luni, 28 ianuarie 2013

Herbalife - o solutie pentru un stil de viata sanatos si activ?

Herbalife sustine ideea pentru o viata in stil wellness cu ajutorul shake-urilor, batoanelor proteice si suplimentelor pe care le-au introdus pe piata poduselor de nutritie. Pe langa produse de nutritie interna au si produse pentru nutritie externa: piele si par. Ei sustin ca solutia unei vieti sanatoase, plina de energie o reprezinta produsele Herbalife care contin toate cele necesare corpului si nevoilor noastre.
Intr-adevar mancarurile preambalate si alimentele de tip fast-food au un continut ridicat de calorii, zahar, grasimi si sare pentru a le oferi un gust mai bun dar care nu ofera organismului substantele hranitoare pentru functionarea optima. Intr-adevar oamenii din ziua de azi au un stil de viata sedentar care nu prea fac sport, fiind  supusi zilnic unui stres puternic si unui program foarte incarcat iar in consecinta caloriile acumulate in exces nu sunt arse si duc la kilograme in plus. Dar oare Herbalife este solutia impotriva tuturor acestor probleme?
De curand am fost si eu la o evaluare wellness la un centru de nutritie Herbalife. In general incerc sa mananc cat mai sanatos si sa iau toate suplimentele necesare luand zilnic multivitamine si minerale. La evaluare am iesit bine in general, ba chiar mi-a iesit o varsta biologica de 12 ani, eu avand 24 de ani si fara sa folosesc aceste produse. Daca eu cu stilul meu de viata si cu preocuparea  mea pentru sanatate am reusit sa am rezultate satisfacatoare, de ce as avea nevoie de produsele Herbalife? Bineinteles ca oricand este loc de mai bine pentru sanatatea noastra care se confrunta cu o multitudine de factori negativi: stres, poluare, facorii genetici, mancare de tip fast-food si cea din magazinele alimentare. 
Chiar am fost si la un seminar la care au venit multi clienti ce si-au prezentat rezultatele, multi din ei fiind varstnici, tineri mai putini. Ei au adoptat acest stil de viata cu 3 mese pe zi din care doua inlocuite de shake-uri. Dar cei tineri vor putea adopta acest stil de viata pana la batranete fara a avea consecinte negative?
Ei zic ca acest shake ar cuprinde toate elementele necesare si nutritive pentru organismul nostru, si ca portia zilnica de shake ar fi echivalentul a 2,5 kg de mancare (din care noi in mod normal am lua tot ce este necesar, dar din cate stim capacitatea stomacului unui om normal ar putea ingera 1,5 kg de mancare pe zi). Pentru toti cei care au adoptat acest stil de viata Herbalife inseamna a manca sanatos si foarte gustos si pe langa asta reprezinta un stil de viata activ si succesul in controlul greutatii fiind o nutritie optima. Rezultate intr-adevar am vazut, persoane care au slabit minim 5 kg pana la 30 kg. La acest seminar am avut ocazia sa incerc si shake-ul lor, este gustos dar nu stiu daca as putea sa mananc asta toata viata in fiecare zi, inlocuind 2 din cele 3 mese. Intrebari sunt multe, dar nu cred ca solutia unei vieti sanatoase si active ar putea fi completata de produsele Herbalife. Ne putem ajuta de aceste produse cand avem probleme cu greutatea si chiar nu avem o alta solutie. Dar pentru mine singurele solutii sunt sportul, grija pentru alimentatie si strategii de diminuare a stresului. Iar stresul cu siguranta nu va disparea cu produsele Herbalife.
Ce mi-a placut la acest seminar a fost ca toata lumea era optimista, vesela si mereu cu zambetul pe buze, ceea ce a fost molipsitor pe moment, dupa am revenit la realitatea de afara care nu e asa de optimista, vesela si buna.
Voi consumati produse Herbalife? Ce parere aveti despre acestea? Sunt ele solutia ideala pentru o viata sanatoasa si activa?

3 comentarii:

  1. acum cativa ani mi-am cumparat produsele lor pentru a slabi, dar vreau sa zic ca muream de foame. Era mai degraba un test de rezistenta pentru mine...a fost oribil. nu am rezistat decat cateva zile. Cred ca maxim o saptamana. si chiar slabisem un pic, dar nu as tine acest tip de regim toata viata. NICIODATA!

    simteam ca nu ma pot bucura deloc de viata. Ma gandeam toata ziua la mancare. Nu e normal! Mai bine sunt atenta la ce mananc si gata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate Larisa, asa am patit si eu, fiind gurmanda imi era greu sa mananc doar lapte cu shake si ce mai puneam eu acolo, la pranz mancam ce voiam eu, dar prea putin pentru mine cred eu, si apoi iar lapte cu shake. Am slabit 15 kg dar pentru ca nu am urmat si programul de mentinere (pentru ca era scump pentru mine, deja cheltuisem prea mult cu programul de slabire) am pus la loc. Am inceput sa mananc normal. Adica 3 mese si 2 gustari, fara sa renunt la ce-mi placea plus multttttttttttt SPORT (adica de 4 ori/saptamana). Si nu am renuntat si la micile placeri nevinovate de cateva ori pe luna. Nu zic ca nu se poate slabi cu acestea, dar sunt scumpe sa poti urma o perioada lunga de timp aceste produse. Gust bun aveau, dar cine imi garanteaza mie ca sunt si sanatoase. Din cand in cand merge sa incerci si altceva, dar nu definitiv. Am citit multe povesti atat negative cat si pozitive. Pana la urma este alegerea fiecaruia, dar luati alegerea fara sa va simtiti presati.

    RăspundețiȘtergere
  3. da un stil de viata pentru cine nu are timp sa aiba grija de el, da las ca au grija altii:))))))"mur in gura". inainte cum a putut trai lumea si fara prafuri. nimeni nu o sa traiasca o vesnicie. nu s-a descoperit secretul tineretii fara batranete si nici nu o sa se descopere pentru ca nu exista. cum o floare e frumoasa, frumos mirositoare tot ajunge sa se ofileasca indiferent de ce ii facem pentru ca asa este natura, asa e firescul, toti trecem prin diferite cicluri ca si natura.
    de ce sa dai atatia bani cand poti da mai putin si sa faci cu mana ta ceva pentru tine nu sa-i lasi pe altii. menajeaza-te tu, ca altii nu o fac pur si simplu ca vor ei bine pentru omenire. niciodata altii nu au interes sa-ti fie bine pentru tine, totul reprezinta un interes.
    nici doctorii nu iti mai dau pastile sa te faci bine ci sa depinzi de ei, nici oftalmologii nu-ti prescriu ochelari corect, ca sa depinzi de ei toata viata sa le dai lor bani, totul e o afacere in ziua de azi, chiar si biserica a devenit o afacere pentru unii. se duce lumea de rapa! oare mai exista ceva adevarat?

    RăspundețiȘtergere