luni, 15 aprilie 2013

www.signaturedesign.ro - campanie promoțională Kent 2013

Kent se ține de promoții în continuare și desfășoară pe plan național campania "Signature Design" cu premii mici dar suficient să stârnească interesul clienților.

În perioada 4 martie - 26 mai 2013 pagina www.signaturedesign.ro este pregătită să primească coduri unice formate din 9 sau 6 caractere numerice ce se găsesc pe orice produs participant la promoție semnalat distinctiv prin sigiliul cu textul SignatudeDesign.ro.

2 categorii de premii sunt puse în joc: premii garantate care pot fi câștigate la introducerea unui anumit număr de coduri. Premiile garantate pot fi ridicate din locațiile Inmedio sau o listă suplimentară de locații care poate fi consultată pe site-ul promoției.
Atenția e fixată pe marele premiu, un Macbook Pro care poate fi câștigat la finalul promoției prin tragere la sorți. Valoarea totală a premiilor este de aproximativ 400.000 euro.

24 de comentarii:

  1. cum introduc codu //////////////////

    RăspundețiȘtergere
  2. unde se introduce codul?????????????, cred ca este o prostie, am inebunit cautand si nu am gasit nimic, hotilor......

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi mi-am ridicat tabachera, e super. Daca sunteti voi dobitoci si nu sunteti in stare sa bagati un cod pe http://www.signaturedesign.ro/ . Nu inseamna ca sunt ceilalti hoti. :D Prostiilor!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiu unde sa scriu codurile.

    RăspundețiȘtergere
  5. unde ma inscriu ca numi apare nimic

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca am introdus 6 coduri ,cum trec in etapa urmatoare sa-mi aleg bricheta si unde sa o primesc,stie cineva?

    RăspundețiȘtergere
  7. tabachera este fara figari/nu?

    RăspundețiȘtergere
  8. am introdus 10 coduri si vreau bricheta unde o primesc

    RăspundețiȘtergere
  9. de unde ridic premiul?
    ex:braila

    RăspundețiȘtergere
  10. chiar ca sunt niste hotii am introdus 14 cod nu mai sunt brichete pe cand sa mai bag un cod nu ma mai lasa sunt hoti nu altceva

    RăspundețiȘtergere
  11. eu mi-am luat si bricheta si tabachera.acum mai am 2 coduri si iau si scrumieraa

    RăspundețiȘtergere
  12. uitati-va mai bine ,folositi instructiunile, am luat si bricheta si tabachera

    RăspundețiȘtergere
  13. unde trebuie sa introduc codurile ? chiar nu stie nimeni?

    RăspundețiȘtergere
  14. da unde s introduce codul?

    RăspundețiȘtergere
  15. nici nu a inceput bine campania si nu mai sunt premii,hotie pe fata.

    RăspundețiȘtergere
  16. unde se introduc codurile? sper sa-mi raspundeti

    RăspundețiȘtergere
  17. salut vreu sa stiu si eu dc nu imi permite sa trec mai departe spune ca nr de tel nu apartine in baza de date

    RăspundețiȘtergere
  18. daca nu ai cont ...unde poti s iti faci?

    RăspundețiȘtergere
  19. cum fac sa ma inscriu si eu imi ziceti si mie va rog

    RăspundețiȘtergere