sâmbătă, 1 februarie 2014

Concurs L&M 2014 - 4 coduri trimise si ai sanse la o Dacia Duster

In perioada 3 februarie - 4 august 2014, L&M desfasoara o campanie promotionala prin care incearca sa rasplateasca fidelitatea clientilor sai prin premii neasteptate. Trimite codurile găsite prin SMS la 1820 si ai sanse la marele premiu: una din cele 60 de autoturisme Dacia Duster. Sansele la aceste premii sunt direct proportionale cu 4. Adica la fiecare 4 coduri trimise ai sanse la marele premiu. Din pacate nu este si o modaltiatea online de a introduce codurile asa ca SMS-ul reprezinta singura modalitatea de a te inscrie in concurs.
Pentru primii 50 de participanti care au cele mai multe coduri trimise Zeita Norocului se tranforma in Zeita Premiilor garantate: 50 de biciclete. Alte premii: 100.000 de premii instant. Detalii despre mecanismul complet al promotiei puteti afla sunand la 021.308.83.86.

173 de comentarii:

  1. trebuie trimise toate 4 o data sau 4 sms-uri separate?

    RăspundețiȘtergere
  2. si daca nu se fac publici castigatorii prin mass media ,inseamna ca toata promotia este un bluf sau o spaga mascata pentru anumite persoane!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim trebuie trimise separat

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce nu ne dati un sait unde sa trimitem coduri la promotie.

    RăspundețiȘtergere
  5. primesc biciclete primii50cei mai rapizi sau cu cele mai multe coduri trimise intr-o luna?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu castiga PROSTII daca nu sunt PATRONI !

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunteti partinitori si mincinosi

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am trimis aproape 60 de coduri intro luna.si pana acum nimic.voi cate coduri ati mai trimis.sunt curios.sau este cineva care a castigat ceva? Sigur astia vor sa-mi dea dusterul:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am trimis peste 60 luna asta si pana acum mi au dat decat un cod bonus.chiar sunt curios in continuare,

    RăspundețiȘtergere
  10. din cate inteleg din regulile concursului sant alocate 10 masini lunar.e cineva norocosul sau astia fac misto de noi!as vrea sa cunosc macar 1!

    RăspundețiȘtergere
  11. exista cineva care a castigat ceva ?

    RăspundețiȘtergere
  12. da am castigat o masina

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am trimis 62 de pe un telefon si dintro data am primit un medaj ca nu mai pot participa cu acel numar de telefon,am sunat pe infoline si mi au zis ca daca de 5 ori consecutiv trimiti cate 10 pe zii,automat esti dat afara din joc..E o porcarie de ce nu pun pe net regulamentul? Acum o bag coduri dintrun alt numar ,in total in luna asta am trimis peste 100 de coduri daca nu castigi macar o bicicleta,nu mai fumez LM niciodata :) ,apropo de 8 ani fumez eu si nevasta mea LM....

    RăspundețiȘtergere
  14. Pt.cel care sustine ca a gastigat o masina...va rugam,mai multe detalii.cam cate coduri a trimis,dupa cat timp a ridicat premiul,a trebuit sa plateasca impozit pt. masina castigata?persona,pana acum cred ca toata campania nu este decat un mare blufff.

    RăspundețiȘtergere
  15. De ce nu publicati casticatorii,suntem doi fumatori de LM si am trmis 80 de coduri fara a primi nici macar un mesaj,s-ar putea sa pierdeti multi clenti cu acest concurs dubios.

    RăspundețiȘtergere
  16. ce fel de masina,ca sunt mai multe feluri...

    RăspundețiȘtergere
  17. Concursul asta, ca si multe altele, este o vrajeala de splat banuti.
    Asta cu 10 coduri intr-o zi este o vrajeala pentru prostime.
    Eu fumez aproape 3 pachete pe zi si nu am trimis codurile pana acum, si acum trebuie sa trimit doar zece pe zi.
    Care e faza? Le-am gasit la gunoi?
    In final spun asa, poate le-am bagat destui bani in buzunar si e timpul sa ne mai lasam si de fumat.
    Asta este un motiv bun sa ma las.
    Dupa ce ca le bag 300 de euro lunar in buzunar mai dau si SMS-uri asa ca sa le rotunjesc putin salariile celor de la infoline.
    Hai, mai trimiteti coduri, poate castigati o tura in jurul blocului !

