sâmbătă, 20 octombrie 2012

Vreau Lays ciuperci cu smântână

Lays a lansat, ca o paralela la colecțiile de haine, colecția de toamnă iarnă: 2 sortimente. Când am auzit Lays Ciuperci cu smântână repede am tresărit și am fugit la cel mai apropiat supermarket. Din păcate pentru mine, nu am găsit și nici în alte magazine. Pur și simplu îs topit după ciuperci și mare e mirarea mea să văr o combinație de chipsuri cu gust de ciuperci. Nu-i de lepădat nici celalalt sortiment, Lays Friptură de porc, dar totuși îs obișnuit cu gustul de carne în chipsuri. Să nu credeți că aș fi dependent de chipsuri, dar la un meci sau un film, Lays reprezintă cea mai bună resursă de ronțăit.
Întrebarea e dacă Lays Ciuperci cu Smântână și Lays Friptură de porc sunt în ediție limitată. Și încă o întrebare. În ce magazine ați găsit noile chipsuri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu