sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Ajutor vreau să slăbesc - emisiune de slăbit la Prima TV

Din 24 ianuarie 2013, Prima TV pregătește telespectatorilor săi o emisiune de slăbit, Ajutor, vreau să slăbesc.
În multitudinea emisiunilor de scandal existente, Prima TV pune accent pe evoluție și au pus la cale primul show dedicat persoanelor care vor să slăbească.
În emisiune, o persoană cu multe kilograme peste limita normală este asistată de un antrenor fitness și un nutriționist în lupta împotriva kilogramelor.
O emisiune de nișă, cu un public numeros, luând în calcul ultimele date: 20% din căutările de pe Google în România fac referire la produse de slăbit, exerciții, diete, vedete care au slăbit și alte derivate.
Să nu vă așteptați ca în emisiune să găsiți pastile de slăbit sau tehnici minune de slăbit. Totul e să aveți răbdare și perseverență. Aveți nevoie și de stimuli și de aceea să invit să urmăriți emisiunea Ajutor vreau să slăbesc.

Ajunși aici, poate doriți să vă calculați indicele de masă corporală (IMC), o variabilă care vă spune dacă sunteți subponderal, supraponderal sau normal. Atenție. Calculatorul este destinat persoanelor peste 20 ani, femei sau bărbați.


Introduceți greutatea dumneavoastră (în kilograme)

Introduceți înălțimea (în centimetri)



Interpretare rezultat:
18,49 sau mai putin - Subponderal
între 18,50 si 24,99 - Greutate normală
între 25,00 si 29,99 - Supraponderal
între 30,00 si 34,99 - Obezitate (gradul I)
între 35,00 si 39,99 - Obezitate (gradul II)
40,00 sau mai mult - Obezitate morbidă

29 de comentarii:

  1. am inteles ca nici un tratament de slabit nu este eficient daca ai glanda ...este adevarat??

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut! Pe baza caror criterii se poate participa la emisiune? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Care sunt criteriile pentru a participa la aceasta emisiune?

    RăspundețiȘtergere
  4. buna seara,ma numesc monica,am 42 de ani impliniti,1,57m,104 kg,as dori sa particip si eu daca e posibil,la aceasta emisiune.

    RăspundețiȘtergere
  5. cum se procedeaza pentru inscriere la emisiune va rog sa-mi trimiteti detalii pe adresa de mail www.alex.sorana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu știu dacă pentru emisiunea Ajutor, vreau să slăbesc se vor putea face înscrieri.

    RăspundețiȘtergere
  7. buna ma numescMaria am47 de ani si 105 kg oooooffffff si as dori sa scap si eu de ceva gk ca am incercat mai multe cure dar fara rezultat,as dori daca nu cer prea mult sa ma inscrieti si pe mine la aceasta emisiune,adresa de mail este mary.mary19@yahoo.com,va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. buna ma numesc Mihaela am 34 ani 1,53m inaltime si 78kg am incercat foarte multe diete chiar am luat si pastile de slabit cu ceai dar de geaba ,am incercat si cu gimnastica dar nici o sansa .As dori daca se poate sa ma inscriu si eu in concurs ,fiinca sotul si copii mereu imi spun ca sunt foarte grasa.Adresa mea de mail este miaelagherghel31@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! Nu stiu cu ce sa incep asa ca o sa spun exact ce imi vine in minte: sotul meu are 34 ani,192 cm si 147 kg si am obs la IMC ca este obezitate grad 2,se apropie de obezitate morbida! Eu de fiecare daca cand incerc sa il conving sa slabeasca ajung sa-i spun acelasi lucru "Avem un copil de 3 ani de crescut si nu vreau sa ma intrebe unde e tati si sa ii spun ca tati e sus la Doamne Doamne te vede mereu!"Va rog din suflet daca se fac inscrieri pt emisiune sa ma anuntati si pe mine la adresa de mail klpdandreea@yahoo.com! Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. buna sunt mihaela am 1,55m 39 ani si 105kg mias dori foarte mult sa particip la emisiunea Ajutor vreau sa zlabesc locuesc la tara numi permit sa merg la sala am o fetita cu handicap gradi 1 si toti banuti merg in operatile ei va rog nu uitati si de mine cind faceti inscrieri va multumesc mihaela_tuka@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. buna sunt mihaela am 39 ani 1,55m si 105kg mias dori foarte mult sa particip la emisiunea AJUTOR VREAU SA ZLABESC MULTUMESC mihaela_tuka@yahoo.com



    RăspundețiȘtergere
  12. BUNA NUMESC ALINA AM 28 ANI 1,59 SI 80 DE KG SI AS VREA SA PARTICIP LA EMISIUNEA AJUTOR VREAU SA SLABESC VA ROG MULT DE TOT AJUTATIMA NUMI PERMIT SA MERG LA SALA NE AVAND SERVICI ADRESA MEA ESTE VALENTIN655@YAHOO.RO