    RăspundețiȘtergere
  18. da am castigat o masina de ... tocat chinezeasca. deja s-a defectat.... este la gunoi

    RăspundețiȘtergere
  19. si eu trimit 60 pe luna si nimic e pacaleala romaneasca daca niimeni nu a cistigat

    RăspundețiȘtergere
  20. Am trimis peste 200 de tichete.nam castigat nimic.este cineva care a castigat ceva?astia ne fura pe fata

    RăspundețiȘtergere
  21. Incep si eu sa cred ca-i teapa. N-am trimis multe coduri, dar faptul ca numele castigatorilor nu se face public nicaieri mie mi se pare cel putin dubios, ba chiar revoltator. Nu exista un site al campaniei, iar pe site-ul Philip Morris - sectiunea despre Romania - nu apare nimic despre vreun concurs.

    RăspundețiȘtergere
  22. E teapa mare nu cred ca a castigat nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  23. Si eu cred asta,Am trimis peste 100 coduri in luna precedenta si nu am castigat nimic.

    RăspundețiȘtergere
  24. Este de-a dreptul jenant tot "concursul"- concursul lui peşte.
    Faptul ca nu se publica nici regulament, nici castigatori- e mai clar ca bună ziua că e o MARE FRAIEREALĂ.

    RăspundețiȘtergere
  25. MA NU STIU CIT II DE ADEVARAT CONCURSUL ASTA DAR EU TRIMIT CODURILE IN CONTINUARE DACA NU CISTIG NIMIC SI SE TERMINA CONCURSUL SI NU AM AUZIT DE LA NUMENI CA O CISTIGAT CEVA EU II DAU IN JUDECATA CA DE 15 ANI FUMEZ LM SI CHIAR BUNA FAZA AR FI ANUNTAT O TELEVIZIUNE

    RăspundețiȘtergere
  26. am trimis 83 de coduri , nu am primit nimic si mi-a suspendat si numarul nu mai pot trimute msj, pe motivul ca am trimis cate 10 mesaje pe zi in termen de 5 zine

    RăspundețiȘtergere
  27. pt anonim din 26 martie:
    Cred ca ai castigat o masina .... de tuns oua .... ca tot vine Pastele !!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Am castigat 2 scrumiere premii instant ridicate de la magazinele INMEDIO in rest nimic doar coduri bonus.

    RăspundețiȘtergere
  29. anonim da e un concurs bun eu am gastigat 1 duster cu 4 coduri

    RăspundețiȘtergere
  30. eu am luat duster 4 cod nu e minciuna sunteti voi prosti va dati mari ca ati trimis coduri

    RăspundețiȘtergere
  31. nu zau mai acesta care ai castigat Dusterul. Vezi ca nu e frumos sa minti in postul pastelui..pune un link cu o poza cu masina.....Oare cine are lista câștigătorilor ca sa ne dam si noi seama ca nu e teapa? trebuie contactat ceva sef de la PHILIP MORRIS? ...apropo am trimis mai mult de 200 de coduri de cand a inceput asa zisul concurs si bine-nteles ca nimic....ar fi buna faza cu televiziunea...din cate stiu orice concurs trebuie sa aibe un regulament si sa fie totul transparent...

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce inseamna la ei TARIF NORMAL? (am Cosmote)

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce Inseamna Frate la ei tarif normal ? :))

    RăspundețiȘtergere
  34. catre acei 2 anonimi care sustin ca au castigat cate un duster cu doar 4 coduri....lasati-o mai moale(sincer cred ca sunt 2 persoane din spatele concursului..care nici nu au avut inspiratia de a lasa niste date fictive in comment pt a-i prosti pe ceilalti)
    in rst subscriu ideii celorlati ca un concusr adevarat trebuia sa fie mai transparent!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. Eu va recomand sa va apucati toti de munca si sa va lasa-ti de fumat ca astia va i-au banii odata pe tigari si odata pe sms-ul care il trimite-ti ! Daca sunte-ti baieti destepti face-ti si voi un calcul cate sms-uri se trimit inmultite fac de 3-4 ori mai mult decat valoarea premiile care se dau (daca se dau si nu este manaraie) asa ca tot o afacere banoasa este si concursul ! Nu mai fiti naivi ca daca era un concurs adevarat nu va lua bani pe sms !

    RăspundețiȘtergere
  36. Salut. Eu am castigat o cana termo rezistenta si 2 brichete le-am ridicat la Lukoil.

    RăspundețiȘtergere
  37. am triimi 60 pe luna si duar o briketa

    RăspundețiȘtergere
  38. salut, eu am cistigat azi o cana !

    RăspundețiȘtergere
  39. in ce zi a luni se trage frate......

    RăspundețiȘtergere
  40. anu trecut dupa un concurs dasta PHILIP MORRIS in constanta a schimbat tot parcu auto asa ca este o mare teapa

    RăspundețiȘtergere
  41. eu am castigat anul trecut la promotia lm un telefon si aam trimis 70 coduri.mi l a adus un agent de la philip morris acasa.in schimb anul acesta n am castigat nimic, si nici tichete cu premii instant nu am gasit..

    RăspundețiȘtergere
  42. ba tata a trimis 70 coduri si nu a castigat nimic

    RăspundețiȘtergere
  43. si tata a castigat o amarata de lanterna

    RăspundețiȘtergere
  44. eu am mai auzit ca au cstigat unii biciclete,au trimis minim 6 coduri pe zi

    RăspundețiȘtergere
  45. Eu nu cred ca tine de cate coduri intorudcem ci totul tine de noroc. Se nimereste sa ai codul bun castigi, nu-l ai nu castigi nici cu 100 de coduri.

    RăspundețiȘtergere
  46. Si eu am castigat o lanterna multifunctionala. Acum astept sa ma contacteze sa vad cum intru in posesia ei...

    RăspundețiȘtergere
  47. PHILLIPS MORRIS sa ardeti ca tigarile voastre, sa platiti daune morale cit bugetu SUA si URSS inpreuna manglitori inputiti

    RăspundețiȘtergere
  48. Am castigat o bicicleta este foarte faina intr-adevar a trebuit sa trimit cate 8 coduri pe zi de pe alt nr de telefon, primul mi-a fost blocat pt ca am trimis cate 10 ca si antevorbitorii mei, si s-a cunoscut si la factura dar a meritat am vazut pe net pretul uneia asemanatoare este de 680 lei aproximativ. Am vazut si tocmai.ro una cred ca si tipul acre o vinde a castiagat-o altfel nu se explica pretul asa de mic si calitatea ei (noua)

    RăspundețiȘtergere
  49. nesimtiti si mincinosi!!!macar m-am lasat de fumat,asta mi-e tot castigul

    RăspundețiȘtergere
  50. Salut, nu reusesc sa trimit mesajul, am cartela Cosmote cu extraoptiune activata, daca e tarif normal ar trebui sa ia din sms-uri nu ? Trebuie sa am neaparat credit separat pt. asta ?

    RăspundețiȘtergere
  51. Am si eu o intrebare pentru cei care au castigat. Cum ati fost anuntati? Telefonic? De la ce numar?

    RăspundețiȘtergere
  52. am trimis 180 coduri intr.o luna si nu am castigat NIMIK....cred ca este o mare-mare teapa....

    RăspundețiȘtergere
  53. sunt tepari, jocul asta s-a mai jucat acum vre-o cativa ani, si .....exact ca si acum " NIMIC", isi bat joc de noi. Sa faca public macar o persoana care a castigat pana acum o masina. MAREEE FRAIEREALA !!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  54. Este mare tzeapa pentru ca am trimis aproape 500 de coduri de pe 4 nr de tel si nu am castigat nimic.Treaba e ca indiferent ce ai spune ei au de castigat, atat din sms-uri cat si din tigari.SINGURA CALE ESTE SA TE LASI DE FUMAT SI DE TRIMIS CODURI.SI MAI MULT PENTRU CEI CARE AU MAI TRIMIS SA POSTEZE CAT DE MULTE MESAJE POT, MACAR ANTIRECLAMA SA LE FACEM CU CONCURSUL ASTA CARE NU S-A TERMINAT INCA.

    RăspundețiȘtergere
  55. am si eu in jur de 350 de coduri si nu am gasit nici unul cu mesajul ''ai castigat un premiu instant''..e cv la mijloc...si am cumparat tigar din mai multe locatii,judete!!!!cel care a castigat o bicicleta cu 8 coduri per zi atunci ar trebui sa trimitem 8x31(zile)=248 de coduri per luna..deci chiar daca ati trimis 180,200 ,500(de pe 4 nr de tel.) de coduri nu ati fost in primii 50 de participanti cu cele mai multe coduri inscrise!!!!oricum e fff ciudat ca nu au un site unde sa afiseze castigatorii,facand o comparatie cu Marlboro,parte din P.M.!!!

    RăspundețiȘtergere
  56. Salut am trimis 200 de coduri si am castigat o bicicleta . M-au sunat sa imi ceara datele acuma sa vad dak soseste:)

    RăspundețiȘtergere
  57. Trebuie sa tr de pe acelasi nr de tel si maxim 9 pe zi

    RăspundețiȘtergere
  58. stie cineva ce model de bicicleta e???sau pretul ei???

    RăspundețiȘtergere
  59. am castigat un briceag dar nu am de unde sa-l ridic..oriunde ma duc la rompetrol imi spune ca nu au cartoane pe care ar trebui sa le completez..si sa mai incerc si in alte zile...sa-i fut in gurita.

    RăspundețiȘtergere
  60. sa va ia dracu cu concursul vostru sfat NU MAI TRIMITETI CA E VRAJEALA eu am trimis 10 coduri intro zii si mau si blocat

    RăspundețiȘtergere
  61. e o mare minciuna eu am trimis fffffffffff multe coduri si nimik ba chiar mau blocat de ce nu pot sa imi dau seama

    RăspundețiȘtergere
  62. o intrebare pentru cel ce a castigat bicicleta: de pe ce numar ai fost apelat?

    RăspundețiȘtergere
  63. salut . acum am trimis si eu un cod , verificand soldul inainte si dupa , costul unui sms e de 0.05$ . valabil doar sms-uri platite din credit , nu si cele cumparate prin oferte sau alte optiuni ( am orange prepay )

    RăspundețiȘtergere
  64. vrajeala asa-i !!!!!!!1
    fumez de 10 ani LM si ...... si atat......fara premii
    nu cred ca e ceva adevarat cu castigurile deoarece nu exista publicata lista cu castigatori

    RăspundețiȘtergere
  65. e pe bune ..astazi a venit curierul si mi-a adus bicicleta castigata

    RăspundețiȘtergere
  66. Spune-mi si mie de pe ce numar ai fost apelat de ei. Am avut si eu niste apeluri de la un numar pe care nu pot sa sun.

    RăspundețiȘtergere
  67. Am mai intrebat aici de numar dar vad ca nu i-mi raspunde nimeni

    RăspundețiȘtergere
  68. Eu am trimis 40 de coduri şi am câştigat o cana....pe care nu am putut să o iau de la rom petrol......

    021 308 83 86
    Acesta este nr din mesaj.



    RăspundețiȘtergere
  69. EU AM TRIMIS IN JUR DE 600 DE CODURI.........SI O MARE MUIE CE MI-AM LUAT..........DACA INMULTESC 600 X 0.5CENTI = 30 EURO............O MARE TEAPA..........

    RăspundețiȘtergere
  70. AM SA-I CONTACTEZ SI AM SA LE CER O NOTA EXPLICATIVA IN LEGATURA CU CASTIGATORIII ACESTUI CONCURS...........DACA NU MA VOI ADRESA ANTENE-I 3

    RăspundețiȘtergere
  71. pai nu ati anvatat smecheria? fraieri castiga tigari si smecheri castiga masina,cum ar fi o ruda,un frate un var si tot asa,chiar de nu fumeaza ei tot castiga.traim an romania fratilor trezitiva la realitate

    RăspundețiȘtergere
  72. Chiar e pe bune concursul!de exemplu anul trecut am castigat un telefon samsung young iar anul acesta am castigat o bicicleta si o cana termoizolanta.Bicicleta a fost livrata prin curier.E Marca Velors ,cod 2450B.cana inca nu am ridicat-o.Cu stima...........

    RăspundețiȘtergere
  73. Eu am trimis peste 100 de coduri si n-am castigat nici macar o bricheta...

    RăspundețiȘtergere
  74. Concursul la L&M e o mare pacaleala si o mare bataie de joc. Au gasit o solutie inedita de a-si schimba parcul auto

    RăspundețiȘtergere
  75. Eu am castigat un dastar e pe bune cu 1 sansa

    RăspundețiȘtergere
  76. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  77. geoico, sunt sigur ca esti unul din distribuitorii produselor Phillip Morris. Am trimis in jur de 150 mesaje si un mare fas am castigat

    RăspundețiȘtergere
  78. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  79. Mult noroc in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  80. Cei bogati nu participa la concursuri de genul asta. AM TRIMIS 200 SMS PANA IN PREZENT SI AM CASTIGAT O ...

    RăspundețiȘtergere
  81. eu am trimis aproape 100 de coduri dupa care nu am mai trimis ca sa mai strang sa nu trimit zilinik, dupa vreo 3 saptamani am inceput sa trimit iara si mi-au trimis inapoi sms ca si cum atunci ar fi prima oara cand trimit cod....................vrajeala cu castigu

    RăspundețiȘtergere
  82. Ce sa zic,niciodata nu cred ca o sa faca publicitate la ac concurs,in toata lumea e campanie antifumat si voi vreti lista de castigatori,si numai bani aruncati pe tigari si coduri

    Bleah.

    RăspundețiȘtergere
  83. Frate si eu am trimis 10 coduri pe zi si dupa 5 zile pauza...participare restrictionata pana la finalul campaniei...ce cacat...o sa sun maine sa vad care e treaba...sa vad de ce nu au un regulament pe net...iar daca nu ma multumesc raspunsurile lor o sa ii dau in judecata.

    RăspundețiȘtergere
  84. Unde sunt cele 50 de biciclete lunar, unde sunt cele 100.000 de premii instant?

    RăspundețiȘtergere
  85. unde pot scrie codurile, nu arata nicaieri

    RăspundețiȘtergere
  86. Eu ii dau in judecata cine vrea sa se alature sa ma contacteze la nr 0741147918,sunt niste hoti ,avocatul mi-a zis ca avem sanse mari de castig daca suntem mai multi

    RăspundețiȘtergere
  87. Azi am fost sunat,ca am primit premiul garantat adic o bicicleta,mi-au cerut datele si au zis ca in termen de 45 zile lucratoare curierul va aduce la mine.Si eu eram pessimist in privinta jocului am si scris aici pe inceputuri,cand nu castigam,acum in luna iunie am trimis in fiecare zii cate 9 coduri si iata m-ai venit norocul.Sper ca la 4 iulie sa-mi sune iarasi ca am castigat si Dusterul :)

    RăspundețiȘtergere
  88. CASTIGATORII SUNT PREZENTATI IN ANUMITE MAGAZINE,PE PANOUL LOR , CU URMATOAREA FORMULARE
    "ECATERINA C. DIN BUCURESTI ", DECI NU EXISTA POSIBILITATEA DE A GASI CEVA DESPRE EI , ADICA GEN FACEBOOK,TWITER s.a.m.d. SUNT DIRECTIONATE SPRE ANUMITE PERSOANE FARA NICI UN DIBIU !

    RăspundețiȘtergere
  89. da nu exista un sait pe care se pun codurile ca nam bani sa-mi incarc cartela

    RăspundețiȘtergere
  90. Nu exista nici un said :( incarcati cartela ... si trimite la 1820 codul respectiv. Macar tu sa ai bafta

    RăspundețiȘtergere
  91. Vrajeala curata am tr din martie peste 600 de coduri apsolut nimic.luna terecuta am tr cate 8 si 9 coduri pe zi na castigat nimic.este teapa mare.asa se face un romania se fura la greu.minciuni la greu.

    RăspundețiȘtergere
  92. CITITI INAINTE SA ACTIONATI!!! E MINCIUNA SAU MAI BINE ZIS BATAIE DE JOC. CODURILE SUNT INVALIDE DEOARECE SUNT DE ANUL TRECUT! FITI CU BAGARE DE SEAMA

    RăspundețiȘtergere
  93. Eu am castigat bicicleta cu 80 de coduri in luna aprilie.

    RăspundețiȘtergere
  94. Dupa ce mi-am adunat coduri pe toata perioada concursului si am fost pacalit prin aceasta publicitate falsa , sa cumpar produsele marca L&M , atunci cand ma hotarasem sa le introduc ...surpriza ... nr de telefon mi-a fost blocat !!! Am ramas cu aproape 200 de taloane fara a mai avea posibilitatea sa le introduc din acest motiv ! Sunt hotarat sa depun reclamatii la ANPC si sa-mi recuperez banii ... va sfatuiesc sa faceti la fel pentru ca sanse sunt foarte mari in conditiile date : adica mi se permite sa bag 5 zile cate 10 coduri , dar apoi fara nici o avertizare esti scos din joc ! Daca este regulamentar sa bagi cate 10 coduri pe zi , dc sa fii suspendat ?

    http://www.anpc.gov.ro/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=96&Itemid=137

    RăspundețiȘtergere
  95. Firma foarte serioasa,ca si majoritatea de la noi....am cistigat o saltea de plaja,am fost contactata telefonic,urmind ca in data de 1 iulie sa ajung in posesia premiului.M-au mai pus si pe drumuri pe la firma de curierat din localitate,unde nu au stiut nimic de cadoul meu,Rusine sa va fie! Un client ati pierdut,si sper sa mai pierdeti multi!!!

    RăspundețiȘtergere
  96. A mai castigst cineva duster?

    RăspundețiȘtergere
  97. Vreau sa i-au si ieu legatura cu un castigator din luna iunie care a castigat o masina. Ieu am fost anuntat pe 5 iunie ca am castigat un duster si mi-au spus ca in termen de 45 zile lucratoare ma cheama sa o ridic . Nr meu este 0721971111"""

    RăspundețiȘtergere
  98. Am văzut pe tichetul din țigări ca sunt fotografiate si televizoare . A câștigat cineva un TV?

    RăspundețiȘtergere
  99. a castigat unu un duster albastru laureate pe benzina si l-a pus la vanzare pe tocmai.ro cu 10000euro. scria ca l-a castigat la LM

    RăspundețiȘtergere
  100. O mare hotie cu acest concurs

    RăspundețiȘtergere
  101. Cistigatorii, cum ati fost anuntati? Prin telefon de pe fix sau mobil. De la o alimentara cind am cumparat un pachet de tigari am primit o bticheta si un pliant in care erau trecute localitatea si judetul din care erau cite 10 cistigatori de Daster pe luna inclusiv mai

    RăspundețiȘtergere
  102. Te rog frumos sa imi spui si mie daca in luna mai este cineva din ARGES castigator.

    RăspundețiȘtergere
  103. Castigatori sunt anuntati dupa nr din talon pe data de 5 .Concursul e OK. Va urez success .Nu inteleg pe cei ce a castigat de ce Nu va spune si voua Eu am castigat un dastar pe data de 5 iunie totul e pe bune ***** succes.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,dupa cate zile ai fost chemat la Bucuresti?

      Ștergere
    2. Buna,de cate timp ai fost chemat la Bucuresti?

      Ștergere
    3. Sunt sigur ca ai castigat dar mai ai mult de asteptat masinele sunt deja inparcare la Philip Morris adresa exact cum scrie pe pachetul de LM Mai erau 10 masini sunt super.

      Ștergere
  104. In luna Mai este un castigator din Stefanesti-Arges

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc eu sunt I.G. Concursu e pe bune am castigato cu 1 sansa

      Ștergere
    2. Mulțumesc eu sunt concursul e pe bune mașina e super iti urez mult noroc

      Ștergere
  105. Si cate SMS ai trimis de ai castigat...

    RăspundețiȘtergere
  106. Castigurile instant vor fi introduse dupa 4 August 2014 :)

    RăspundețiȘtergere
  107. am sunat la ei si au is ca o sa publice pe data de 15 august intr-un cotidian national lista completa a castigatorilor! is foarte curios! cred ca e o mare teapa! cum a castigat ala ce zice mai sus o bicicleta cu 80 de coduri trimise cand eu am trimis cate 100 de coduri lunar si nu am castigat? LM sunteti de rahat!

    RăspundețiȘtergere
  108. Mai asta care te dai mare ca ai trimes. 100 coduri eu am trimes doar 5 coduri adica 1 sansa si am castigat un duster concursu e pe bune. E un concurs super si le multumesc decat sa dea un. BMW sau o alta masina scumpa Mai bine da mai multe masinele sunt super.

    RăspundețiȘtergere
  109. cind vine Dasterul, dupa 04.12.2014?????????

    RăspundețiȘtergere
  110. Si eu am trimis 130 de coduri si nik...

    RăspundețiȘtergere
  111. Asa spala banii cei de la Philip Morris

    RăspundețiȘtergere
  112. Buna ziua,dupa cate zile te sun de la PM ca poti sa mergi dupa masina?

    RăspundețiȘtergere
  113. Salut, dupa cat timp te suna cei de la PM cat poti sa mergi dupa masina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa 40 zile...

      Ștergere
    2. Știu ca aștepti dar durează si eu am așteptat te suna iei mașinile sunt deja in parcare la PM mai erau 10 durează mult cam 40 zile e belea

      Ștergere
    3. In care luna ai castigat masina?

      Ștergere
    4. In luna mai...m-au sunat pe 5 Iunie si m-au chemat sa o ridic pe 21 Iulie deci durează foarte mult...

      Ștergere
  114. Posed o impresionanta colectie de cartonase(peste 200) inscrise la concurs, si nici macar o bicicleta nu mi-au dat din cele 300 buc. puse la bataie. Neseriosi mai sunt cei de la PM cu acest concurs.

    RăspundețiȘtergere
  115. Eu am castigat 4 duster cu un cod. :)

    RăspundețiȘtergere
  116. Mare vrajeala este o minciuna

    RăspundețiȘtergere
  117. Bine ca sa terminat cu acest concurs de...
    Personal nu am sa mai fumez LM
    BANI cheltuiti pe SMS-uri.
    Seriozitate din partea organizatorilor=0

    RăspundețiȘtergere
  118. Eu zic sa ne lasam de fumat,asta e singurul castig.La genul asta de concursuti participa cine vrea,castiga cine trebuie! Cine e nebunul ala de fumeaza trei pachete pe zi si trimite 100 de sms-uri intr-o luna

    RăspundețiȘtergere
  119. AR FI BINE DE ANUNTAT UN POST TV CHEAR CA SUNTEM FURATI SI NU EA NIMENI IN CONSIDERARE TREABA ASTA

    RăspundețiȘtergere
  120. Sau facut de cacat cu concursul asta de cacat rusine

    RăspundețiȘtergere
  121. Cea mai mare teapa de concurs. Castiga cine trebuie evident nu cei care au participat. Bine, asa se intampla la fiecare concurs. Nu avem ce fa ce traim in democratie, globalizarea isi spune cuvantul. Deci eu am trimis 80 de coduri si nimic si le -am tirmis din martie pana pe 2 august.

    RăspundețiȘtergere
  122. Uite asa fac unii bani din SMS-uri fara sa fie verificati de nimeni.
    De data asta nu o să mai fumez acest tip de tigari(LM)
    Am trimis peste 200 SMS si am castigat experienta cu acest concurs de CACAT.

    RăspundețiȘtergere
  123. Ce sa zic eu,am trimis in aceasta campanie peste 600 de coduri,si cu o bicicleta m-am ales,e tare dubios treaba,si nu cred ca cu 4 coduri a castigat unii dusterul,eu am trimis in luna mai maximul ce poate fii trimis 9 coduri in fiecare zii si nu ma picat din 10 duster unul? e interesant..

    RăspundețiȘtergere
  124. unde naiba-i link-ul cu castigatorii?
    asta in ideea ca exista asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  125. castigatorii vor fi publicati in Romania libera din 15.09.2014. acum inca valideaza codurile si castigatorii vor fi anuntati telefonic.

    RăspundețiȘtergere
  126. e pe bune.eu azi am fost anuntat ca am castigat o bicicleta.

    RăspundețiȘtergere
  127. cate coduri ai scris ? daca zici ca ai castigat o bicicleta

    RăspundețiȘtergere
  128. cu cate coduri ai castigat bicicleta?

    RăspundețiȘtergere
  129. Poti sa spui cate coduri ai trimis daca ai castigat bicicleta?

    RăspundețiȘtergere
  130. Eu sunt ardelean si le iau incet ,amu stau calm si astept sa se publice castigatorii ,ca PM e companie de incredere...sau nu ?

    RăspundețiȘtergere
  131. am trimis 325 de coduri pt bicicleta

    RăspundețiȘtergere
  132. anonimul care spune ca a scris 325 coduri ori minte ori nu a numart codurile ...maxim de coduri inscrise pentru ultima extragere este de 319 coduri. 31 de zile x 9 coduri+ 4 zile ori 10 coduri = 319 coduri. Cine a citit regulamentul stie ce spun. Am castigat 2 biciclete. besenyeiistvan@yahoo.com daca vrea cineva biciclete la 450ron.

    RăspundețiȘtergere
  133. Unii castiga 2 biciclete si alti castiga experienta cu acest concurs de c....
    P.S Unde a fost publicat acest regulament ?

    RăspundețiȘtergere
  134. am calculat eu gresit.am trimis in prima zi 10 coduri iar apoi 9 coduri in fiecare zi

    RăspundețiȘtergere
  135. am trimis o gramada de coduri,cred ca ce-l mai bine voi castiga daca ma las de fumat,asa nu mai dau bani la alti

    RăspundețiȘtergere
  136. besenyei istvan, cate coduri ai trimis de ai castigat 2 biciclete?

    RăspundețiȘtergere
  137. Stimabile istvan, stai bine la mate.:) nu stiu cate coduri ai trimis de te-ai imbogatit cu 2 biciclete.

    RăspundețiȘtergere
  138. Hotie cu acest concurs, am trimis peste 250 SMS

    RăspundețiȘtergere
  139. NUMAI IN ROMANIA POTI VEDE ASTFEL DE CONCURSURI...
    HOTIE PE FATA

    RăspundețiȘtergere
  140. Cei mai mari hoti sunt cei de la PM
    In curand veti vede unde sau dus masinile...
    Unde sunt bicicletele(300 buc), unde sunt premile instant(100.000)
    Rusine sa va fie

    RăspundețiȘtergere
  141. Sunteti niste escroci ,am trimis o gramada de coduri si nu am castigat nimic, gata cu tigarile vostre de c....si de concursuri

    RăspundețiȘtergere
  142. Un control de la... nu cred ca le strica.

    RăspundețiȘtergere
  143. RUSINE MARE organizatorilor PM

    RăspundețiȘtergere
  144. Un concurs de tot r.....

    RăspundețiȘtergere
  145. Dupa finalizarea concursului au aparut castigurile instant.:) ( o cana)
    Concursurs si tigari de tot rahatu.
    RUSINE PM

    RăspundețiȘtergere
  146. niste excroci....Nu exista transparenta...

    RăspundețiȘtergere
  147. unde gasim lista cu castigatori????

    RăspundețiȘtergere
  148. este afisata la dna sau la protectia consumatorului....aste e o megateapa....tipic romaneasca

    RăspundețiȘtergere
  149. Nu va mai lasati pacaliti de concursurile-fantoma LM

    RăspundețiȘtergere
  150. Ce spuneti de un proces colectiv cu Philip Morris Romania și unul cu International pentru inselatoria asta cu concursul. Noi avem tot timpul iar ei au toti banii. Propunere valabila pentru toti cei care sunt de acord, care mai detin inca codurile trimise si telefonul de pe care au fost trimise codurile. Eu unul cred ca am avea de castigat. Se baga cineva?

    RăspundețiȘtergere
  151. Eu i-am reclamat la ANPC!

    RăspundețiȘtergere
  152. am trimis peste 250 si nimic.teapa pe fata le scoate ochii cu cate o cana,o bricheta si gata.fumez lm de vreo 15 ani si nu am castigat nimic.rahat pe bat.rusine sa va fie...

    RăspundețiȘtergere