sâmbătă, 7 decembrie 2013

Prostagutt Forte, Artoseocor și Regecor plus Mărin Cornea

N-am mai văzut în viața mea atâta promovare pentru câteva produse de teleshopping cum am văzut la Inedit TV. Am avut curiozitatea să aflu ce canale sunt ascunse în lista programelor furnizate de operatorul de cablu și am dat de Inedit TV. Este vorba de Prostagutt, Artoseocor și Regecor. Toate au legătură cu Mărin Cornea despre care auzisem despre tratamentul lui minune cu care a trecut peste probleme de sănătate și căderea părului. Nu știți cine e Marin Cornea? E un interpret de muzică populară care aparent stă în spatele  postului Inedit TV.
Regecor este produsul benefic pentru calviție. Tratamentul Regecor costă în jur de 220 lei și promite pe lângă oprirea căderi părului, regenerarea acestuia.
Artoseocor este destinat tuturor tipurilor de reumatism.
Iar Prostagutt Forte este un produs german pentru afecțiuni ale adenomului de prostată.
Articolul este are menirea de a împărtăși experiențe avute cu cele 3 produse. Vă aștept cu păreri, completări și comentarii referitoare la Marin Cornea, Prostagutt Forte, Regecor și Artoseocor.

3 comentarii:

  1. in romania toata lumea face supliment alimentar pentru toate bolile.

    sunt multi prosti care dau bani la sarlatani.. cantaretul de po[pulara se pricepe la tratamente.. ce studi are ?


    sarlatani

    RăspundețiȘtergere
  2. pacaleala.clar
    am incercat regecor.e teapa

    RăspundețiȘtergere
  3. Suna cam ciudat : <>: adenomul este deja o afectiune. N-ai auzit de pleonasme?!

    RăspundețiȘtergere