joi, 2 ianuarie 2014

Hair Tonic Forte - soluție împotriva căderii părului

Hair Tonic Forte este un produs care stopeaza caderea parului, o solutie care in plus pe langa avantajul stopării căderii părului, regenereaza, tonifică și hrănește firul de păr.
Ce ingrediente are Hair Tonic Forte?
- lăptișor de matcă. Acest ingredient acționează la oprirea căderii părului
- palmier pitic. Acțiune: antiinflamator
- urzica. Proprietățile acestei plante sunt cunoscute de zeci de ani ca fiind benefice pentru păr.
De unde se poate cumpăra Hair Tonic Forte?
Puteți comanda acest produs online de pe site-ul www.hairtonicforte.ro
Cât costă Hair Tonic Forte?
Depinde de numărul de flacoane comandate, Hair Tonic Foarte are prețul de 99 lei pentru un flacon, 169 lei pentru 2 flacoane. Lista completă de prețuri o puteți consulta pe site-ul menționat mai sus.
Ce comentarii aveți despre acest produs? Voi, cei care l-ai încercat, aștept păreri pro și contra.

5 comentarii:

  1. buna,se face livrare de produs in RMoldova?

    RăspundețiȘtergere
  2. si daca cumpar unul la 99 de lei are acelasi efect ca cel la 223 lei?

    RăspundețiȘtergere
  3. Bag în soluția voastră ca nu e buna de nimic am dat 200 de Ron pe apa parfumata HOȚILOR. .

    RăspundețiȘtergere
  4. eu tocmai ce am inceput sa folosesc produsul sper sa aiba efecte...dar am o intrebare si va rog sa imi raspundeti cine stie...eu am inceput sa fac si un tratament cu pastile, ptr stoparea caderii parului, este bine daca folosesc si pastile, si hair tonic in acelasi timp???

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am folosit pina acum 3 flacoane de Hair Tonic Forte dar numai primul a dat rezultate vizibile desi nu prea spectaculoase.
    Cred ca este o problema de stabilitate a solutiei din flacon in timp.
    Nu rezista prea mult si la ultimul flacon deja avea un miros inacrit.
    Poate din cauza ca l-am tinut la temperatura camerei si acum cu caldurilea astea din August s-a degradat compozitia.
    Am folosit si REVALID Forte fiole intre sapalari.

    RăspundețiȘtergere