miercuri, 30 aprilie 2014

www.planuri-mari.ro - concurs Pall Mall din 26 mai 2014

După câteva săptămâni în care campaniile promoționale au dispărut cu desăvârșire, luna mai aduce în prim plan promoția Pall Mall. Se pare că pentru fiecare campanie, cei de la Pall Mall înregistrează un nou domeniu, nu fac economie, astfel că pentru concursul ce se desfășoară din 26 mai 2014, toată învălmășeala codurilor Pall Mall se duce pe www.planuri-mari.ro.
Mecanismul concursului este unul clasic pe bază de coduri unice promoționale. Acestea se trimit online pe www.planuri-mari.ro. Dacă încă nu ți-ai făcut planuri de vacanță, Pall Mall te invită să îți alegi destinația de vacanță. Păstrează codurile din pachete, revino pe 26 mai pe planuri-mari.ro pentru a intra în concurs.
Anul trecut, Pall Mall a răsplătit fidelitatea clienților cu o promoție în care premiile acordate prin tragere la sorți au fost: 100.000 lei, excursii în Europa, weekenduri la o cabană la premii solide printre care cameră foto Canon, sistem Home Cinema Sony și premii instant: pachete și brichete.

Pentru validarea câștigătorilor e suficient să dețineți un talon cu care s-a intrat în promoție înainte de momentul câștigător. Lista câștigătorilor va fi actualizată pe planuri-mari.ro.

69 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. mam prictisit sa tot caut asa e codu astept ms pe facebook.com.C99NM37P. florin prelegee

      Ștergere
    2. Ce inseamna asta frate ?E blocat sau nu prea le am ?!

      Ștergere
  2. unde se introduce codul pentru participare? creati o ferestra pentru a introduce codul de validare si participare la acest concurs! Altfel se interpreteaza ca fiind o farsa!

    RăspundețiȘtergere
  3. E ok,dar unde se introduce codul?Am gasit raspuns la un comentariu,la partea dreapta jos! dar nu este asa ceva pe pagina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Măi oameni buni, pentru a intra în concurs intrați pe www.premii-mari.ro și acolo puteți introduce codurile.

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca este vrajala ca am cautat de m-am spetit si nu am gasit unde sa pun codurile......:(((

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca este o mare,,vrajeala,,

    RăspundețiȘtergere
  7. buna ziua
    As rori si eu sa stiu unde pot sa introduc codul, Codurile.
    o gramada de intrebari nici un raspuns .

    RăspundețiȘtergere
  8. am trimis codul prin sms si-mi zice sa aleg planul.nu stiu de unde sa aleg planul!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. nu inteleg nimic da am sa vad eu la sfirsit ce se petrece,unde se scrie codul si cum se face acest lucru ma pote ajuta si pe mine cineva daca este posibil?

    RăspundețiȘtergere
  10. bai borarola,asa am facut si noi!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. aceeasi intrebare.... unde se transmite codul!?Borarola,degeaba dai indicatii daca nu sunt clare si exacte!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred ca e i mare ceahlău codurile ae pot trimite doar prin sms cat despre marele premiu si celelalte de-asemenea nu mai induce-ti lumea in eroare pacat ca sunt multi creduli

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai, am tastat planuri mari.ro si aici am ajuns!Ce mama dracu sa fac.Actualizeaza-ti sau opreste-ti saitulTampitel!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Borarola...ce iti pasa? nesi...e mare, macar nu mai scrieti pe cartonas de site daca nu vreti sa dati premii.

    RăspundețiȘtergere
  15. site-ul e funcționabil, www.planuri-mari.ro. Dacă ați intra pe el ați vedea că se pot introduce foarte ușor codurile. Dacă nu reușiți, mai bine trimiteți prin SMS.

    RăspundețiȘtergere
  16. am selectat plnul o cabanuta din lemn

    RăspundețiȘtergere
  17. e foarte simplu oameni buni......eu am gasit usor

    RăspundețiȘtergere
  18. eu cred ca le putem trimite doar in sms sa mai pape si ei cva de pe noi ...asta e o vrajeala ca le putem trimite si de pe sit`urile astea ..

    RăspundețiȘtergere
  19. cum se trimite codurile de la pallmall

    RăspundețiȘtergere
  20. este o mare vrajeala,dati sms,merge,fara bani vreti sa castigati?

    RăspundețiȘtergere
  21. sa va duceti dracului cu coduriile voastre cu totttttttttttttttt baaaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  22. am trimis codul prin sms dar unde selectez planu ca nu dau de el de nici o culoare ori sunt eu batut in cap

    RăspundețiȘtergere
  23. sunteti toti batuti in cap,habarnistilor,scrie adrs unde trebe bwaaaiii si veti vedea ca puteti intruduce codul,pffff verze murate ce sunteti....:))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  24. pai pe planuri-mari.ro cred k am intrat toti ni nici unul nu a gasit unde se introduc codurile.chiar toti suntem prosti sau va bateti jok de noi

    RăspundețiȘtergere
  25. nu lucrez la pall mall, eu doar am postat o știre, restul depinde de voi unde introduceți codurile. Numai să nu fiți păcăliți să introduceți codurile pe nu știu ce site.
    Codurile se introduc doar pe www.planuri-mari.ro!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. multa lume proasta ...scrie clar pe ce site
    ........sau daca nu ne duce capu sms ....offf

    RăspundețiȘtergere
  27. intai introduceti nr de telefon,dupa codul.in dreapta jos.eu am castigat ceva pachete intr-o saptamana

    RăspundețiȘtergere
  28. bai handicapatule pe site nu merge sa trimiti codurile,iti cere nr de tel apoi spune k sesiunea a expirat

    RăspundețiȘtergere
  29. pe naiba la noi functioneaza la voi nu...inseamna ca nu stiti sa folositi un pc

    RăspundețiȘtergere
  30. stie careva unde si cand se afiseaza tragerile la sort

    RăspundețiȘtergere
  31. am trimis 20 de coduri prin sms si nu mai am voie sa trimit.si acum am intrat pe aceasta adresa si nu imi da nicaieri unde sa scriu codurile.daca e adv povestea cu castiguri faceti cv in priviinta asta..daca nu e adv nu mai faceti concursuri de genu asta.

    RăspundețiȘtergere
  32. am trimis sms dar imi spune ca este indisponibil

    RăspundețiȘtergere
  33. ba vere e simplu frate de bagat koduri eu am luat vreo 15 pachete am sperante la un premiu mai mare ka si asa s multi kare nu i duce kapu sa deschida pc u dar sa kaute si adresa

    RăspundețiȘtergere
  34. unde pot sa ma inregistrez astept raspuns multumesc

    RăspundețiȘtergere
  35. in caz de cistig,de unde se ridica premiile? sau o fi la misto pentru ca sa cumparam produsele,caci a mai fost o campanie cu premii(masina si rulota}am cistigat pachete si brichete,dar nu stiu sa fi cistigat cineva premiul cel mare sau o fi la OHA

    RăspundețiȘtergere
  36. am cistigat un premiu si nu stiu cum pot intra in posesia lui

    RăspundețiȘtergere
  37. Va rog pe cei care ati castigat premii saptamanale sa ne confirmati,ca sa avem incredere in acest concurs

    RăspundețiȘtergere
  38. habar am unde sa bag codul 'ar trebui sa explice cineva daca e pe bune concursu

    su





    RăspundețiȘtergere
  39. Am primit un SMS cum că am câștigat un premiu și să-l ridic din MOL. Codul pe care mi l-au transmis nici nu l-am introdus. Din șapte coduri pe care le-am introdus nici unul nu corespunde . Aiurea!!!! Nu de alta dar sunt o fumătoare înrăită. Îmi pierd timpul în fața calculatorului ca să pot fi luată de fraieră la cei 50 de ani ai mei.Rușine!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  40. nu apare lista castighatorilor decat 13-19 ianuarie listele urmatoare zic ei ca e din cauza calculatorului.am intrat de pe laptop am intrat de pe telefon si am intrat si de pe pc cel mare si tot asa oare e vrajala?

    RăspundețiȘtergere
  41. Florine sezi bland c-o furi !
    Ai grija !

    RăspundețiȘtergere
  42. LISTA CASTIGATORILOR SE VEDE DACA MINIMIZEZI FEREASTRA, SE VAD SAGETILE CATRE CELELLALTE LISTE.
    INSA NU APAR TOTI CASTIGATORII CHIAR DACA MAXIMIZEZI FEREASTRA. OARE NU SE FAC EXTRAGERI SAPTAMANALE PENTRU TOATE PREMIILE? SAU O FI FACATURA CONCURSUL ASTA?

    RăspundețiȘtergere
  43. ma BARAROUA ,zi direct ca nu merge,ce era greu sa puneti direct sus cum intri pe pagina sa fie usor si gata,ce e cu tampenia si prostia asta,daca vroiati ceva usor faceati,dar va e mai ok prin sms,sa va duceti undeva cu astea,un client ati pierdut,sper sa imi urmeze si alti decizia.mai bine nu faceati concursu asta.Poldyy

    RăspundețiȘtergere
  44. poldyy daca nu te duce capu intra pe http://www.badita.com/2013/01/wwwplanuri-mariro-ghidul-codurilor.html?showComment=1391766820107#c2722955748397074124 si aici ai ghid complet de cum sa intri si sa introduci codurile. la inceput nici pe mine nu m-a dus capul, dar m-am luminat si am zis sa luminez si pe altii :)))))))))). p.s. macar sunt sincer:))..........................................

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna ziua MIMI! Codurile se vor introduce pe site-ul concursului www.planuri-mari.ro incepand cu data de 26 mai, cand, oficial se va da startul promotiei. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  46. Sper sa fie adevarat concursul nu sa fie vrajeala

    RăspundețiȘtergere
  47. caut de nebuna sa imi aleg vacanta dar nu reusesc.dupa ce introduc codul imi zice cate am disponibile,dau sa aleg destinatia si de acolo nu-mi mai zice nimic.am ales sau nu am ales?cum ii treaba asta??alege destinatiadar nu te lasam sa o alegi
    ajutor va rog.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  48. chiar va bateti joc de noi ? Imi pare rau dar nu este prima data de data asta va fac reclamatie la protectia consumatorului si pentru sit`urile folosite drept pacaleala sa nu va mirati chiar vb serios

    RăspundețiȘtergere
  49. nu isi bate nimeni joc de nimeni doar ca unii din voi nu stiti sa folositi internetul ha ha ha ha eu am introdus codul unde trebuie pentru ca stiu sa citesc si sa respect niste pasi

    RăspundețiȘtergere
  50. In afara de tigari si ochelari, nimic. Nici macar nu stiu cine a luat marele premiu in primavara, nu l-au afisat.
    Vrajeala totala pe banii oamenilor.

    RăspundețiȘtergere
  51. Actuala promotie, o mare magarie. Te duci sa-ti ridici un amarat de premiu(ochelari) in tot sectorul 2-3 si vanzatoarele de la Mol iti rad in fata si iti spun ca nu am primit decat tigari.Eu ca si multi altii ne-am lasat de cumparat tigari produse de aceasta firma.

    RăspundețiȘtergere
  52. E o mare cacanarie pentru fraieri? Eu am 4 coduri castigatoare si nici pana astazi nu am reusit sa-mi revendic premiul din Benzinariile Mol sector 3.

    RăspundețiȘtergere
  53. Aprovizionati cu ochelari ca vin castigatorii si nu au sa le dea premiile castigate la concursul pall mall din Benzinariile Mol din THEODR PALLADY 69 , 66, 51 RAMNICU VALCEA 12, STR POSTAVARULUI 24,LUCRETIU PATRASCANU (ROND RATB) si inca vreo 4 pe care nu le voi mai scrie de scarba.

    RăspundețiȘtergere
  54. NU SUNT MULTUMITA PTR CA AM VRUT SA MA INSCRIU LA CONCURS NUMAI CA NU IMI ACCEPTATI MAILUL CARE ESTE CORECT

    RăspundețiȘtergere