie, insa nimic pana acum. Am sunat la numarul primit chiar in aceeasi zi....

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim iti vine pe 3 mai

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim ce ai castigat tu

    RăspundețiȘtergere
  19. am castigat o minge de unde o pot ridica sau cum o primesc?

    RăspundețiȘtergere
  20. Casti am castigat (pe 3aprilie), insa deja a trecut si 3mai, o sa incerc sa vad care-i treaba...

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu am castigat castile acum o luna de zile, dar n-au venit ... Asa ca nu mai trag sperante ca vor veni :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Mi-e rusine sa sun pt o pereche de casti ... :D

    RăspundețiȘtergere
  23. eu am sunat direct la proctectia consumatorului la tel acela gratuit de pe sticla de cola ieri am sunat

    RăspundețiȘtergere
  24. Stati linistiti... :D va vin castile, dar prin posta si daia vin asa greu :) Deci mai asteptati si voi :D bafta

    RăspundețiȘtergere
  25. daca scriem codul pe aceasta pagina ni se ia in consideratie

    RăspundețiȘtergere