miercuri, 5 martie 2014

Recomandari seriale de urmarit in 2014

Pe masura ce trec anii, ideile regizorilor din SUA se risipesc pe aceleasi coincidente asteptate (salvatorul vine la momentul potrivit, nu mai tarziu si nici mai devreme) sau pe asa zise 'origins', o trecere in revista a evenimentelor petrecute inainte de actiunea din prezent (o abordare enervanta din punctul meu de vedere).
Niciodata nu mi-au placut comediile din seriale, astept din partea unui serial sa ma tina in priza si sa nu ma adoarma la ora 23:00, atunci cand am timp liber sa vad un film.

Ce va recomand eu, un fin cinefil, atras de mister, actiune si thriller:

1. Revenge. Chiar daca a ajuns la sezonul 3, povestea are potential pentru a fi transpusa intr-un nou sezon 2014 - 2015. Daca va plac povestile de razbunare si prietenie precum si dialogurile la un nivel mai elevat, atunci va recomand cu caldura Revenge.

2. Under the dome. SF, mister, actiune. Primul sezon s-a terminat. In toamna 2014 apare sezonul 2.

3. Banshee. Un orasel condus de un fals serif, in trecut hot sau mai bine zis si in prezent, trebuie sa lupte cu gangsterul provenit din populatia Amish.

4. True detective. Dupa nota de pe IMDB pare a fi de urmarit. Nu stiu ce sa scriu despre el ca inca nu l-am urmarit.

Astept si din partea voastra sa umplem lista de recomandari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu