sâmbătă, 7 decembrie 2013

www.rcs-rds.ro - lista câștigătorilor la tombola Digi

La Tombola Digi, dacă ești abonat, ai mii de premii de câștigat: 200 televizoare Led, 150 smartphone-uri plus abonamente (12 luni) Digi Mobil, 100 tablete plus abonamente (6 luni) Digi Net Mobil, 100 tablete,  300 decodoare HD plus abonamente (12 luni) Digi TV, 140 stickuri Net Mobil plus abonamente (6 luni) Digi Net Mobil, 140 abonamente Digi Net Fiberlink 1000 (12 luni), 100 laptopuri plus abonamente (6 luni) Digi Net, 420 premii pentru copii sunt puse la bătaie în concursul de Crăciun organizat intre 16 și 22 decembrie 2013.
Urmărește la Digi24 extragerile zilnice și descoperă dacă ai câștigat.
Lista câștigătorilor poate fi vizualizată într-un mod dinamic pe www.rcs-rds.ro. Nu trebuie să cauți ziua și să te uiți dacă ești printre câștigători. Aveți un tool senzațional, se cheamă search. În dreapta paginii concursului la tab-ul câștigători puteți căuta câștigătorii după nume sau după cod client.
Că tot se plâng mulți că este o făcătură, fac apel la cei care au câștigat să posteze informații despre premiul pe care l-au câștigat și modalitatea de a intra în posesia acestuia.
RCS & RDS vă urează Sărbători Fericite și vă mulțumește că sunteți abonat la serviciile Digi.

14 comentarii:

  1. unde este lista? ne purtaţi de la ANA la CAIAFA... este un balon de săpun!

    RăspundețiȘtergere
  2. laura-militari residence22 ianuarie 2013 la 20:42

    eu am castigat un TV LED,initial si eu am crezut ca e o cacialma,pana am ridicat premiul de la sediul din Libertatii pe 3 ianuarie,pe 22 decembrie m-au sunat si am vb in direct la Digi 24 tv

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu.am castigat niciodata la rds-rcs oare cer prea mult , sint abonat de multi ani buni si nimic......

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu exista nici o lista. Am convingerea ca trimiteti sperante desarte pentru folosul vostru cit mai mare

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu găsesc vreo informaţie. În acest caz firma RCS+RDS are acelaşi comportament golănesc ca şi cei care te sună să te anunţe că ai câştigat un premiu.

    RăspundețiȘtergere
  6. afisa-ti losta cum trebuie ,ce tot ne aburiti cu search??

    RăspundețiȘtergere
  7. Am cautat lista.Nu pretind sa fiu eu vreun castigator,desi am state veghi de super abonat la rds,(tv,net,telefonie fixa si mobile-doua abonamente
    ).Nu am gasit nici o lista.

    RăspundețiȘtergere
  8. De ce, nu dati nici-un raspuns la comentarile facute?....si sa stiti ca multa lume nu va crede,prea sunt umflate premile acestea.

    RăspundețiȘtergere
  9. De ce nu raspunde nimeni la comentarii?.....si premiile sunt cam umflate ca sa ne ia ochii,unul cistiga si alti zeci de mii ramin cu buzele umflate!!!!
    Eu va urez ...Sarbatori Fericite !!!....si la cei fericiti ,dar si la cei nefericiti.

    RăspundețiȘtergere
  10. de ce dupa atatea comentarii nu dati un raspuns? lista voastra este o pacaleala acum de sarbatori.

    RăspundețiȘtergere
  11. da , aceeasi intrebare as pune: unde este lista cistigatorilor ? eu nu am reusit sa o gasesc .de ce? cine si cum castiga ?


    RăspundețiȘtergere
  12. Avetu un raspuns la cele solicitate mai sus ???

    RăspundețiȘtergere