duminică, 12 august 2012

www.promotiadelikat.ro concurs "Castiga casa mult dorita cu Delikat"

Promotia Delikat a inceput din august 2012. Detalii nu prea se spun cand intri pe www.promotiadelikat.ro. Se pare ca s-ar numi "Castiga casa mult dorita cu Delikat" si dupa cum suna poti castiga o casa.
Pentru bucate gustoase dar si pentru sansa de a castiga premii de la Delikat, trimite codul promotional de pe spatele oricarui pachet Delikat prin SMS la 1884 sau la CP 113 OP 13.
Partea cu SMS-ul am inteles-o dar sa trimiti codul promotional prin posta cum e posibil? Am cautat prin magazine un pachet de Delikat cu eticheta promotionala sa imi dau seama despre ce e vorba dar fara nici un rezultat.

Cercetand, am descoperit ca Delikat au mai organizat un concurs in 2008 de tip trimite codul prin sms sau trimite ambalajul prin posta in care ai fi putut castiga o casa in valoare de 200000 lei. Sau in 2011, tot in urma unei promotii, codul putea fi trimis si pe www.promotiadelikat.ro.
Dar acum, in anul de gratie 2012, site-ul de ce nu poate fi un mijloc de a participa la promotie?

8 comentarii:

  1. Unde sa postez codul de la delikat pt. concurs??!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai linistit ca nu functioneaza site-ul. Oricum lumea e obsedata dupa delikat, nu inteleg scopul promotiilor cu pseudo-castiguri.

    RăspundețiȘtergere
  3. unde introduc codul de la delikat ?

    RăspundețiȘtergere
  4. ca sa ia bani pe el ca de castigat nimic

    RăspundețiȘtergere
  5. Da chiar asa unde introduc codul. E clar ca asta e la oha???????????????

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau sa mi trimit codul si nu pot

    RăspundețiȘtergere
  7. unde bag codu ala ca ma enerveaza mai bine nu mai caut. Acolo unde imi explica toate dupa asta trebuia sa fie ala unde sa pot sa scriu.
    DA CHIAR ASA FRATILOR!
    NU SE POATE SA FACI ASA!
    Bianca

    RăspundețiȘtergere