miercuri, 27 noiembrie 2013

Fulfix - ce are natura mai bun pentru păr

Căderea părului e cea mai mare problemă a bărbaților în secolul 21. Periodic apar pe piață produse care promit ceva ce pare imposibil: oprirea căderii părului și regenerarea acestuia. Din păcate șansele sunt foarte mici iar regenerarea acestuia pot spune că face parte din domeniul fantasticului. Zic asta pentru că știu ce înseamnă căderea părului. Știu ce înseamnă să cumperi produse de câteva ori pe an fără niciun efect.
Am descoperit pe internet produsul Fulfix. Am nevoie de ajutorul dumneavoastră, persoanele care au riscat și au comandat Fulfix. E bun, funcționează? Chiar nu mai cade părul?
fullfix pretDin descrierea de pe www.fulfixcomplex.com, Fulfix e 100% natural, format din extracte din plante combinate cu un complex amino-acid și îmbogățit cu o mare cantitate de vitamine. FulFix actioneaza deasemenea impotriva incaruntirii, ajutand parul sa-si recapete culoarea sa originala.
Ce ingrediente conține Fulfix:
Gotu Kola (Centella asiatic) plantă bogată în vitaminele A, B, G și K. Acționează la baza foliculilor de păr și celulelor pielii, stimulând creșterea părului.
He Shou Wu, o plantă foarte rară din China ce conține o grămadă de antioxidanți.
Saw Palmetto
Magneziu
Ginseng Siberian
Ginkgo Biloba
Urzica
Semințe de struguri
Proteina hidroliza

Cât costă Fulfix?
Îl puteți comanda de pe fulfixcomplex.com la prețul de 174 lei un pachet sau puteți economisi bani comandând mai multe pachete.

Aștept păreri, completări, nemulțumiri sau ponturi despre alte produse din categoria căderea părului. Mulțumesc.



29 de comentarii:

  1. Am comandat fulfix,comanda 27995,nu am primit inca produsul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fratilor! Nu comandati ca luati tzeapa!! Nu este nimic real! Sa nu ziceti ca nu v-am zis!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu comandati fratilor, e tzeapa tipic romaneasca, de ce credeti ca nu vand in farmacii si in comenrtul civilizat??? Trageti si voi concluziile, nu au sediu, nu dau factura... nu ai cu ce sa ii iei la rost daca iti trimite produsul contrafacut!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. mega teapa. "marturiile"si cometariile externe sunt false, ca si articoul cu "noua descoperire" . as fi curios daca cineva are bani sa duca la un laborator sa testeze serul si sa-i inchida cu politia. nu as fi surprins daca e doar apa cu arome

    RăspundețiȘtergere
  5. adevarul e k ar fi trebuit sa existe in farmacii!

    RăspundețiȘtergere
  6. anonim , esti grav de prost ..
    Citeste pe pagina principala si o sa vezi de ce nu ese in farmaci.

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am cumparat si rezultat - 0 dupa 2 flacoane

    RăspundețiȘtergere
  8. FRATILOR...nu va mai lasati pacaliti...
    Am verificat atat pe siteul lor si am constatat ca la sectiunea marturii la pozele de comparatie ale "Andrada Stan" se observa cum ca sunt poze trase in aceasi zi...a se observa ca in stanga capului, pe masuta sunt 2 tuburi (probabil de spuma si fixativ)..in aceleasi pozitii..in ambele fotografii...deci clar sunt mese aplicate ca lipseste feonul intr-una din poze..:)))...si asta e un alt amanunt la alte sute postate atat aici cat si pe alte forumuri...

    RăspundețiȘtergere
  9. este vrajeala.Planta f rara care se gaseste doar acolo.Daca ar fi asa acum s-ar crea plantatii cu planta respectiva si produsul s-ar gasii in farmacii sau la plafar.Si la mine a inceput sa se rareasca parul dar am inteles ca pana la ora actuala nu exista un leac concret impotriva calvitiei.Puteti incerca leacurile babesti gen usturoi,ceapa,ardei iute,urzica,brusture,ulei ricin,ulei masline etc dar sfatul meu este sa nu aruncati cu banii aiurea.Credeti-ma ca omul care va gasii leacul v-a revolutiona lumea.Cei care vand rahatul asta sunt doar niste baieti destepti care se vor imbogati pe seama naivilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista transplant, si la bioderm un tratament cu laser, dar majoritatea nu isi permit si incearca toate porcariile.

      Ștergere
  10. Buna , Am luat si eu un produs am folosit o data...a mai folosit cineva ?iti face rau? la prima spalare ii ok nu am patit nimic dar la a2 a imi este teama :)) ... pls raspunde-ti

    RăspundețiȘtergere
  11. nu luati mai ca n-au nr de telefon,n-au sediu, is toate cusute cu atata alba, de parca n-am fi auzit la tv sau ar fi stiut doctorii. fix acuma sa descoperit " o planta":)) cand in laboratoare se fac studii de zeci de ani si se stie exact problema. nu cumva te si tine in viata la nesfarsit? ca eu asha deduc

    RăspundețiȘtergere
  12. Dupa cate am citit...nu as lua nici daca ar fii bun la cv:))

    RăspundețiȘtergere
  13. am comandat si eu produsul, acum am mari semne de intrebare , oare ce sa fac

    RăspundețiȘtergere
  14. Baietii care cumpara asa ceva , informati-va inainte de a da banii la niste excroci. Ia cititi aici, daca nu e deja prea tarziu, si ati cumparat deja:http://forum.softpedia.com/topic/950657-tratament-impotriva-caderii-parului-cu-fullfix/

    RăspundețiȘtergere
  15. In unele poze se vede clar ca e vorba de implanturi. Fiti atenti la ranile vizibile si la alinierea perfecta a firelor de par.

