miercuri, 5 martie 2014

Activ Zeolit Silicic in protectie si detoxifiere

Discursul unui om calm de la TV m-a facut sa ii ascult povestea si ideea care vrea sa o transmita. M-am oprit pentru un moment dupa ce m-am prins ca e o reclama la un produs naturist dar am zis daca tot am asteptat 1 minut ce ar fi daca l-as asculta pana la capat. Ei bine, povesti de adormit copii, anume un produs minune care te salveaza de orice. Numai daca nu ai avut pe cineva bolnav de cancer te-ai tenta sa cumperi un produs care cica previne si trateaza cancerul de prostata, de piele, bucal si faringian si alte tipuri de cancer. Ca daca ai fi avut mi-ai fi tras o palma incercand sa te conving sa-mi cumperi produsul. In alte ordine de idei, acest produs Activ Zeolit Silicic mai este bun in zeci de afectiuni avand la baza proprietatile mineralului zeolit. In plus pulberea de zeolit fina de 20 microni din Activ Zeolit SIlicic este imbgotatita cu silicic. Ambele minerale ofera un rol de protectie a cartilajului si oaselor. Acest lucru este testat si puteti avea incredere. Pentru restul nu va recomand nimic dar nici nu zic sa nu incercati. O cutie are pretul de 190 lei daca va bate un gand de a-l cumpara. Ati incercat Activ Zeolit Silicic? Chiar v-a ajutat sa scapati de afectiuni?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu