joi, 22 martie 2012

Reclama noua Kandia

Ciocolata Kandia imbraca haine noi. Cea mai buna ciocolata din Romania se promoveaza cu un nou ambalaj si cu o noua reclama. Acu ca ati vazut noul ambalaj trebuie sa incercati si noul gust. Schimbarea aceasta e din plin nu asa. Un gust mai intens de ciocolata, ingrediente noi de cea mai buna calitate. Am incercat ciocolata Kandia cu biscuiti si crema frisca. Parca e ceva mai mare si se simte crema de frisca mai intens. Mai ramane sa incerc si restul de sortimente: Kandia cu iaurt si visine, Kandia cu merisoare si biscuiti amaretti, Kandia cu zmeura si bezea, Kandia cu 75% cacao, Kandia cu 55% cacao, Kandia cu trufe.
Reclama noua Kandia



5 comentarii:

  1. Imi place melodia foarte mult. Va rog sa imi spuneti cum se numeste sau de unde o pot lua.

    RăspundețiȘtergere
  2. o reclama buna te face sa mergi la raft sa o cumperi.e fff buna promovarea .

    RăspundețiȘtergere
  3. ciocolata este foarte buna si reclama la fel

    RăspundețiȘtergere
  4. am vazut o fata care aranja e bruneta cu parul lung ea te face sa cumperi sigur chiar faceti foarte bine ca angajati fete ca ea sa se ocupe de economaturi am vazut ca se descurca cu drag as merge sa cumpar ciocolata KANDIA in fiecare zi

    RăspundețiȘtergere