    RăspundețiȘtergere
  16. Fratilor........eu am postat unele comentarii pe pagina lor.......comentarii care nu au fost pe placul lor pt ca le spuneam fresh in fatza ca nu cred........si..........au fost sterse de fiecare data.In plus.......daca urmariti.........sunt aceleasi comentarii ale lor......dar care se repeta........modificandu-se doar data.In rest nimic.O vrajeala romaneasca.Eu am incercat sa caut produsul in SUA,acolo unde se presupune ca ar fi mama lor......dar dna aia........mare doctor nu stie nimic de asta.E ras cu ei!!!!!!!.........deci E TEAPA !!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Partea nasoala ca au devenit atat de disperati incat cauta forumuri si linkuri in care se discuta cum ca produsul e o mare teapa (ca 99,9% din produsele magice de "regenerare" a parului si pretind ca l-au incercat si ca e foarte bun. Sa va stric un pic magia: daca cineva inventeaza un asemenea produs, va fi stirea nr. 1 in toate agentiile de presa pt cel putin o luna de zile. Veti vedea actori ca Bruce Willis sau politicieni ca Basescu laudandu-i pe cei care l-au creat. Nu veti afla doar din niste pagini obscure, cu oameni obscuri si cu vanzari mai mult decat obscure (si fie vorba intre toti, ILEGALE).

    RăspundețiȘtergere
  18. eu il folosesc se pare ca functioneaza dar inca nu pot sa ma pronunt la 6 saptamani sa indesat parul si se pare ca creste puf unde nu era se ingroasa firele si se inegresc dar nu stiu daca nu va mai pica din nou

    RăspundețiȘtergere
  19. E O MARE SARLATANIE....EU AM LUAT 2 FLACOANE SI NIMIC !!!! E TEAPA CLAR !!! RECIPIENTELE NU SUNT SIGILATE !!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Am folosit 3 flacoane(pentru ca erau la reducere-407 lei) si parul imi cade la fel ca inainte!Va sfatuiesc sa nu faceti aceeasi greseala ca mine!E TEAPAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. OARE DE CE NU-I POATE GASI POLITIA SA-I ARESTEZE???/ SA MEARGA PE URMELE LOR !!!

    RăspundețiȘtergere
  22. ...ei spun ca va opri caderea parului si ca va reveni la culoarea de tanar. eu am cumparat 2 flacoane. l=am folosit 3 luni. nu opreste caderea parului, nu revine la culoarea din tinerete. cateva schimbari sant. nu merita pretul. de restituit.........e cam complicat. pe factura primita ai un numar de telefon si o adresa a firmei de curierat. asa cum e si economizorul de benzina, economizorul de curent. produse pentru prosti.

    RăspundețiȘtergere
  23. DIN PACATE TOT CE S-A SCRIS MAI SUS E ADEVARAT ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! MA INTRISTEAZA CA DZEU INGADUIE SA FACA SEMENII NOSTRII ASEMENEA MARSAVENIII ! ! ! ! ! DAR EL STIE CE E MAI BINE SI CUM E MAI BINE:SI CE SI MAI SUPARATOR CA TE STRESEAZA SI CU MAILURI SA MAI CUMPERI,SA PUI BOTU SI NICI MACAR NU POTI SA DAI CU REPLICA ! ! ! NU AU ADRESA , NU AU NR D TELEF,NU AU SEDIU,N-AU IDENTITATE, NU LE POTI "MULTUMI"PENTRU "SERVICIILE" LOR . SANT INDIVIZI DE CACAO, FARA CARACTER,MACAR 10; 15%DACA TE-AR AJUTA ! PANA SI SOFERUL CARE DISTRIBUIE TE DUCE CU ZAHARELUL . . .DOMNILOR DE LA FULLFIX ! EU VA DORESC SA VA BUCURATI DE BANI DIN VANZARI TOT ASA DE MULT CUM NE BUCURAM NOI DE EFECTELE "MIRACULOASE"ALE PRODUSULUI VOSTRU DE RAHAT,SPER SA MURITI IN CHINURI ! ! ! ! ! !

    RăspundețiȘtergere
  24. Am comandat si eu 3 doze pentru o cunostinta din Olanda si cand am vazut cum a ajuns la mine ,le-am refuzat pentru ca erau toate 3 intr-un plic sigilat cu 3 capse metalice ,plicul era rupt incat am scos cu usurinta un flacon si am constatat ca era nesigilat si pe jumatate gol.
    Nu este admis ca un colet sa vina asa !!! Continutul sigilat creaza suspiciuni ,dar unul nesigilat ,poate sa umble oricine si sa inlocuiasca solutia .Sfatul meu este sa fiti f. atenti !!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce pacat ca n-am cautat inainte pe net info despre fulfix asta, eu am luat doar 1 flacon, da tot imi pare rau dupa bani !
    Oare Curierul nu poate fi interogat despre expeditor ?

    RăspundețiȘtergere