miercuri, 1 octombrie 2014

www.orasultandretii.ro concurs Milka 2014

Milka vine cu un nou concurs tare in 2014 care se numeste "E ok sa ciocolata oriunde si oricand" cu suport online pe www.orasultandretii.ro. Concursul e de tip introdu codul gasit pe etichetele de pe ciocolatele Milka din 1 octombrie timp de 2 luni pe www.orasultandretii.ro, loc unde veti gasi si regulamentul complet al promotiei, sau trite prin sms la numarul 1830. Poti castiga instant ciocolate Milka, memorii USB, telefoane mobile Samsung + boxe, tablete Samsung + casti Sony

11 comentarii:

  1. prietena mea din america a cumparat numai ciocolate milka pt prieteni--asta spune tot

    RăspundețiȘtergere
  2. se pare ca este inca o minciuna,nu exista nici un loc unde se poate introduce codul de promo de la carburant

    RăspundețiȘtergere
  3. milka bilka filka lilka

    RăspundețiȘtergere
  4. milka e o firma serioasa ,am castigat un aparat foto

    RăspundețiȘtergere
  5. unde e locul pt a introduce codul

    RăspundețiȘtergere
  6. milkA esti super tare si asi vrea sa te intalnesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Am cumparat un milka cu cod prima data am reusit sa introduc codul am si primit vacuta mov acum am mai cumparat milka cu cod dar nu pot itroduce codul.De ce?

    RăspundețiȘtergere