vineri, 23 martie 2012

Xtreme Slim un slăbit ușor

După succesul Alcachofa de Laon unde am văzut si ceva unic in concurenta: faci reclama la un produs prin referire la alt produs. Nici nu ii mai stiu numele la produsului de slabit dar titlul reclamei spunea nu cumparati Alcachofa de Laon.
Telestar muta excelent cu un alt produs de slabit, Xtreme Slim. Picaturile puse sub limba Xtreme Slim va vor accelera metabolismul si slabitul va veni imediat. Ca de obicei se prezinta metodele prin care reusiti sa slabiti: va scade apetitul, scade metabolismul si se dizolva grasimea acumulata.
Xtreme Slim se ia 10 picături pe zi.
Xtreme Slim poate fi achiziţionat la preţul de 189 RON pentru două slicluţe de Xtreme Slim.

15 comentarii:

  1. A folosit cineva produsul asta? Ma gandesc sa mi l cumpar si eu, dar as vrea mai intai sa vad daca a mai folosit cineva si daca e bun. Va rog sa imi spuneti

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, eu sunt in a 3a zi si, surprinzator, am slabit deja 1200gr. Gustul nu e pe cat de rau ma asteptam. Astept sa vad rezultatele finale. A mai incercat cineva? Chiar mi-ar placea sa schimb impresii si cu alte persoane ca sa stiu la ce sa ma astept.

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar as fi curioasa daca functioneaza?

    RăspundețiȘtergere
  4. oare functioneaza? La incercat cineva? eu am incercat alcachofa de laon dar la mine nu a functionat asa ca as vrea sa il incerc pe acesta dar as vrea inaintte sa stiu daca cineva la incercat si daca are efect?

    RăspundețiȘtergere
  5. a incercat careva xtreme slim?as incerca si eu dar vreau sa vad dak are efect si dak nu sunt efecte secundare dak nu dauneaza organismului?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna seara... Mi-am cumpărat si eu astăzi aceste picaturi... Dar nu stiu cum exact trebuiesc luate. Le pun sub limba si pot bea imediat apa? Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am comandat alcachofa de laon inca nu mi-a venit comanda dar dak nu o sa imi sea rezultate as vrea sa comand si eu aceste picaturi dar eu nu sunt in tara si as vreasa stiu dak se fac livrari si in cipru?stie cineva ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Alcachofa e o mare teapaaaaaaaa!se profita de dorinta oamenilor de minuni in ce priveste slabitul fara efort...am luat 7zile,am mancat moderat. ...Si surpriza am platit ca sa ma ingras 1kg!!!!!!!!!!va sfatuiesc ca un om patit nu cumparati asa ceva ca va inselati amarnic!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. o mare porcarie alcachofaaaa nu am slabit nici 1g de la eleee teapa mareee

    RăspundețiȘtergere
  10. eu le folosesc de 3 saptamani si nu am slabit un gram,cu toate ca tin si regim alimentar,iar seara dupa 17.00 nu mananc nimic.Asa ca nu mai dati bani degeaba

    RăspundețiȘtergere
  11. si eu vreau sa imi comand dar ink nus sigura ce sa fac ma gindesc k poate nui bun

    RăspundețiȘtergere
  12. Fetelor nu mai dati bani pe prosti, cel mai bine este sa tineti dieta si sa faceti sport. eu nu sunt slaba acum tin o cura si inot am slabit 3 kg in 2 saptamani . va sfatuiesc sa nu mai aruncati bani pe prostiile de le vedeti la televizor, sunt doar niste manipulatori care vor sa se imbogateasca de pe urma noastra, nu exista pastile magice asa ca treziti-va. ganditi-va de 1000 de ori inainte sa aruncati bani. va doresc multe kg inapoi.

    RăspundețiȘtergere
  13. am luat si eu xtrem slim de 2 zile si nimic
    mananc lafel nu mi-a scazut deloc apetitul oare vor avea fre-un rezultat?

    RăspundețiȘtergere
  14. eu am terminat produsul luna trecuta si am slabit 4 kg! recomand

    RăspundețiȘtergere
  15. Am luat produsul si eu si prietena mea si a fost minunat! Problema noastra cu greutatea era mentinuta de un apetit necontrolat.. Xtreme slim ne a potolit aceste pofte, ca sa zic asa. Am slabit aproape 6 kg si prietena mea 6,5. Foarte bun si pt faptul ca, desi am terminat produsul in iunie, nu am mai pus pe mine nici macar 100 de grame

    RăspundețiȘtergere