    RăspundețiȘtergere
  13. buna ma numesc Neli am obezitate morbida,1.60 si 110 kg si as vrea sa particip la emisiunea ajutor vreau sa slabesc.va rog ajutati-ma.adresa de email este primarietalea@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. buna ma numesc stefania si am 15 ani si am 1,70 si 80 kg si as vrea sa particip si eu la emisiunea ajutor vreau sa slabesc adresa mea este Stefania_dragutza98@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ziua.Ma numesc Alice, sunt foarte frumoasa cu sanii foarte mari dar degeaba pentru ca nu reusesc sa slabesc.Am incercat si HerbelLife dar degeaba.Am 73 de kg si 161cm. As dori sa particip la emisiune daca se poate.Adresa mea de email este inocentzia4u@yahoo.com.Va pot trimite poze.Cu deosebita stima!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Salut.Cand au fost inscrieri pt show caci eu eu nu am auzit nimic deci nici o sansa sa ma inscriu.Vreau si trebuie sa slabesc.pls help me.loredana ploiesti 33 ani....si multe kg adresa mea de email este aminna79@yahoo.com.in speranta ca cineva avizat v-a citii va multumesc si astept un raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna.Sunt Cristina,am 33ani, 158 cm si 101 kg.Imi doresc din tot sufletul sa slabesc!!!Am incercat tot felul de cure de slabire,am facut sport, am luat chiar si pastile de slabit...si fara niciun rezultat bun. Vreau sa ma inscriu la aceasta emisiune!Va rog, ajutati-ma sa slabesc! simion.cristina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna ziua. Numele meu este Valentina, imi doresc f mult sa fiu corect indrumata in programul de slabire pentru a evita efectul yoyo. am 35 ani, 91 kg si 1.64 kg. Mi-a pierdut increderea si am obosit sa lupt neajutata si nesustiunuta in mod corect:(
    Mi-ar placea sa ajung la un rezultat optim:)
    vale.dumitrache@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  19. BUNA SANT DIANA DIN MEDGIDIA SI M-AM INSCRIS LA NISTE CURSURI DE MILITARI VOLUNTARI DAR SANT PREA GRASA SI TREB SA MAI SLABESC PT A SUSTINE PROBELE SPORTIVE,VA ROG SA MA AJUTATI SA MA INSCRIU SI EU LA EMISIUNE.VA MULTUMESC.

    RăspundețiȘtergere
  20. buna seara ma numesc cristina am 24 de ani am 160 si 85 de kg si imi doresc foarte mult sa slabesc va roggg sa ma ajutati sa rog din tot sufletu va multumesc si astept sa ma contactati pe adresa de mail crisstina_suk@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. buna nu stiu daca am vreo sansa la cite cereri sint deja.mai am foarte putin pina la obezitate morbida....si am un singur rinichi din nastere..sint constienta ca e foarte grava situatia dar valul vietii cu problemele ei m-au facut sa uit de mine....poate ma puteti ajuta si inafara emisunii...adica in zona in care locuiesc...pt ca problema financiara nu imi permite un program strict de slabit...DOAMNE AJUTA tuturor ...sa fim mai bine ca asa nu e bine de loc..miha_timofta@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

  22. Buna ziua ! Am vazut aici ca nu se fac inscrieri pentru aceasta emisiune, dar dupa cum bine se observa, sunt foarte multi oameni cu probleme, asa ca eu propun sa ne ajutati macar cu retete de mancaruri sanatoase, asa cum se intampla la emisiunea dr. Oz. Stiu ca nu suntem in America, dar este deja o pronlema nationala, asa ca s-ar putea incepe un program national de slabit asa cum se face acolo.Stiu ca n-ar iesi prea multi bani din asta, dar se pot ajuta multi oameni.

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna seara! Ma numesc Oana Mihai si as vrea sa va intreb daca pot participa la emisiune. Sunt foarte multi oameni care vor sa slabeasca, printre care si eu. Am nascut si nu mai pot da kg jos. Ma puteti contacta la adresa de mail oana_ristea90@yahoo.com. Va multumesc! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  24. daca am avut o interventie chirurgicala la glanda tiroida si am fost diagnosticata cu un cancirom pot sa fac regimul alimentar si efortul fizic ?
    am1.69 si greutatea de 93doresc sa primesc raspuns pe maill ileana4_63@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  25. buna aceiasi problema am si eu greutatea,am 1,63 si 104kg nu reusesc sa slabesc,am o intrebare mai discreta nu am regulat ciclu menstrual imi intarzie 4 luni 5..chiar intr-un an am avut doar de 3 ori din 4 in4 luni apoi iar la doua luni,doctoru mia zis ca e din cauza greutati si as vrea sa stiu daca ati mai avut cazuri de genu si daca chiar din cauza nu am normal..am 27 ani.va multumesc anticipat astept rasp pe vasibaltatescu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  26. buna. ma numesc mihaela, am 42 ani, 87 kg,158 cm si v-as ruga din suflet sa ma ajutati si pe mine.pot spune ca am incercat cred toate regimurile dar fara succes .va multumesc. crengutica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  27. buna ma numesc caranfil aida din galati am 26 de ani si am 1.50 inaltime si am 73 kg si as dori sa ma ajutati si pe mine sa scap de 20 kg deoarece am si probleme de sannatate din cauza greutai sunt disperata am incercat tot felu de diete dar dupa am pus la loc

    RăspundețiȘtergere
  28. Dragii mei,
    Vad ca toti aveti o problema cu greutatea si va doriti sa scapati de kg in plus. Cred ca am o solutie pentru voi prin care sa slabiti sanatos si o sa va si invat sa va mentineti greutatea odata ajunsi la rezultatul dorit. Cei care sunteti interesati ma puteti contacta la adresa de email cristina.rusu93@gmail.com sau la nr de telefon 0753 942 978.
    O zi buna va doresc! Va pup

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna! Ma numesc Vali. Am 42 de ani, am 160cm, si am 108 kg. Am urmat multe diete, regim, pastile si nu m-au ajutat deloc. Am realizat testul IMC, rezultat obezitate morbinda. Va rog frumos sa ma ajutati daca se poate. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere